Partij voor Mens en Spirit?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Partij waarop ik stem in Nederlandse verkiezingen krijgt toch geen zetel.
Oh, in dat geval...goed bezig!quote:
Ze niet kennen.quote:
Nopequote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum. Ben je inmiddels al wat opgeschoten met het vinden van een bank?
Echt fijn dat je werkgever hier zo in staat en je wil helpen. Soms moet je ergens overheen stappen en hulp aanvaarden Scrum, hoe moeilijk je dat ook vindt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nope. Nog niets gehoord..
Kwam net alleen hier op werk iets ter sprake wat ik misschien wil gebruiken, maar da's heel misschien. Wil er zo min mogelijk partijen bij betrekken namelijk, maar m'n werkgever kwam net langs, vond dat ik er wat slechtjes uit zag. Vertelde dat ik slecht sliep enzo (is ook zo) en gedoe met auto en geld (ze weten dat ik het niet altijd even makkelijk heb financieel). Gaf hij aan dat als er iets wat nodig zou kunnen zijn, geld, gesprekjes, wat dan ook, dat ik alngs moest komen. Maar zoals ik zei; ik wil er zo min mogelijk mensen bij betrekken, vooral qua werk.
ja even nadenken is een goed ideequote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Scrummie het volgende:
Klopt, is ook wel zo, en werkgever is natuurlijk altijd beter dan welke instantie dan ook, maar zitten ook haken en ogen aanwast; ik werk al veel over. Ik wil niet op mijn bordje krijgen dat ze mij helpen dit en dat zus en zo, zodat ze vervolgens nog harder kunnen pushen voor overwerk.
Najah, ff voor mezelf afwegen wat ik doe
Volgende week woensdag denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Wanneer is guyvie terug? Op tijd voor z'n ronde huisje boek? (Zie dat prijsvraag topic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |