SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En Reemi de suggestions knop is kapot, krijg alleen nog maar Legends te zien (wel in mijn franse team dus heeft misschien wat met MOTM Nasri te maken)![]()
Nee.quote:quote:Aaron Paul keert terug in de Breaking Bad-prequel Better Call Saul. Die kans zit er althans dik in. "Het idee om de in de huid van Jesse te kruipen tijdens zijn lichtere dagen lijkt me leuk."
De hitserie Breaking Bad heeft inmiddels z’n laatste seizoen erop zitten, maar fans kunnen zich verheugen op een prequel. De makers werken op dit moment aan de serie Better Call Saul. Deze serie draait om de dubieuze praktijken van Walter Whites advocaat Saul Goodman. De hoofdrol wordt vertolkt door Bob Odenkirk, maar het gerucht gaat dat Aaron Pauls personage Jesse Pinkman ook meedoet.
Carrière
Aaron zelf zegt tegen New York Daily News dat hij niet onwelwillend tegenover dat idee staat. “Als Vince (Gilligan, scriptschrijver red.) er bij betrokken is, ben ik erbij. Ik heb mijn hele carrière aan hem te danken. Het idee om in de huid van Jesse te kruipen tijdens zijn lichtere dagen - omdat het een prequel is - lijkt me leuk.”
'Geen fan'
Het is niet duidelijk of hoofdrolspeler Bryan Cranston ook meedoet. Dean Norris, DEA-agent Hank Schrader in de serie, keert in ieder geval niet terug. “Die ervaring was die ervaring. Ik ben er geen fan van om dingen te herzien die al zijn gedaan. Ik denk wel dat het geweldig wordt. Ik kan niet wachten het te zien.”![]()
![]()
Kun je het team opslaan en de link doorsturen?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef Freire het volgende:
En Reemi de suggestions knop is kapot, krijg alleen nog maar Legends te zien (wel in mijn franse team dus heeft misschien wat met MOTM Nasri te maken)Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://wefut.com/en/squad/41740quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kun je het team opslaan en de link doorsturen?![]()
Ja ik kan niet photoshoppen man, beter kan ik het niet maken.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
vorige date heeft ie er eentje van een paard laten flikkeren, zou jij durven.quote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
gewoon 1m coins betalen voor MOTM Nasri , dan ben je echt gewoon dom. Gelukkig staan er al meer dan 1 pagina op de markt dus die prijs gaat lekker zakken![]()
quote:
Dit speelt echt heerlijk, ook een hoop updates mogelijk naar IF's (Griezzman, Benzema, Matuidi, Pogba)![]()
Dat is waar. Alleen die 2 gelovige snollen zou ik wel eens met een bijbel op hun vulva willen slaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorige date heeft ie er eentje van een paard laten flikkeren, zou jij durven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat ziet er wel sexy uit.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit speelt echt heerlijk, ook een hoop updates mogelijk naar IF's (Griezzman, Benzema, Matuidi, Pogba)
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
die stiekeme oogcontact chick van rob zou ik anders ook wel eensquote:Op maandag 3 maart 2014 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen die 2 gelovige snollen zou ik wel eens met een bijbel op hun vulva willen slaan.
#FreeTrapz![]()
Dit zijn zn stats, ik vind hem prima spelenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:24 schreef Maver24 het volgende:
Hoe speelt IF Mangala ? die lijkt me ook wel tof om te proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking met Clichy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een konko upgrade heeft hij, +9 tov de IF. Een gewone SIF zou waarschijnlijk dezelfde of zelfs betere stats gekregen hebben, dacht dat een MOTM iets speciaals zou zijn..![]()
GIFCAM niet op 30fps zetten.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer dat die kwaliteit van die video's zo kut is. Was dus een running waka waka met Moreno na een skill run.
[ afbeelding ]
En lekkere snelheid ook zo, achja.Never mind.
Meer frames per seconde instellenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer dat die kwaliteit van die video's zo kut is. Was dus een running waka waka met Moreno na een skill run.
[ afbeelding ]
En lekkere snelheid ook zo, achja.Never mind.
![]()
Die MOTM upgrades waren andere jaren toch ook niet zo bijzonder tov normale IF upgrades?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Wat een konko upgrade heeft hij, +9 tov de IF. Een gewone SIF zou waarschijnlijk dezelfde of zelfs betere stats gekregen hebben, dacht dat een MOTM iets speciaals zou zijn..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gefixt, thanksquote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef Freire het volgende:
En Reemi de suggestions knop is kapot, krijg alleen nog maar Legends te zien (wel in mijn franse team dus heeft misschien wat met MOTM Nasri te maken)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zou kunnen, vorig jaar had ik al de ultieme ragequit gedaan in januariquote:Op maandag 3 maart 2014 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die MOTM upgrades waren andere jaren toch ook niet zo bijzonder tov normale IF upgrades?en in FUT 12 waren ze sowieso niet zo van de standaard plichtmatige upgrades bij IF's.
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:je hebt verlorenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie liever geile GIFjes of een antwoord op mn vraag wat een goede BPL RM is in een 4141i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Die grappen zijn allemaal tijdens een gesprek bedacht en ik zit in hetzelfde gesprek.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:19 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zie liever geile GIFjes of een antwoord op mn vraag wat een goede BPL RM is in een 4141SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die grappen zijn allemaal tijdens een gesprek bedacht en ik zit in hetzelfde gesprek.Geen tepels -1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die grappen zijn allemaal tijdens een gesprek bedacht en ik zit in hetzelfde gesprek.KoningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook antwoord op mn vraag toevallig?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
IF Johnson?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Koning
Ook antwoord op mn vraag toevallig?![]()
Ben Arfaquote:Op maandag 3 maart 2014 23:19 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zie liever geile GIFjes of een antwoord op mn vraag wat een goede BPL RM is in een 4141![]()
Mirallasje? Lijkt me een baggerformatie, dus geen idee hoe de flanken daar spelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Koning
Ook antwoord op mn vraag toevallig?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een leuk team met helden als diaby, bony, depay, fer en Diakite en ik merk dat als ik met plezier speel het best lekker loopt. Door de formatie moet je wat meer individuele acties maken en combinerend erdoor komen, maar het speelt best lekker. Alleen milner wat minder, die vond ik in m'n karperteam als RW juist weer erg lekker spelenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mirallasje? Lijkt me een baggerformatie, dus geen idee hoe de flanken daar spelen.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
BEN ARFAquote:Op maandag 3 maart 2014 23:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb een leuk team met helden als diaby, bony, depay, fer en Diakite en ik merk dat als ik met plezier speel het best lekker loopt. Door de formatie moet je wat meer individuele acties maken en combinerend erdoor komen, maar het speelt best lekker. Alleen milner wat minder, die vond ik in m'n karperteam als RW juist weer erg lekker spelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]Wat ga je jatten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Arnautovic lijkt ook prima. Die morgen eerst maar probereni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Is dat een wasmachine? Ik dacht een bord met eten ofzoquote:![]()
Ik ben te slegt hiervoor, poging maar gelijk staken.
/autissie![]()
Of mijn shopskills zijn kut, sorryy :$quote:Op maandag 3 maart 2014 23:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is dat een wasmachine? Ik dacht een bord met eten ofzo![]()
Ik ben te slegt hiervoor, poging maar gelijk staken.
/autissie![]()
B&A Boysquote:Op maandag 3 maart 2014 23:52 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Club: B&A Boys.
Maarre... zijn de nieuwe UPs er? Vandaag ff niks kunnen volgen.
Geen UP's helaas![]()
![]()
MOTM Nasri Ingame stats
Ball Control 92 / Crossing 84 / Curve 92 / Dribbling 92 / Finishing 90 / FK 98 / Heading Accuracy 57 / Long Passing 86 / Longshot 88 / Marking 41 / Penaltys 98 / Short Passing 89 / Shot Power 88 / Sliding Tackle 44 / Standing Tackle 43 / Volleys 85 / Acceleration 81 / Agility 87 / Balance 98 / Jumping 71 / Reactions 97 / Sprint Speed 85 / Stamina ? / Strenght 67 / Aggression 38 / Positioning 81 / Interceptions 43 / Vision 86![]()
Zoals een wijs man ooit zei :quote:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Schiedamals kanker een plaats was...
![]()
Wijze mannen praten wat mij betreft niet zo achteloos over dit soort ziektes...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
a wise man speakingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wijze mannen praten wat mij betreft niet zo achteloos over dit soort ziektes...![]()
hoe staat t met de lever potsie ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dagje bijkomen nog hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
a wise man speaking![]()
hoe staat t met de lever potsie ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dus nog dagje thuis aan pielemans slingeren en op de webapp klotenquote:
#FreeTrapz![]()
Ik geloof dat de kleine POTS vandaag ook weer wat aandacht wil (en die verdient hij ook), dus weinig tradegedoe vandaag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dus nog dagje thuis aan pielemans slingeren en op de webapp kloten
Met jou alles goed?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het mooie is dat sommige woorden niet eens op Nasri lijken.. een uur lang bedachten we allemaal grappen tijdens een gesprek op Skype.quote:![]()
Nasbrie vond ik wel eenvan de toppersquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het mooie is dat sommige woorden niet eens op Nasri lijken.. een uur lang bedachten we allemaal grappen tijdens een gesprek op Skype.
Godverdomme zeg.. Ik ben gewoon klaar wakker, terwijl ik er om 4.30 in lag. Alcohol
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ja heerlijk, geen carnavals gedoequote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof dat de kleine POTS vandaag ook weer wat aandacht wil (en die verdient hij ook), dus weinig tradegedoe vandaag.
Met jou alles goed?![]()
verder ook wel eens lekker dat die klote webapp heb niet doetkan je die ook mooi links laten leggen. (alleen smorgens even wat iertjes binnen hengelen).
geen team dus volop aan AC geslagenwel een gaaf spel
#FreeTrapz![]()
Assassins Creed? Black Flag?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja heerlijk, geen carnavals gedoe![]()
verder ook wel eens lekker dat die klote webapp heb niet doetkan je die ook mooi links laten leggen. (alleen smorgens even wat iertjes binnen hengelen).
geen team dus volop aan AC geslagenwel een gaaf spel
.![]()
Pure verveling.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 03:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent echt een debiel met je posts de laatste tijd.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Beter dan AC3?quote:
Want dat vond ik toch wel zo'n kutspel dat ik op de hele franchise ben afgeknapt..![]()
3 was dat je me die klote stormrammen torens binnen moest enzoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beter dan AC3?
Want dat vond ik toch wel zo'n kutspel dat ik op de hele franchise ben afgeknapt..![]()
vond ik niks aan.
nu mag je op je boot een beetje de piraat uithangenzit wel wat variatie in.
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:32 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Had deze nog in de vergeten regionen van mijn club zitten, blijkt de beste Saudische keeper te zijnStandaard discard speler.
Nee, dat was Revelationsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
3 was dat je me die klote stormrammen torens binnen moest enzo![]()
vond ik niks aan.
nu mag je op je boot een beetje de piraat uithangenzit wel wat variatie in.
Drie is met die konko indiaan.![]()
was voor de landschappen wel een prachtig spel trouwensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, dat was Revelations
Drie is met die konko indiaan.die kon ook in 3D zeker net als revelations
maar wel met je eens, soms was het wat saai.
nu heb je iets meer variatie omdat je ook op zee schepen moet neer halen enzo maar het blijft natuurlijk ongeveer hetzelfde spel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vond AC 1, 2 en Brotherhood qua verhaal echt geweldig en de indrukwekkende grote steden verkennen vond ik erg tof. Revelations had een matig verhaal en die torens verdedigen was inderdaad kut.
AC3 vond ik het verhaal totaal niet boeiend (heb sowieso niet zoveel met geschiedenis van Indianen en Amerikaanse revolutie, meer met Europese/Midden Oosten geschiedenis) en die indiaan had ik gewoon een hekel aan, wat een kut karakter. Die vader van hem had ik nog meer sympathie voor![]()
![]()
Ik ga ook AC Black flag halen voor de xbox denk ik
Gebruik dat apparaat nu amper dus misschien dat een nieuw spel er weer wat leven in blaast.![]()
vind je fifa 14 ook niks?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:36 schreef Kamikazie het volgende:
Gebruik dat apparaat nu amper dus misschien dat een nieuw spel er weer wat leven in blaast.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mwauh, coop is nog wel geinig maar verder niet neequote:
En tegen vrienden offline is zoals elke fifa leuk.![]()
dit jaar deze spellen gespeeld.
FIFA 14: Gewoon kut
Diablo 3: niet zo als op PC, gewoon jezelf een weg door de wereld slaan en klaar. (kort spel)
GTA V: singleplayer was vet(online niet wat ik er van verwacht had)
Black Flag: heel vermakelijk speltot nu toe blijft het boeien.
heb ook L.A. Noire nog liggen die ik nog moet spelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Speel hem ook sinds een dag. Maar vind hem best snel saai worden. Het is weer steeds het zelfde doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:36 schreef Kamikazie het volgende:
Gebruik dat apparaat nu amper dus misschien dat een nieuw spel er weer wat leven in blaast.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mm toch maar even naar kijken dan
Misschien dat ik een ander leuk single player spel kan scoren waar je wat uurtjes in kwijt kan. Vind het concept van AC wel altijd super mooi.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, coop is nog wel geinig maar verder niet nee
En tegen vrienden offline is zoals elke fifa leuk.
diablo 3 was/is echt top, maakte het wel een stuk leuker door altijd met vrienden online coöp te spelen. En simpel slaan is ook niet zo, dan moet je op een hogere difficulty gaan spelenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
Diablo 3: niet zo als op PC, gewoon jezelf een weg door de wereld slaan en klaar. (kort spel)
heb ook L.A. Noire nog liggen die ik nog moet spelen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ook wel. Maar probleem met AC spellen vind ik dat je vaak uren achter elkaar het zelfde aan het doen ben. Is met blackflag ook weer. Maar als je dat niet erg vind dan maakt het niet uitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:48 schreef Kamikazie het volgende:
Mm toch maar even naar kijken dan
Misschien dat ik een ander leuk single player spel kan scoren waar je wat uurtjes in kwijt kan. Vind het concept van AC wel altijd super mooi.Maar vind hem geen 60 euro waard. (ik leen hem ook van vrienden gelukkig
)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoogst vermakelijk jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:51 schreef Kamikazie het volgende:
Trouwens iemand gisteren VI gezien? Net even meegepakt, echt een topshow
Hugo Borst
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Borst is echt een held ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:51 schreef Kamikazie het volgende:
Trouwens iemand gisteren VI gezien? Net even meegepakt, echt een topshow
Hugo BorstLaat zich ook niet gek maken/in de reden vallen door de anderen (zoals Hans Kraay
) en zorgt tenminste voor een inhoudelijk goed gesprek daar aan tafel.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb ook een x-aantal van die ACs gekocht, maar dan wel pas als ze in de aanbieding waren. Dus voor maximaal 30 euro.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar probleem met AC spellen vind ik dat je vaak uren achter elkaar het zelfde aan het doen ben. Is met blackflag ook weer. Maar als je dat niet erg vind dan maakt het niet uitMaar vind hem geen 60 euro waard. (ik leen hem ook van vrienden gelukkig
)
deed geen coop maar her en der was een lastig stukje verder was het toch best hack and slash hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
diablo 3 was/is echt top, maakte het wel een stuk leuker door altijd met vrienden online coöp te spelen. En simpel slaan is ook niet zo, dan moet je op een hogere difficulty gaan spelen
vond het ook best een leuk spel, maar niet wat ik er van verwacht had. een een beetje jammer dat het na 4 dagen uit was.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja de samenstelling was nu precies goed. Gijp had ook wel weer zinnige teksten en Hugo vulde dat aan/verbeterde het hier en daar. En hij durft tegen Johan wat tegengas te gevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Borst is echt een held ja.Laat zich ook niet gek maken/in de reden vallen door de anderen (zoals Hans Kraay
) en zorgt tenminste voor een inhoudelijk goed gesprek daar aan tafel.
![]()
![]()
LA Noire, die had ik vorig jaar gespeeld, ik vond er geen bal aan (wel uitgespeeld), had er meer sandbox/open wereld gameplay van verwacht a la GTA/Red Dead Redemption, maar dat is het totaal niet eigenlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
heb ook L.A. Noire nog liggen die ik nog moet spelen..
Dit jaar heb ik gespeeld
- Fifa 14
- Kingdom Hearts 1.5 (uitgespeeld) (had ik aan mijn broertje gegeven voor zijn verjaardag, die is gek van dit soort spellen, vond het zelf ook wel aardig)
- Devil May Cry 1 (bijna uitgespeeld, hierna nog 2/3/4 en de reboot spelen)
Dat was het volgens mij, ligt nog wel een hele stapel games waar ik aan moet beginnen.![]()
Dit ja. Als hij het verbaal moet opnemen tegen Genee blijft hij rustig. Uiterlijk onbewogen, maar alles wat hij dan zegt is direct raak en heeft een bepaalde ondertoon waardoor hij een voorsprong heeft. Ik ben alleen bang dat het maar eenmalig was, omwille van zijn boek...zo jammer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja de samenstelling was nu precies goed. Gijp had ook wel weer zinnige teksten en Hugo vulde dat aan/verbeterde het hier en daar. En hij durft tegen Johan wat tegengas te gevenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee man kunnen we lachen volgende week donderdag/vrijdagquote:dan weet echt niemand meer waar ie ieren moet zoeken
#FreeTrapz![]()
PotS jonge, spijkers met koppen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Als hij het verbaal moet opnemen tegen Genee blijft hij rustig. Uiterlijk onbewogen, maar alles wat hij dan zegt is direct raak en heeft een bepaalde ondertoon waardoor hij een voorsprong heeft. Ik ben alleen bang dat het maar eenmalig was, omwille van zijn boek...zo jammer.![]()
Ik moest net een Fuchs voor 200k van iemand kopen (coins verkocht..), was niet te vinden.. heb uiteindelijk maar alleen op Fuchs gezocht zonder andere parameters en dan maar bladeren tot ik bij de 58e minuut was![]()
![]()
Dat bladeren gaat bij mij juist bij de 3e pagina al foutquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik moest net een Fuchs voor 200k van iemand kopen (coins verkocht..), was niet te vinden.. heb uiteindelijk maar alleen op Fuchs gezocht zonder andere parameters en dan maar bladeren tot ik bij de 58e minuut was
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, dan vind die niks, ga je een pagina terug en dan weer verder en dan lukt het weer wel (soms).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat bladeren gaat bij mij juist bij de 3e pagina al fout![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dan vind die niks, ga je een pagina terug en dan weer verder en dan lukt het weer wel (zelden).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Manolev heeft ballen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef DutchSL het volgende:
Manolev naar Krasnodar, dat ligt vlakbij de Krim maar dat maakt hem niks uit blijkbaar
Ik moest destijds een keer een 65-rated bronze kopen. Duurde even voordat ik doorhad waarom ik hem niet kon vindenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik moest net een Fuchs voor 200k van iemand kopen (coins verkocht..), was niet te vinden.. heb uiteindelijk maar alleen op Fuchs gezocht zonder andere parameters en dan maar bladeren tot ik bij de 58e minuut was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik moest destijds een keer een 65-rated bronze kopen. Duurde even voordat ik doorhad waarom ik hem niet kon vinden![]()
Stond een plaatje bij van de gast die je moet zoeken. Dus als dat een bronze is dan kijk je niet zo zeer naar de rating natuurlijk...quote:![]()
Wie was die meesterlijke troll?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stond een plaatje bij van de gast die je moet zoeken. Dus als dat een bronze is dan kijk je niet zo zeer naar de rating natuurlijk...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb nog carnavalsmuziek in mijn kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb nog carnavalsmuziek in mijn kopDeze draaien de Brabanders hier in het kantoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverquote:Update 4 maart 09.15 uur - Pastoor wil nieuwe club in Tsjechië in zomer alweer verlaten
Alex Pastoor werd maandag voorgesteld als nieuwe hoofdtrainer van Slavia Praag, maar is niet van plan om lang bij de Tsjechische club te blijven. De coach heeft een contract voor vier maanden getekend in Praag. "Ik heb de ambitie om daarna weer in Nederland aan de slag te gaan", zegt de trainer tegen het Algemeen Dagblad. Pastoor wordt in verband gebracht met sc Heerenveen, dat op zoek is naar een opvolger voor Marco van Basten.![]()
![]()
Best grappig voor een keertje...maar wel een beetje voor de echte boerenpummels. De mensen die er een sport van maken om dat nummer helemaal mee te kunnen zingen zijn (in mijn regio dan) doorgaans ook de mensen die bedrijfsmatig dan wel hobbymatig (quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Deze draaien de Brabanders hier in het kantoor:) in een overall en laarzen rondlopen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
We hebben het toch over Brabant of heb jij het ergens anders over?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best grappig voor een keertje...maar wel een beetje voor de echte boerenpummels. De mensen die er een sport van maken om dat nummer helemaal mee te kunnen zingen zijn (in mijn regio dan) doorgaans ook de mensen die bedrijfsmatig dan wel hobbymatig () in een overall en laarzen rondlopen.
Uhuh. Ik heb nieuws voor je: Ullrich van Gobbel komt ook uit Brabantquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We hebben het toch over Brabant of heb jij het ergens anders over?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee hoor, uit zn moeder.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhuh. Ik heb nieuws voor je: Ullrich van Gobbel komt ook uit Brabant![]()
zijn dr al UP's jongenswie heeft die link naar dat bestandje ?
#FreeTrapz![]()
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
zijn dr al UP's jongenswie heeft die link naar dat bestandje ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die neger komt uit Paramaribo pikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhuh. Ik heb nieuws voor je: Ullrich van Gobbel komt ook uit Brabant![]()
![]()
Geboren ja.quote:Gewoon netjes in de jeugd van VV Bavel begonnen met voetballen hoor. Pikquote:[Ulrich van Gobbel (Paramaribo, 16 januari 1971) is een voormalig Nederlands voetballer. Hij stond meestal als rechtsback in het veld.
Hij speelde aanvankelijk op amateurbasis bij Bavel en NAC Breda. In het seizoen 1988-1989 debuteerde hij in de hoofdmacht van Willem II. In het seizoen 1989-1990 verhuisde hij naar Feyenoord, alwaar hij het grootste deel van zijn carrière voetbalde
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je helden kennen, altijd +1.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geboren ja.
[..]
Gewoon netjes in de jeugd van VV Bavel begonnen met voetballen hoor. Pik![]()
En toch ga je het boerenland in als je over de Moerdijkbrug gaat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_you_can_tokkie.htmlquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En toch ga je het boerenland in als je over de Moerdijkbrug gaat.
Dan verkies ik toch een stel boeren![]()
![]()
Dat snap ik, want de Brabanders die jij kent draaien dus de hele dag WC Experiencequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En toch ga je het boerenland in als je over de Moerdijkbrug gaat.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bah feyenoord tuigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_you_can_tokkie.html
Dan verkies ik toch een stel boeren, allemaal afvoeren dat volk.
![]()
en zal de rest ook maar niet posten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_you_can_tokkie.html
Dan verkies ik toch een stel boeren
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Bah feyenoord tuig, allemaal afvoeren dat volk.
![]()
Dat was juist een Feyenoorder volgens mij.quote:
Ja, maar echte paupers hebben heel veel buurmannen. Maar zit inderdaad een pestventje met een gitaar tussen. Dat zal m wezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat was juist een Feyenoorder volgens mij.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar echte paupers hebben heel veel buurmannen. Maar zit inderdaad een pestventje met een gitaar tussen. Dat zal m wezen.![]()
Noem je jezelf nou een pauper?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar echte paupers hebben heel veel buurmannen. Maar zit inderdaad een pestventje met een gitaar tussen. Dat zal m wezen.![]()
zijn haat richting feyenoorders verklaard de stilte bij dat andere pestventjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar echte paupers hebben heel veel buurmannen. Maar zit inderdaad een pestventje met een gitaar tussen. Dat zal m wezen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bakkes over pestventjes met gitaren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar echte paupers hebben heel veel buurmannen. Maar zit inderdaad een pestventje met een gitaar tussen. Dat zal m wezen.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Mag ook wel met die statsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef Maver24 het volgende:
SIF Griezmann is wel heel erg goed moet ik zeggen.
De UP lijkt me al erg goed.![]()
el shaa blijft beterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef Maver24 het volgende:
SIF Griezmann is wel heel erg goed moet ik zeggen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb em staan in 433 en hij speelt echt heel fijn. goede loopacties en een zeer goed schot en voorzet. toppertje hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mag ook wel met die stats
De UP lijkt me al erg goed.![]()
Ik vind dit toch heel wat fatsoenlijker al dan dat dumpert filmpje hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
en zal de rest ook maar niet posten.Zeker van 0;39 tot 0;45 een joden liedje zingen kan niet
![]()
![]()
skillsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar ben ik het totaal niet mee eens, el shaa heeft geen skills en heeft kut workratesmoet je daar nou mee. gebruik ik toch nooit.
bij al die engelse kut kids die druk zetten. diepe bal op el shaa, uitkappen, draaien en in de verre hoek knallen
#FreeTrapz![]()
Ben Arfa en El Shaa bagger vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar ben ik het totaal niet mee eens, el shaa heeft geen skills en heeft kut workrates
Ik vond hem wel goed in 4231 (2) op LM.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar ben ik het totaal niet mee eens, el shaa heeft geen skills en heeft kut workrates
Heb nu Danny in dat systeem, die is ook konkogoed, maar dat zijn dus andere types dan een Griezmann. Ik heb wel een IF Neves op LW in ander team, die is ook erg goed ondanks pace.![]()
Trolliebollie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind dit toch heel wat fatsoenlijker al dan dat dumpert filmpje hoorZeker van 0;39 tot 0;45 een joden liedje zingen kan niet
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die moet je anders gebruiken.
Griezmann is 1 van de weinige goede linkspoten op links.![]()
Asamoah![]()
![]()
Voel je je daarmee verbonden dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Bakkes over pestventjes met gitaren.Nee, @ work nu. Maar dat geeft niet, als het interessant is, kan ik het altijd nog via uitzendinggemist terug kijken.quote:![]()
Asamoah heeft overigens 4* skills in H2H, net als o.a. Marchisio en Pogba. Wat een bazen als ze dat in FUT ook hadden.![]()
Jammer dat ze die skill moves niet aanpassen in FUT. Snap dat niet. Pogba met 4* is gewoon baasquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:29 schreef DutchSL het volgende:
Asamoah heeft overigens 4* skills in H2H, net als o.a. Marchisio en Pogba. Wat een bazen als ze dat in FUT ook hadden.![]()
Teveel werk joh.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jammer dat ze die skill moves niet aanpassen in FUT. Snap dat niet. Pogba met 4* is gewoon baas![]()
je zou zeggen een schuifje omzettenquote:
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat het vrij simpel is om de skill moves aan te passen maar dat ze het gewoon vertikken om te doen. Waarom kan het in H2H dan wel![]()
de UP die uit packs komt natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk je? Moeten ze dan alle Pogba's updaten? Of alleen diegenen die al zijn uitgegeven?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Verdienen ze er meer geld door? Nee. Dus is het dan enige moeite waard? Nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat het vrij simpel is om de skill moves aan te passen maar dat ze het gewoon vertikken om te doen. Waarom kan het in H2H dan wel![]()
Ik ben er een, vraag maar aan de Dutchies. Heb geprobeerd een Mexicaans buurthuis met ze op te richten, maar ze deden niet meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voel je je daarmee verbonden dan?
[..]
Nee, @ work nu. Maar dat geeft niet, als het interessant is, kan ik het altijd nog via uitzendinggemist terug kijken.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik weet wel dat El Shaa wel naar 4* skills wordt gezet binnenkort, Dat is gezegd door 1 van de medewerkers van EA op Twitterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verdienen ze er meer geld door? Nee. Dus is het dan enige moeite waard? Nee.![]()
Samen een bandje oprichten dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik ben er een, vraag maar aan de Dutchies. Heb geprobeerd een Mexicaans buurthuis met ze op te richten, maar ze deden niet mee
Zhano met de triangel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is gewoon 1 waarde in de database aanpassen, zoveel moeite is dat niet.
Ja, wel als je moeilijk gaat doen en het wel voor nieuwe kaarten, maar niet voor bestaande kaarten wilt doen (alhoewel zelfs dat nooit moeilijk kan zijn, als het dat wel is hebben ze gewoon een konkosysteem). Het is denk ik vooral omdat ze geen eindeloze discussies willen met de community die vindt dat speler x of y aangepast moet worden dan.![]()
Als ze het bij 1 speler doen dan gaan meer mensen inderdaad zeiken. Maar het is wel bizar dat zoveel spelers in de Serie A hun skills dit jaar zijn kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:57 schreef DutchSL het volgende:
Het is gewoon 1 waarde in de database aanpassen, zoveel moeite is dat niet.
Ja, wel als je moeilijk gaat doen en het wel voor nieuwe kaarten, maar niet voor bestaande kaarten wilt doen (alhoewel zelfs dat nooit moeilijk kan zijn, als het dat wel is hebben ze gewoon een konkosysteem). Het is denk ik vooral omdat ze geen eindeloze discussies willen met de community die vindt dat speler x of y aangepast moet worden dan.![]()
Ja inderdaad. Vorig jaar had je nog Moralez die skills had, die was echt voor de pace abuse people. Maatje van me die speelde met hem en ik vond het echt zwaar irritantquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als ze het bij 1 speler doen dan gaan meer mensen inderdaad zeiken. Maar het is wel bizar dat zoveel spelers in de Serie A hun skills dit jaar zijn kwijtgeraakt.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Samen een bandje oprichten dan?
Zhano met de triangel.![]()
![]()
Moralezquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vorig jaar had je nog Moralez die skills had, die was echt voor de pace abuse people. Maatje van me die speelde met hem en ik vond het echt zwaar irritantmijn favoriete FUT 13 speler
Qua golds dan.![]()
Waarom ozil?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit teampje maar eens maken
weakfoot![]()
![]()
vond het wel een baas ozil. had hem als RCAM in 4321quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso overpriced als fuk.
Cazorla lijkt me veel beter, ook als ze dezelfde weak foot hadden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Inderdaad, ik heb ozil als cam gehad in mijn duitse team..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso overpriced als fuk.
Cazorla lijkt me veel beter, ook als ze dezelfde weak foot hadden.
had af en toe een leuk passje, maar meer ook niet..
Met mijn speelstijl komt mijn CAM veel in positie om te schieten vanaf randje 16.
dan moet je dus echt geen ozil op die positie hebben.. wat een bagger schot haha
Daarom speelt draxler nu op zijn plek, en die heeft een heerlijk shot en weakfoot 5 ook nog
Cazorla buiten fut speelde lekker, in fut niet mee gespeeld (nog)![]()
Welke formatie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
UP Suarez op CAM is knap waardeloos
[ afbeelding ]![]()
Machado heeft bij mij 14 uit 11 op CAM in 4-2-3-1 (2), in een (grotendeels) gold team
De meeste goals én de meeste assists van het team heeft hij.![]()
Met Santi scoor ik gewoon ook stukken meer, Suarez komt echt amper in het spel voor dus ik ga hem maar eens in de spits gebruiken naast Aguero in een 4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Machado heeft bij mij 14 uit 11 op CAM in 4-2-3-1 (2), in een (grotendeels) gold team
De meeste goals én de meeste assists van het team heeft hij.![]()
4 Goals uit 14 is ook niet slecht maar in die formatie mag hij wel iets meer scoren inderdaad. Maar als je spits nu 2x zoveel scoort doet hij het wel weer goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
4-2-3-1 (2)
Met Santi gaat het veel beter
[ afbeelding ]
Vriend van me gebruikte IF Suarez als CAM en die scoorde ook bizar weinig. Aan zijn stats kan het niet liggen zou je zeggen.![]()
Hij had ook maar 1 assist dus dat was ook niet noemenswaardigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
4 Goals uit 14 is ook niet slecht maar in die formatie mag hij wel iets meer scoren inderdaad. Maar als je spits nu 2x zoveel scoort doet hij het wel weer goed.
Vriend van me gebruikte IF Suarez als CAM en die scoorde ook bizar weinig. Aan zijn stats kan het niet liggen zou je zeggen.![]()
Draxler(CAM) heeft hier 40 matches 21 goals
en daar zitten aardig wat afstand schoten bij, die kerel heeft echt een magisch shot xD![]()
Ik had een chille 4-3-3 (4) non shiny hybrid met hem daarin was hij ook te gekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:54 schreef Downstar het volgende:
Draxler(CAM) heeft hier 40 matches 21 goals
en daar zitten aardig wat afstand schoten bij, die kerel heeft echt een magisch shot xD![]()
Guarin is de beste middenvelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nu vaak met hem dat hij mooi de open ruimte in loopt,quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had een chille 4-3-3 (4) non shiny hybrid met hem daarin was hij ook te gek
dan geef ik een steekbal binnen door en haalt alsnog met (buitenkantje) rechts uit met zon heerlijke curve eraan die vaak de kruising op zoekt.. zoals ik al zei.. zijn schoten voelen magisch aan
Update: zoals het gifje wat tobi-wan hierboven post, en dan vanuit de loopactie..
![]()
![]()
Ibarbo ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:29 schreef DutchSL het volgende:
![]()
soepel genoeg om wat goedkope ieren op te pikken en wat ieren voor te veel te dumpen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wisten jullie al dat de webapp vandaag niet helemaal vloeiend loopt?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Prachtige VOC-mentaliteitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
soepel genoeg om wat goedkope ieren op te pikken en wat ieren voor te veel te dumpen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ben dr mee opgegroeid he
de handelsgeest loopt door de aderenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
ben dr mee opgegroeid he
de handelsgeest loopt door de aderen
Nog eentje om het af te leren:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind het wel lastig om te bepalen voor hoeveel ik iedereen moet listenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
ben dr mee opgegroeid he
de handelsgeest loopt door de adereni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nog steeds benieuwd of Hazard een upgrade gaat krijgen. Hopelijk horen we snel van EA daar meer over.![]()
ja dr zijn ook van die gasten die rare bronze ieren er op gaan zetten voor 50Kquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig om te bepalen voor hoeveel ik iedereen moet listen![]()
doe nu zelf 10x aankoopbedrag
stillig hier zeg
[ Bericht 1% gewijzigd door FCsuarez op 04-03-2014 15:44:01 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb m'n rare bronzes ook maar voor 2K ongeveer gezetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dr zijn ook van die gasten die rare bronze ieren er op gaan zetten voor 50K![]()
doe nu zelf 10x aankoopbedrag
stillig hier zeg
Sommigen met chemstyle voor 150c opgepikt
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Er zijn ook Ieren die met chem style uit packs komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb m'n rare bronzes ook maar voor 2K ongeveer gezet
Sommigen met chemstyle voor 150c opgepikt![]()
McGeady moet even naar de 8-10k gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb er nog iets van 180 denk ik. Tel maar uit mijn winstHeb er nu al 1,2 miljoen winst op gemaakt.
17 maart ofzo, maar de cup zal wel eerder aangekondigd worden ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:56 schreef Downstar het volgende:
nog 2 weekjes toch voor st patrick day?
of is die cup eerder?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
McGeady moet even naar de 8-10k gaan
Ik heb er nog iets van 180 denk ik. Tel maar uit mijn winstHeb er nu al 1,2 miljoen ¤100,- winst op gemaakt.
![]()
![]()
Het is eigenlijk ook gewoon beleggen met voorkennis he.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar dan wel met voorkennis die 99% van de community heeft, of zich makkelijk eigen kan maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook gewoon beleggen met voorkennis he.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hele ladingen heb ik binnen geharkt vorige week.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
voornamelijk
Collins, brennan, barton, Williams, O'kane, long, allemaal 150c
#FreeTrapz![]()
maandag, volgende week donderdag aankondiging ofzo kan hij het hele weekend draaienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
17 maart ofzo, maar de cup zal wel eerder aangekondigd worden ja.zou mooi zijn
waar kan je die eigenlijk vinden die aankondigingenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En toch werkt het.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dan wel met voorkennis die 99% van de community heeft, of zich makkelijk eigen kan maken.Ja, maar hij is al weken rond de 6k. Even een piek naar de 8k (toen een zooi verkochtquote:). En daarom nu al mijn investering 3x terug verdiend.
Ik heb te vroeg gepiekt net als in bed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:06 schreef Toefjes het volgende:
Dan hebben de slimme FUT'ters het geld al lang en breed op de rekening staan.
dit dus, de IF irelands zijn natuurlijk allang de deur uit voor 50K (gekocht voor 10quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hebben de slimme FUT'ters het geld al lang en breed op de rekening staan.)
alleen nog zo'n 300 bronze en denk 50 silvers en nog wat goldsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vond 4800 coins een mooie prijs voor McG. Maar goed, toen voelde het als het juiste om te doen, dus dan moet je het gewoon doen. Had ze ingekocht tussen de 700 en 1000, lang voor de prijsstijging hier doordrong. Dus wat dat betreft was het inkoopmoment wel weer briljantquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb te vroeg gepiekt net als in bed.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
inkopen tijden TOTYquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond 4800 coins een mooie prijs voor McG. Maar goed, toen voelde het als het juiste om te doen, dus dan moet je het gewoon doen. Had ze ingekocht tussen de 700 en 1000, lang voor de prijsstijging hier doordrong. Dus wat dat betreft was het inkoopmoment wel weer briljantheerlijk was dat. geniet nu nog van mijn keane profit
(zekere inkoop MSL cup en Patricksday cup)
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: