quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef Dave het volgende:
Maar ik denk dat een zebra Ang3l uit bed heeft getrapt voordat hij zelf aktie kan ondernemen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef Ang3l het volgende:
Ff snel mn tumblr doorgekeken. De top 3 van vandaag:Hmm, vandaag zat er weinig soeps bij. Op de laatste naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef Ang3l het volgende:
Ff snel mn tumblr doorgekeken. De top 3 van vandaag:Die andere 2 dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Heb je die nog? En mogen die nog een keer?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ver, ver voor House of XY fotografeerde ik Axis al in weinig anders dan een spannend broekje. Met een laken en bouwlamp..
Bryce?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet puppies. Die eneMet die baard en die donkere ogen. Die. Die ene. met die neus.
Errug awkward iddquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Verder kijken. Erg grappige/schattige/awkward serie over een jongen die er achter komt dat ie homo is, het eigenlijk aan niemand vertelt omdat ie t gedoe vindt.... en dan verpest iedereen zijn coming out op de meest schattige manieren (omdat iedereen t al lang wist en accepteert).
Ik zou hem zeker niet van het kleedje afschoppen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Dirk het volgende:
Och, 't is geen Stu, maar ik zou 'm zéker doen (die Rudy Valentino).
[ afbeelding ]
jaaaaaa.quote:
Ik lach me echt ziek af en toe. En dat dan STEPS de hele tijd voorbij komtquote:
inclusief de photoshop? Best schattig ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik niet uit m'n bed trappen.
Er kan vast niet ineens een gedrocht uit komen.... *fingers crossed*quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
inclusief de photoshop? Best schattig ja.
Seizoen 1 is klaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:55 schreef Dirk het volgende:
Dat klinkt tof, Ang3l.
Meeeeeeeer homo TV/films/muziek/ALLES!
En hij ligt er al in ook, komt dat even mooi uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik niet uit m'n bed trappen.
Da's niet mijn bed!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hij ligt er al in ook, komt dat even mooi uit.
WTFquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1869340/5/50#137392040
Zo dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |