SPOILER: Processor2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Werkgeheugen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versies2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Connectiviteit/Specificaties2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps.. te laat! Misschien nog een modje?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dromer: kun je de Philips toevoegen in de openingspost ?
Philips Entertainment Tablet
PI7100S2
1024*768
4800mAH
http://www.p4c.philips.co(...)y=cn&ctn=PI7100S2/93
Er ligt werk voor jou dus?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:14 schreef shiznuts het volgende:
Denk niet dat het zin heeft om een niet noemenswaardige tablet van een fabrikant die zich dan ook eigenlijk niet op tabletvlak wil profileren in een op zich al waanzinnig verouderde OP te stoppen.
PiPO staat er niet eens bij, en daarvan hebben we denk ik hier nog de meeste gebruikers.
Download fdroid (alternatieve playstore), moet je ff Google. Met fdroid installeer adaway, let op je moet wel Android geroot hebben. Hoe dat moet kan je vinden op xda forumsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:41 schreef trigt013 het volgende:
Is er een manier om de reclame uiting van apps uit te zetten in Android?
geroot heb ik hem al, dus dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:39 schreef dumble het volgende:
[..]
Download fdroid (alternatieve playstore), moet je ff Google. Met fdroid installeer adaway, let op je moet wel Android geroot hebben. Hoe dat moet kan je vinden op xda forums
Geinig product; ik mag dat Dual boot wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef shiznuts het volgende:
Ah, grappig, MP4Nation heeft z'n blog weer wat leven ingeblazen.
Bericht o.a. over de Ramos i10 Pro dualboot tablet.
http://www.mp4nation.net/(...)-preview/#more-20792
Alternatief voor de laptop nooit. Serieus tekstverwerken zonder toetsenbord gaat gewoon niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef Iemand91 het volgende:
kunnen het dus wél voor elkaar krijgen om Windows naast Android te krijgen; weliswaar op een erg omslachtige (en mijns inziens niet erg bruikbare) manier.
Maar gezien de prijs van een eerder W8 tablet die ik hier eens genoemd heb gaat het vast niet zo interessant worden.
In de EU heb je ook betaalbare Bay-trail W8-tablets die nauwelijks/niet duurder zijn.
Maar zo'n W8 tablet wordt wel serieus de opvolger voor laptop. Maar dan wel met betere specs; hoewel de high-end W8 tablets nog niets zijn i.v.m. een laptop.
Surface Pro 2 is erg vet, maar schreeuwend duur (zeker i.c.m. accessoires zoals de €200 Power Cover met accu).
Heel erg jammer dat Google zo naadje doet (Don't be evil my ass); want die Asus was erg
En wie nog een goedkope Nexus 10 wil scoren
Gaat een beetje off-topic (dit gaat namelijk over Android en niet W8), maar ik bedoel meer die convertible form factor apparaten waar je dus idd een toetsenbord aan kunt klikken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Alternatief voor de laptop nooit. Serieus tekstverwerken zonder toetsenbord gaat gewoon niet.
Waar je wel gelijk in hebt is dat voor veel mensen een tablet netzo goed kan gaan voldoen als een laptop omdat ze toch bijna nooit tekstverwerken en voor die incidentele keer een toetsenbord kunnen aansluiten.
En dat laatste is een beetje waarom die surface 2 pro zo gewild is in het zakelijk segment
De galaxy tab P1000 is m.i. nog steeds een mooi en compleet apparaat, dat ondanks zijn single core cortex A8 voor mij nog snel genoeg is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:37 schreef RobertNL het volgende:
En waarom? Lichtere skin?
Kitkat heeft mijn inziens toch wel veel voordelen vooral qua interface.
..gemaakt met mn telefoonquote:Model FNF ifive X3 Quad Core Tablet
CPU RK3188 Quad Core Cortex A9 1.6GHz
System Android 4.2
RAM 2GB DDR3
Capacity 16GB
Screen 10.1 inch IPS Capacitive Touch Screen
Resolution 1920*1200
Scherm is heel gevoelig, wat voor mij een pluspunt en kenmerk van kwaliteit is, maar mensen die apple gewend zijn klagen erover (2 kennissen ondertussen).SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik wilde oorspronkelijke artikel doen maar je mag niet zonder subscription op de site van Wall Street Journal)quote:Behalve Google heeft ook Microsoft problemen met apparaten die zowel op Android als Windows draaien.
Eerder stelden verschillende sites al dat Google druk had gezet op Asus om plannen voor een tablet met Android en Windows te schrappen.
Vrijdag meldt de Wall Street Journal dat ook Microsoft niets ziet in zulke apparaten. Ze zouden Google de mogelijkheid geven om traditionele Microsoft-klanten, met name op de zakelijke markt, ervaring te laten opdoen met Android.
De plannen voor de Asus Transformer Book Duet gaan daarom niet door. Ook zal het bedrijf stoppen met de verkoop van twee all-in-one-pc's met Windows en Android, meldt de krant op basis van een vertrouwelijk document van Asus.
Intel
In de zomer van 2013 kondigde ook Samsung een laptop met zowel Android als Windows aan. Ook dat apparaat, met de naam Ativ Q, is nooit verschenen.
Op de gadgetbeurs CES stelde chipfabrikant Intel in januari dat het een speciaal platform heeft gecreëerd dat apparaten met twee besturingssystemen mogelijk maakt. De toekomst van dat platform is nu onduidelijk.
Opvallend is dat Huawei en de Indiase telefoonfabrikant Karbonn allebei telefoons hebben aangekondigd met zowel Windows Phone als Android. De toestellen moeten in het tweede kwartaal verschijnen. Google en Microsoft hebben nog niet publiekelijk gereageerd op de plannen.
Ik heb deze ook besteld, ik ben benieuwd! Thnx voor de review! Heb je de originele ROM erop staan of een custom rom?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:50 schreef Zith het volgende:
Ik heb van Banggood de FNF iFive X3...
http://www.banggood.com/F(...)Tablet-p-910508.html
[..]
..gemaakt met mn telefoonScherm is heel gevoelig, wat voor mij een pluspunt en kenmerk van kwaliteit is, maar mensen die apple gewend zijn klagen erover (2 kennissen ondertussen).SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Batterij gaat erg lang mee, maar kan niet vergelijken met andere tablets. Heb gister 4 uur ermee gezeten (reddit/fok/imgur/flickr/email) en dat kostte ~40% batterij, vind ik prima..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop