SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Duurde lang en wist geen TT
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Godver vanmorgen te laat omdat er geen treinverkeer was tussen Delft en Schiedam, op de terugweg geen treinverkeer mogelijk omdat er een trein tegen een betonblok is gereden![]()
![]()
Ik was wel eens te laat omdat er een file stond.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:00 schreef Freire het volgende:
Godver vanmorgen te laat omdat er geen treinverkeer was tussen Delft en Schiedam, op de terugweg geen treinverkeer mogelijk omdat er een trein tegen een betonblok is gereden![]()
ik kan de file gewoon incalculerenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was wel eens te laat omdat er een file stond.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, nee, maar echt zo'n echte-echte file weet je wel. Dat je stil staat en gewoon een half uur niet vooruit komt.quote:![]()
bohhh wel eens gehad toen ik terug kwam uit belgie. 2.5 uur naast de auto kunnen staan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, nee, maar echt zo'n echte-echte file weet je wel. Dat je stil staat en gewoon een half uur niet vooruit komt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
!!!quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, in theorie kun je dan ook 2,5 uur op je auto zitten, maar niemand die dat doet natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh wel eens gehad toen ik terug kwam uit belgie. 2.5 uur naast de auto kunnen staan.![]()
heel blij, alsof er iets uit komtquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
MOTM Nasri zal wel heel goedkoop gaan worden op deze manier. Misschien ook maar als investering een SIF Ibra ophalen straks![]()
Nee, dus het dubbele.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
12 rare gold players. in de 100k packs zitten 24 rare gold players dus de helft![]()
11x650= 7150quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
12 rare gold players. in de 100k packs zitten 24 rare gold players dus de helft
dus 1 speler van minimaal 43K, NOT A CHANCEPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
goeie berekening/beredenering welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
11x650= 7150
dus 1 speler van minimaal 43K, NOT A CHANCE![]()
![]()
nou wat is er fout aan, he he he ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |