Dan kan maar die moet dan wel vervangen worden door iets anders want ik heb de kcal hard nodig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou die ontbijtdrank eens laten staan.
Klopt maar dit is echt te veel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:02 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Lekker man, d'r uit met degene die geen huur betalen.
Nog twee boterhammen. Volkoren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:02 schreef hoas het volgende:
[..]
Dan kan maar die moet dan wel vervangen worden door iets anders want ik heb de kcal hard nodig.
Ja die gebruik ik ook, en heb er al meer over gevonden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:24 schreef tsjuster het volgende:
Sinds ik drinkontbijt gebruik omdat ik 's ochtends naast koffie niets weg krijg en pas om 12 uur als ontbijt/lunch 3 broodjes eet heb ik het ook . Goede morgen! van Campina in mijn geval. Maar op mijn werk zit ik in een hoekje en heeft niemand er last van...
Je zou kunnen proberen zelf een vervanger te maken. Gooi je melk en fruit in de blender, maak je een liter en neem je die mee. Kijken of dat beter gaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef hoas het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik ook, en heb er al meer over gevonden.
Toch maar iets anders proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |