Een donders geile goedemiddag,
Ik, Klojo120, ben vannacht geFOK!ontmaagd door een lekkere chick. Het was vierhonderdvijftig keer fantastisch. Ik poepte goudklompjes na deze verrukkelijke daad. Ik zal nu pagina 68 en 69 van mijn dagboek met jullie delen.
"Gisteren kwam (haha kwam) er bij mij een FOK!ster over de vloer. We zouden carnaval gaan vieren maar belandden (haha dubbel d) direct in mijn bed, aangezien ik zo'n geile kikker ben. Na enig gevoos, waarbij ik na vijf seconden kwam, had ik honger en bestelde ik pizza. Van de opmerkingenruimte bij de bestelling maakte ik uiteraard gebruik. Hier een foto:
![kO12yy7h.jpg]()
Binnen luttele minuten kreeg ik deze doos overhandigd:
![5Iylpdz.jpg]()
Ik opende de doos:
![d2kuYou.jpg]()
Magie was aan.
Toen knalde ik een piet. Gr. Was konko lekker. Na bedwelmd te zijn door deze piet gingen we weer lomp moe het bed in. We kwamen tot het besef dat ze een condoom in haar portemonnee had zitten. Vanaf toen was de steeds terugkerende zin: "pak je portemonnee maar", met zeer zwoele stem uiteraard. Dit ging zo een aantal uren door en toen we bijna in slaap vielen besloten we toch maar om even goed te gaan batsen. Het was godverdomme lekker. En dit keer duurde het langer dan vijf seconden, ze was erg onder de indruk van mijn prestatie.
Deze ochtend werd ik uiteraard wakker naast mijn lekkere deerne. Ik werd wakker met een ontzettende paarse, dikke ochtendpener. Hier werd direct gebruik van gemaakt. Shaggie nummer twee volgde en ik voelde me intens gelukkig.
Dit was de mooiste carnavalsnacht/-ochtend van mijn leven."Oh, ze roept me weer. Nou ja, driemaal is scheepsrecht.
LATER, gr Klojo120