Als hij met zo'n smile aan komt lopen om iemand weer te trollen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Joffrey ook één van de leukere personages om te kijken. Mooi toch hoe hij alles voor elkaar krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Het is even serieus gewoon extreem veel beter dan Netflix. Vooral beeldkwaliteit is een wereld van verschil dit dat.quote:[b]Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef [u
Maar hmf wil zo graag dat ik zijn systeem eens uitprobeer en als dat gratis is en beter of net zo goed werkt stap ik wel over naturlich.
Je hoeft ook niet alles te kijken natuurlijk. Je kan beter GoT kijken dan RKC-NAC ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Al kan ik natuurlijk ook tijdens saaie voetbalpotjes de harddisk aanslingeren
Netflix gaat naar 4k gekkie.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is even serieus gewoon extreem veel beter dan Netflix. Vooral beeldkwaliteit is een wereld van verschil dit dat.
Dat heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet ook nog een paar afleveringen Top Gear kijken
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zij is mijn celeb crush wist je dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij met zo'n smile aan komt lopen om iemand weer te trollen.Dit is ook niet vaak voorkomende. We zijn het een keer volledig eens over ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die draken zijn in de serie echt een bagger verhaallijn.
Heb het wel eens voorbij zien komen, maar dat was dan niet bij mij thuis. Ik vind daar ook niks aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezien.
Auto's boeien me niet zoveel.
Ik heb last van de beperking dat ik mezelf verplicht om Eredivisie te kijken. Dwangmatig.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te kijken natuurlijk. Je kan beter GoT kijken dan RKC-NAC ofzo.
Dat maakt het wel net iets anders inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, lekker hoor.Ja, ik vind het niet erg om voor Netflix te betalen. Net als met Spotify. Ik betaal graag voor gemak.
Maar hmf wil zo graag dat ik zijn systeem eens uitprobeer en als dat gratis is en beter of net zo goed werkt stap ik wel over naturlich.
Mij ook niet ontzettend, maar ze hebben altijd van die gave challenges en die drie gasten hebben zoveel lol. Alhoewel ze tegenwoordig wel heel veel scripten.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezien.
Auto's boeien me niet zoveel.
Ik hoop maar dat er iets episch gaat gebeuren met die draken in S04quote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook niet vaak voorkomende. We zijn het een keer volledig eens over ietsDie draken zijn in de serie echt een bagger verhaallijn.
In de boeken is zij echt veel beter uitgewerktquote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook niet vaak voorkomende. We zijn het een keer volledig eens over ietsDie draken zijn in de serie echt een bagger verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat ze episch komt te sterven met de tieten eruit hangende vanzelfsprekendquote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er iets episch gaat gebeuren met die draken in S04
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
In de boeken is zij echt veel beter uitgewerkt
geen major spoilerJeetje. Ik zit alweer met het broekje om de enkels voor 6 aprilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je het volhoudt zeg. Het niveau van de toppers is al bedroevend, dan ga je jezelf toch niet pijnigen met degradatiegeklungel.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb last van de beperking dat ik mezelf verplicht om Eredivisie te kijken. Dwangmatig.
Laatste boek wat uit is heet A Dance with Dragons, dus dat komt wel goed in het verdere verloop van de serie.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er iets episch gaat gebeuren met die draken in S04
Ik begrijp het ook niet, het is wunderbar.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je het volhoudt zeg. Het niveau van de toppers is al bedroevend, dan ga je jezelf toch niet pijnigen met degradatiegeklungel.
Dan zouden zelfs de grootste skeptici zijn overtuigdquote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of dat ze episch komt te sterven met de tieten eruit hangende vanzelfsprekend
Haar tieten zijn altijd twee pluspunten. Haar werkster mag er ook wezen trouwensquote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of dat ze episch komt te sterven met de tieten eruit hangende vanzelfsprekend
Of dansende draken nou goed zijn voor het verhaal is een tweede.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laatste boek wat uit is heet A Dance with Dragons, dus dat komt wel goed in het verdere verloop van de serie.
Rotjong. Ik moest lachenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haar tieten zijn altijd twee pluspunten. Haar werkster mag er ook wezen trouwens
[..]
Of dansende draken nou goed zijn voor het verhaal is een tweede.
Ik hoop voor je dat je er overheen groeit of dat het niveau gaat stijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, het is wunderbar.
ze gaat niet meer naakt, heeft ze zelf gezegdquote:Op maandag 3 maart 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haar tieten zijn altijd twee pluspunten. Haar werkster mag er ook wezen trouwens
Dat zei ze volgens mij rond S02 en toen in S03 ging ze weer naakt. Dus ik heb hoopquote:Op maandag 3 maart 2014 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze gaat niet meer naakt, heeft ze zelf gezegd![]()
flauw he?
Nu gaat het fout.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
flauw he?
Eens kijken of ik hetzelfde ervaar als ik op een dak ga staan met flinke storm.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je er overheen groeit of dat het niveau gaat stijgen.
Ze vangen het vast wel op door een nieuwe mooie dame naakt te laten gaan. Carice telt niet mee, die doet dat gewoon omdat ze het leuk vindt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In S02 was ze nou niet echt veel aanwezig.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Carice dus echt helemaal niks hè.
En dan gaat hij misschien niet eens mee naar het WKquote:Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijgt zo'n gozer nog geld voor ook he, zo'n simpel tweetje.
Het is niet eerlijk.
Sierd was wel weer in vorm gisterquote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die leeuwen vinden Greg wel sexy, rawwr.
Ik had het er meer over dat veel mensen haar een lekker wijf vinden, maar ik val dus helemaal niet op haar. Ik denk bij haar nog altijd aan poes Minoes.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In S02 was ze nou niet echt veel aanwezig.
En jij zit sullige berichtjes te schrijven voor games.fok.nlquote:Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijgt zo'n gozer nog geld voor ook he, zo'n simpel tweetje.
Het is niet eerlijk.
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaat hij misschien niet eens mee naar het WK
Leeuwenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die leeuwen vinden Greg wel sexy, rawwr.
Je weet het nooit met Lowietje.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Alsof Van Rhijn of die Verheaeeagh hem nog voorbij gaan streven.
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Lol zagen jullie dat net op Pauw en Witteman?
Wel jammer dat Atletiiiii niet won.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
flauw he?
Man uit het publiek onderbreekt de uitzending met een bordje om zijn nek en maakt een selfie van hem met de gasten uit het publiekquote:
mag je wel eens bier gaan drinken stinhoquote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij zit sullige berichtjes te schrijven voor games.fok.nl
Over 3 jaar gooi ik Jelle Klaasen van het dartbord af en dan lach ik je keihard uit.
[/Visioen]
Carice zou beter vertoeven in Harry Potter films als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het er meer over dat veel mensen haar een lekker wijf vinden, maar ik val dus helemaal niet op haar. Ik denk bij haar nog altijd aan poes Minoes.
Ga jij daarna ook foto's van je leuter sturen naar minderjarige meisjes?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 3 jaar gooi ik Jelle Klaasen van het dartbord af en dan lach ik je keihard uit.
[/Visioen]
En 25 kilo aankomen. Het draait serieus om dat ene kilootje. Taylor is wat rigoureus gaan sporten en die heeft gelijk de problemen ondervonden.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
mag je wel eens bier gaan drinken stinho
daar moeten ze ook maar weer eens wat mee gaan doenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Carice zou beter vertoeven in Harry Potter films als ik eerlijk ben.
En dan word je verslagen doorquote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[/Visioen]
Misschien als er een versie komt waarin ze naakt gaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Carice zou beter vertoeven in Harry Potter films als ik eerlijk ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |