O, okequote:
Wtf is een buuf?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, oke
Mijn buuf ook.
Ik doe veel met de TUe.
Buurvrouw?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf is een buuf?
En wat doe je bij de TUe?
Een buuf is een buurvrouwquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf is een buuf?
En wat doe je bij de TUe?
quote:I have an interesting way to pick up guys that you might not know are gay --- and I want your thoughts on my methods. I bought several plain t-shirts and printed the logos for Sean Cody on the front of it. Some people didn't even bat an eye --- several guys did. Gaydar goes off. I think I've found the newest hook up trend, no?
Op mijn Hiltonbed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:18 schreef LeBeau het volgende:
Want ik heb nu niet echt een idee waar ik m'n homo aggressie op moet richten.
Hier heet dat gewoon een buurvrouw, sorry hoor.quote:
Oh ja, ik zie het al voor me, allemaal van die lompe natuurkunde nerdjes die houterig dansen tijdens het zingen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een buuf is een buurvrouwDie heeft er ID gedaan en is nu ana t promoveren.
En metd e TUe maak ik films en musicalsHeb er nooit gestudeerd.
En meer gespierd dan dit hoeft nietquote:
Dat broekjequote:
Sleeve is een volledige arm tattoo denk ik dan?quote:
Ik ben zo dansachtig dat ik las "weer rustig mijn spitzen aantrekken"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:33 schreef Aiciu het volgende:
M'n enkelblessure lijkt zo goed als genezen
Vanavond weer rustig wat spints trekken hoop ik
Wat ik heb is een sleevequote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sleeve is een volledige arm tattoo denk ik dan?
Nee sleeve is buurman.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sleeve is een volledige arm tattoo denk ik dan?
Ja, dat bedoel ik. Geen sleeve van een trui dus.quote:
quote:
Nee, dat is een longsleevequote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Geen sleeve van een trui dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |