Da's niet mijn bed!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hij ligt er al in ook, komt dat even mooi uit.
WTFquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1869340/5/50#137392040
Zo dus.
Maar ik vraag me toch af in hoeverre je dat "voelt". Die derde zit er amper in...quote:
Ik denk dat het lekkerder is voor die andere twee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar ik vraag me toch af in hoeverre je dat "voelt". Die derde zit er amper in...
Hmm... jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat het lekkerder is voor die andere twee.
Het lijkt mij vooral heel pijnlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar ik vraag me toch af in hoeverre je dat "voelt". Die derde zit er amper in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billen!
Ik laat het verder maar aan onze lieftallyge mod of het ook mag.Goedemorgen!
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Dat had ik dus gister(en) ook!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:45 schreef Dirk het volgende:
Ik zie nu ook ineens een ad in de mobiele layout.
Ik vraag me af of hier geen ads waren omdat de content te riskant was, of omdat de reeks gewoon niet meer liep. Nu het super actief is, lijkt het opeens erg interessant om hier te adverteren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:45 schreef Dirk het volgende:
Ik zie nu ook ineens een ad in de mobiele layout.
Edit: B'ohhhh, meerder zelfs.
Tiara?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |