Alba was ik nog vergeten ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:09 schreef Helpmefok het volgende:
Kan er een keer een lekker wijf in de OP? Jessica Alba, Scarlet, mijn chick, dat niveau vrouwen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Typisch het volgende:
wat is het wachtwoord boelers, doe ik ook wel effe mee
quote:
Nu beterquote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker bezig. Onderste plaatje werkt echter niet.
O die zijn toch viesssquote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een spelletje wat joden tegen elkaar spelen
Typischquote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een spelletje wat joden tegen elkaar spelen
okquote:Op maandag 3 maart 2014 20:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb je documentaire gevonden
Hi ha ho
Weet eigenlijk ook niet wat ik wilde bereiken.quote:
Zorgde voor een compleet andere chemie aan tafel, zette Derksen op zijn punt. Helemaal prima.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij viel tegen, zei minder dan Emile.
Hij bracht wat beschaving aan tafel, is ook weleens leukquote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zorgde voor een compleet andere chemie aan tafel, zette Derksen op zijn punt. Helemaal prima..
Liet bovendien een grote anekdote naar voren komen over ut wef van Louitje.
Waar zit je nu?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo maar weer verder met House of Cards
Is hij het terugkijken waard?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij bracht wat beschaving aan tafel, is ook weleens leuk
Mooi, ga ik hem even downloaden.quote:
Goeie serie, moet nog aan SE02 beginnenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
leuk ook gekeken laatste 4 wekenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik ookquote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie serie, moet nog aan SE02 beginnen
nee geen ban. moest er tijdje tussen uit maar ben er weerquote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tijd niet gezien hier, ban of andere reden?
is moeite waardquote:Op maandag 3 maart 2014 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is Obama ook fan van. Zelf nog niks van gezien.
welkom terug danquote:Op maandag 3 maart 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee geen ban. moest er tijdje tussen uit maar ben er weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |