In Katy Perry's Teenage Dreams.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef Dave het volgende:
Ik begin me nu toch wel zo langzamerhand af te vragen waar al die verlegen hetero's wonen. In Zwolle in ieder geval niet.
Als je zo wakker zou worden zou ik al naast je liggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef LeBeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde zeggen dat ik ook zo wakker word, maar bij mij is het geheel toch net iets minder charmant.
Ik denk dat die foto is genomen op het moment dat ie gaat slapen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef LeBeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde zeggen dat ik ook zo wakker word, maar bij mij is het geheel toch net iets minder charmant.
Het was een oude foto in mijn Photobucket. In het mapje Fok, dus volgens mij heb ik die hier wel eens eerder gepost. Uit de tijd dat er nog helemaal geen adverteerders waren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat hij een foto van z'n opengeritste-spijkerbroek-zonder-boxer-eronder-zodat-er-schaamhaar-zichtbaar-is zou posten.
Nu ook niet #AdBlockquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het was een oude foto in mijn Photobucket. In het mapje Fok, dus volgens mij heb ik die hier wel eens eerder gepost. Uit de tijd dat er nog helemaal geen adverteerders waren.
Hij heeft just-out-of-bed okselhaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef LeBeau het volgende:
[ afbeelding ]
#Stalkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:02 schreef Dirk het volgende:
Arrrgghhhhh, ik ben bijna thuis maar zie dat hij ook al onderweg is.
[ afbeelding ]
Wat creepyquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:02 schreef Dirk het volgende:
Arrrgghhhhh, ik ben bijna thuis maar zie dat hij ook al onderweg is.
[ afbeelding ]
Nou, zo erg was het nou ook weer niet. Iets met bondage geloof ik. Maar nooit gedacht dat ie dat leuk zou vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Sounding tijdens een scatfist met een tandloos hoerenlijk uit Roermond?.
IK WAS HET NIET.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:55 schreef Ang3l het volgende:
Het is "breng de hetero in verlegenheid" weekkwam er net weer een tegen bij de AH.
Jij bent ook geen "hetero" toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
IK WAS HET NIET.
Mijn ehm... G_L had al boodschappen gedaan. En is nu aan het koken.
quote:
Nul komma nul privacy in deze relatie, want geen privacy nodig. Als hij m'n mail wil lezen, gaat z'n gang maar. De helft van mijn email is gerechtelijk gezien tóch van hem.quote:
Begrijpelijk ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben wel verlegen als ik Ang3l-de-hetero-veroveraar tegenkom bij de AH.
Zo komt hij net over als een gay sexual predator.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben wel verlegen als ik Ang3l-de-hetero-veroveraar tegenkom bij de AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |