Alleen is de frequentie van het geluid op de motor heel anders dan de frequentie van muziek; al helpt elk beetje natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:38 schreef Daantke het volgende:
Ik heb nu op maat gemaakte oordopjes laten maken, vooral voor op de motor, maar met stappen zijn die ook prima.
Klopt maar er zitten verwisselbare filters inquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:49 schreef Kaviaar het volgende:
[..]
Alleen is de frequentie van het geluid op de motor heel anders dan de frequentie van muziek; al helpt elk beetje natuurlijk
Ah joh, dit gaat wel weer weg. Maar ik zou er vanaf nu zeker op gaan letten als ik jou was.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:50 schreef BREAKINGB4D_ het volgende:
@ElPollo:
Geloof mij, ik ben er nu al zo erg van geschrokken dat ik de volgende keer zeker PartyPlugs o.i.d. in doe. .En mocht het relevant zijn: ik ben 22 jaar.
@Daantke
Ik weet dat het eigenlijk al te laat is inderdaad, dat er al gehoorschade is opgelopen.
M'n oren doen verder niet echt pijn overigens, en ook niet het gevoel dat ik minder goed hoor, alleen voelen ze wat 'zwaar' aan. Dus als ik het goed begrijp, is het het beste om het nog enkele dagen (tot max. een week?) aan te zien en als het dan nog niet weg is naar de huisarts gaan?
Bedankt voor jullie snelle reacties btw! Appreciated
Waarschijnlijk dat laatstequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:01 schreef BREAKINGB4D_ het volgende:
Maar kan het bij mij ook nu al permanent zijn? Aangezien ik nooit eerder met een fluittoon ben thuisgekomen? Mijn nicht heeft iets vergelijkbaars, maar die is opgegroeid in de housescene met elk weekend volgepropt met illegale feestjes. Was in '90s dus no offence, maar toen dacht nog niemand na over gehoorbescherming.
Ik bedoel, ik heb nu één keer mijn oren 'misbruikt,' is het dan erg reeël dat ik in de stress zit dat de fluitoon blijvend en tinnitus is, of ben ik paranoia door alles wat ik vannacht op internet heb gelezen?
Hoe beleef je daar festivals mee?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:55 schreef Skv het volgende:
Ik draag altijd oordopjes van Alpine. Het is wel een beetje mosterd na de maaltijd, want die fluittoon heb ik al een hele tijd..
Prima, die dingen filteren alleen de schelle tonen er uit, dus je hoort de muziek er niet minder om. Ook worden de frequenties van stemmen doorgelaten, dus je kan ook nog gewoon een gesprek voeren.quote:
Dat klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Prima, die dingen filteren alleen de schelle tonen er uit, dus je hoort de muziek er niet minder om. Ook worden de frequenties van stemmen doorgelaten, dus je kan ook nog gewoon een gesprek voeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je toevallig een linkje of type?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed.http://www.alpine.nl/uitgaan-oordopjes/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je toevallig een linkje of type?[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed.Volgens mij heb ik de voorganger van deze: http://www.alpine.nl/gehoorbescherming/partyplug/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je toevallig een linkje of type?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |