SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En Reemi de suggestions knop is kapot, krijg alleen nog maar Legends te zien (wel in mijn franse team dus heeft misschien wat met MOTM Nasri te maken)![]()
Nee.quote:quote:Aaron Paul keert terug in de Breaking Bad-prequel Better Call Saul. Die kans zit er althans dik in. "Het idee om de in de huid van Jesse te kruipen tijdens zijn lichtere dagen lijkt me leuk."
De hitserie Breaking Bad heeft inmiddels z’n laatste seizoen erop zitten, maar fans kunnen zich verheugen op een prequel. De makers werken op dit moment aan de serie Better Call Saul. Deze serie draait om de dubieuze praktijken van Walter Whites advocaat Saul Goodman. De hoofdrol wordt vertolkt door Bob Odenkirk, maar het gerucht gaat dat Aaron Pauls personage Jesse Pinkman ook meedoet.
Carrière
Aaron zelf zegt tegen New York Daily News dat hij niet onwelwillend tegenover dat idee staat. “Als Vince (Gilligan, scriptschrijver red.) er bij betrokken is, ben ik erbij. Ik heb mijn hele carrière aan hem te danken. Het idee om in de huid van Jesse te kruipen tijdens zijn lichtere dagen - omdat het een prequel is - lijkt me leuk.”
'Geen fan'
Het is niet duidelijk of hoofdrolspeler Bryan Cranston ook meedoet. Dean Norris, DEA-agent Hank Schrader in de serie, keert in ieder geval niet terug. “Die ervaring was die ervaring. Ik ben er geen fan van om dingen te herzien die al zijn gedaan. Ik denk wel dat het geweldig wordt. Ik kan niet wachten het te zien.”![]()
![]()
Kun je het team opslaan en de link doorsturen?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef Freire het volgende:
En Reemi de suggestions knop is kapot, krijg alleen nog maar Legends te zien (wel in mijn franse team dus heeft misschien wat met MOTM Nasri te maken)Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://wefut.com/en/squad/41740quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kun je het team opslaan en de link doorsturen?![]()
Ja ik kan niet photoshoppen man, beter kan ik het niet maken.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
vorige date heeft ie er eentje van een paard laten flikkeren, zou jij durven.quote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
gewoon 1m coins betalen voor MOTM Nasri , dan ben je echt gewoon dom. Gelukkig staan er al meer dan 1 pagina op de markt dus die prijs gaat lekker zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |