Mja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:32 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hij dus. In het land en open for business.
IDK, vond het gewoon toeval.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:32 schreef Dirk het volgende:
[..]
Waarom zou ik Stu in mijn fotoboek hebben?
DM is hipper en sneller! PM is meer e-mailerig, DM is meer een soort instant messenger.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:36 schreef Dirk het volgende:
Wat is het verschil tussen PM en DM? En waarom zijn er twee?
Ik welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik zou hem niet uit mijn bed schoppen.
Sneller? Hoeveel sneller moet het gaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:36 schreef LeBeau het volgende:
DM is hipper en sneller! PM is meer e-mailerig, DM is meer een soort instant messenger.
Pfff, kieskeurig.quote:
Vroegâh, toen we nog echt hele dagen op dat internet te vinden waren.quote:
Die ene meneer die Lebeau poste.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pfff, kieskeurig.Wat zou jij niet uit je bed trappen dan?
Ik heb er echt tig gepost, misschien moet je iets specifieker zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene meneer die Lebeau poste.
Maar de jongen die jij niet neerkwakte vind ik verre van knap.
Laatste plaatje van LeBeau is een zebra?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene meneer die Lebeau poste.
Maar de jongen die jij niet neerkwakte vind ik verre van knap.
Nou, dat zijn we nu ook weer hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:40 schreef NJ het volgende:
Vroegâh, toen we nog echt hele dagen op dat internet te vinden waren.
Beastiality. Of zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste plaatje van LeBeau is een zebra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee niet puppies. Die enequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb er echt tig gepost, misschien moet je iets specifieker zijn.En een boel schattige puppies. Die zou ik ook niet uit bed trappen, ze zouden allemaal op bed mogen slapen en geknuffeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |