Dat bedoel ik. Gewoon iemand een doodschop geven als je er de wedstrijd mee kunt reden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:44 schreef zarGon het volgende:
Achteraf... Lekker nuttig ook als al bent benadeeld.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
We nemen geen videoscheidsrechter, maar bestraffen je achteraf op basis van videobeelden.
Ja, dat bedoel ik: we zijn achterlijk.
Gr. gr. de FIFA
Dus dat..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
We nemen geen videoscheidsrechter, maar bestraffen je achteraf op basis van videobeelden.
Ja, dat bedoel ik: we zijn achterlijk.
Gr. gr. de FIFA
Als de pakkans daardoor toeneemt zullen er veel minder schwalbes voor moeten komen en dan wordt de tegenstander ook niet benadeeld. Maar in de praktijk vraag ik me af of het zo werkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:20 schreef Catkiller het volgende:
We hebben verloren doordat zo'n aansteller zich liet vallen, maar volgende week wanneer ze tegen een ander moeten spelen kan hij lekker niet mee doen.
In alle finales in elk geval niet...en dat zijn toch de belangrijkste wedstrijdenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Als de pakkans daardoor toeneemt zullen er veel minder schwalbes voor moeten komen en dan wordt de tegenstander ook niet benadeeld. Maar in de praktijk vraag ik me af of het zo werkt.
WK-finale 1990quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
In alle finales in elk geval niet...en dat zijn toch de belangrijkste wedstrijden
Ja ga het verdedigenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
Zuurpruimen hier. Goeie stap om schwalbes te ontmoedigen dit.
Oké? Jij had liever gehad dat schwalbes onbestraft bleven? Want videoscheids gaat niet gebeuren binnenkort.quote:
Idd. Niet achteraf straffen. Tijdens de wedstrijd zodat de tegenstander er profijt van heeft, zoals in elke andere sport. Stel er zijn drie landen of clubs in betrokken. De ene club heeft drie rode kaarten. De volgende kan er profijt bij hebben. Zie mijn voorbeeld over de WK-90 finale. Kan zelfs zo zijn in een vroegere ronde dat de directe tegenstander in de poule er belang bij heeft terwijl het de opponent is in de poule. In de laatste wedstrijd doen drie spelers niet mee bij de verliezende partij, terwijl ze er juist baat bij hebben dat de opponent van hun mede kandidaat voor de volgende ronde tegen een volwaardige tegenstander speelt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oké? Jij had liever gehad dat schwalbes onbestraft bleven? Want videoscheids gaat niet gebeuren binnenkort.
Dit werkt voor mij in ieder geval altijdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Gewoon iemand een doodschop geven als je er de wedstrijd mee kunt reden.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:46 schreef Belfort het volgende:
[..]
Dit werkt voor mij in ieder geval altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |