Haal ik 'em wel via Tmall hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:17 schreef shiznuts het volgende:
Neuh. 1499 CNY/RMB voor de instappert. Da's zo'n 240 USD.
In de praktijk blijkt dat je daar dan zo'n 30 USD bij op mag gaan tellen. Zit je op 270 USD. Wat je ook kwijt bent zo'n beetje als je 1499 neerlegt op Tmall en er dan ca. 12 USD aan commissie (VIP account) en ca. 18 USD aan verzendkosten (1.60 + 16.40 USD) rekent.
Hang er eens een muis aan om te kijken wat dat doet? (weet eerlijk gezegd niet of je daarmee ook kan unlocken)quote:Op maandag 9 juni 2014 11:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik ontvang net de FNF iFive mini 3 in de bus. Enkel reageert hij niet op mijn aanrakingen. Hij gaat gewoon aan, scherm ook. En het scherm reageert ook op meldingen (USB connectie bijv.). Maar ik kan hem niet van de vergrendeling halen want hij reageert dus niet op aanrakingen, ook niet als ik hem uit wil zetten (aan/uit knop) > Reboot/Shut down.
Iemand een idee of dit op te lossen is? Of wordt het gewoon terug sturen?
Tenminste íets dat op die manier goedkoper is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:00 schreef shiznuts het volgende:
352 USD? Pff. Ik had bedacht dat je er zo'n 270 USD voor kwijt zou zijn.
[..]
Haal ik 'em wel via Tmall hoor.
Hm, geen idee of ie open te maken is. Zag zo gauw geen schroefjes o.i.d. Dat zou inderdaad wel kunnen, maar bedient die stekker ook niet meteen het scherm zelf? Want dat gaat dus wel aan.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hang er eens een muis aan om te kijken wat dat doet? (weet eerlijk gezegd niet of je daarmee ook kan unlocken)
Goede kans overigens dat een stekkertje van het touchscreen los is getrild. Is ie open te maken?
Iemand op twiekers had hetzelfde met een Onda. Daar hielp het openmaken.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hm, geen idee of ie open te maken is. Zag zo gauw geen schroefjes o.i.d. Dat zou inderdaad wel kunnen, maar bedient die stekker ook niet meteen het scherm zelf? Want dat gaat dus wel aan.
Hm... even daar navragen maar...quote:Op maandag 9 juni 2014 11:26 schreef Dromer het volgende:
[..]
Iemand op twiekers had hetzelfde met een Onda. Daar hielp het openmaken.
Daar deed de toch het wel nog enigszins, maar aandrukken van de stekker hielp.
Voor openmaken wordt een föhn aangeraden: (als ie tenminste op de X2 lijkt qua bouw)quote:
Thanks voor de link. Hij lijkt er inderdaad wel op maar 1) ik heb hier geen föhn, 2) het is volgens hem de moeilijkste tablet om uit elkaar te slopen, 3) ik heb enige tijdsdruk (twee weken) en 4) ik zit in Taiwan waardoor het wellicht sneller is om terug te sturen en opnieuw te ontvangen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:29 schreef Dromer het volgende:
[..]
Voor openmaken wordt een föhn aangeraden: (als ie tenminste op de X2 lijkt qua bouw)
http://www.android-hilfe.de/6426720-post3.html
verdiep je eens in de specificaties en zeg het dan nog eens. Wat een beest <3quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:49 schreef Brecht35 het volgende:
http://www.banggood.com/X(...)Tablet-p-929281.html
Wat een ripoff die Xiaomi tablet zeg. Kan je evengoed hier een Android tablet halen.
Tegra k1 prutsding manquote:Op maandag 9 juni 2014 11:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
verdiep je eens in de specificaties en zeg het dan nog eens. Wat een beest <3
Pipo z'n firmware suckt, er staat een rom op van RileyRom die de firmware van Pipo optimaliseert.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:57 schreef Catch22- het volgende:
Dan heb je geen goede firmware. Maar ik ben daarover niet verbaasd
quote:Hi,
I had the same problem too. Later found out that this ROM is not for all PiPO M9 units. Some units (older I presume) have single NAND flash chip. Now your only option to revive your tablet is as follows:
1. Open back cover
2. Connect charger to tablet, press power key and connect USB cable to computer
3. After you see RkAndroid Loader device found in RKAndroidTool, with power key pressed short pints 8 and 9 on the Intel NAND flash chip4. Once the display shows RKAndroid maskrom device found in RKAndroidTool, Erase IDB
5. Then flash any other ROM to get back tablet to life.
gewoon de Android app zelf?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Misschien off-topic, maar weet iemand een goede gratis andoid app voor FM-radio?
Mijn Landvo telefoon heeft FM, maar ik kan tot nu toe alleen apps vinden die streaming radio aanbieden, vaak wel onder de noemer 'FM'
Iemand een tip?
Is een LandVo L800, gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:18 schreef Dromer het volgende:
Ben je mooi klaar mee.. zo'n installatie van de fabrikant.
Zoek eens naar de .apk voor jouw versie van Android.
astu: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1059296quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is een LandVo L800, gaat 'm niet worden
Moet nu voor betaald wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
astu: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1059296
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |