nope, verwachting is eind mei. Sowieso hoorde ik dat direct van pipo, en Fnf zal waarschijnlijk ook rond die periode uitkomen wat ik van een aantal mensen heb begrepen. Ik ga voor de mini 4 denk ik, of misschien net een tikje groter naar 8.9 inch.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:14 schreef shiznuts het volgende:
Zijn de nieuwe Rockchip tabs er al?
Gisteren was m'n tablet echt dramatisch bezig.
Heb geen zin om 'em leeg te halen en te flashen.
Liever meteen ff wat nieuws proberen.
Mwha, zo'n batterij wordt echt niet spontaan onstabiel dan hebben ze vaak wel een klap gehad.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef Mehari het volgende:
Op de batterij zelf zit een printje gesoldeerd wat de ladings situatie van de batterij monitored.
Onder andere dus voor overspanning tijdens het laden.
Kan zijn dat dat printje niet goed werkt, kan ook zijn dat de batterij zelf instabiel geworden is, Li-ion/poly zit wat dat betreft op het randje.
Niet voor niets dat China Post geen Li batterijen meer transporteert.
Balen, wat voor tablet was het?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:52 schreef sararaats het volgende:
ik had overlaatst bijna een explosie van m'n tablet. blijkbaar was de batterij oververhit. schakelt die normaal niet uit als de batterij oververhit is of is dat een aparte instelling?
Lenco tab maar vreemd genoeg doet hij het nogquote:Op woensdag 30 april 2014 12:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, zo'n batterij wordt echt niet spontaan onstabiel dan hebben ze vaak wel een klap gehad.
Kans is inderdaad dat het printje gewoon stuk is.
[..]
Balen, wat voor tablet was het?
Garantie claimen, dat moet echt zomaar niet kunnen.quote:
Dit topic is een spin-off van het Chinese webshop topic. Niet heel gek dus.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:01 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik dacht dat deze thread over android tablets zou gaan, inclusief de beste tablets die besproken worden. Maar het gaat bijna alleen maar over Chinese tablets, kan er daarvoor geen aparte thread worden gemaakt?
AndroidOS tablets rechtsstreeks uit China/Hong Kong.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:01 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik dacht dat deze thread over android tablets zou gaan, inclusief de beste tablets die besproken worden. Maar het gaat bijna alleen maar over Chinese tablets, kan er daarvoor geen aparte thread worden gemaakt?
Dus de aparte reset knop heb je ook geprobeerd?quote:Op maandag 28 april 2014 18:16 schreef Catch22- het volgende:
Het scherm van mijn pipo s1 pro is uit en gaat niet meer aan. De tablet zelf staat ook aan want je hoort notificaties.
Krijg hem met geen mogelijkheid gereset. Alle combos (power, volume, reset) geprobeerd. Heb hem nu maar weggelegd en wacht tot hij uit zichzelf uitgaat door een lege accu. Erg apart
Nope.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:14 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Dus de aparte reset knop heb je ook geprobeerd?
http://img.focalprice.com/860x666/CE/CE0474/CE0474B-3.jpg
Met een pennetje erin drukken. Dat zou normaal gezien moeten werken, want dan wordt je tablet uitgeschakeld, hoe vast ie ook mag zitten. (Spreek uit ervaring met m'n Pipo U6.)
quote:Op maandag 28 april 2014 18:16 schreef Catch22- het volgende:
Het scherm van mijn pipo s1 pro is uit en gaat niet meer aan. De tablet zelf staat ook aan want je hoort notificaties.
Krijg hem met geen mogelijkheid gereset. Alle combos (power, volume, reset) geprobeerd. Heb hem nu maar weggelegd en wacht tot hij uit zichzelf uitgaat door een lege accu. Erg apart
Succes daarmee. Zie het snel gebeuren. Dat hele wacom gebeuren op tablets boeit niemand watquote:
Wacom is te duur. Zat te kijken naar die 24HD Cintiq, maar dat is meteen 2000+ euro plus dan ben je nog steeds afhankelijk van PC enzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Succes daarmee. Zie het snel gebeuren. Dat hele wacom gebeuren op tablets boeit niemand wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |