Artikel 5 is toch alleen voor lidstaten?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:34 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel een artikel 5 aanvraag van de oekraine versoepelen.
lolliequote:
Ja joh ? Leest je mama elke dag de Russische staatskrant op voor je?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, noem het maar ervaring. En goede contacten.
Vind je http://www.theguardian.com/uk dan wel goed als bron? Aangezien die toch behoorlijk tegen de VS ingegaan zijn met Snowden.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, noem het maar ervaring. En goede contacten.
yup, ondertekenaars van het boedapest memorandum mogen dat dus aanvragen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Artikel 5 is toch alleen voor lidstaten?
Maar je gaat dan makkelijk voorbij aan het denken van de Russen zelf die met de val van de USSR vinden dat ze te veel verloren hebben. Het voordeel wat Putin heeft is dat hij met deze zet populair blijft bij de Russen. En dat telt voor een politicus! En wat het buitenland over hem denkt telt niet mee dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze hebben er geen enkel voordeel bij om dat te doen, ze kweken alleen maar anti-Russische sedimenten.
Heb ik gemist, heb je een link?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:36 schreef JimmyJames het volgende:
Dat gelekte document van de Britten![]()
![]()
![]()
En de Britten zijn in West-Europa meestal nog het meest uitgesproken over Rusland. Ik denk dus wel dat je met zekerheid kunt stellen dat er geen echte economische sancties komen. Poetin komt er met gewoon mee weg.
Wat voor voordeel hebben ze daarbij? Dan kun je er sowieso op rekenen dat er sancties komen die Rusland zwaar treffen. Oke, ze zijn voor ons ook niet fijn, maar dat liever dan militaire middelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar de houding van de EU met name is zwak. En wil de VS een oorlog met Rusland? In dat licht zou Rusland het best kunnen proberen.
Het is onhoudbaar om Oekraïne te bezetten en er een dictatuur van te maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar je gaat dan makkelijk voorbij aan het denken van de Russen zelf die met de val van de USSR vinden dat ze te veel verloren hebben. Het voordeel wat Poetin heeft is dat hij met deze zet populair blijft bij de Russen. En dat telt voor een politicus!
twitter:PzFeed twitterde op maandag 03-03-2014 om 20:34:58Russian assault on UKR Navy HQ in Sebastopol has begun. Via @20committee - http://t.co/vwWxOmEY3H reageer retweet
Waarom mogen ondertekenaars van het Boedapest memorandum een beroep doen op Artikel 5 van de NAVO?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:37 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
yup, ondertekenaars van het boedapest memorandum mogen dat dus aanvragen.
Dat vraag ik me ook af? Volgens mij is artikel 5 alleen voor NAVO-leden en Oekraïne is dat niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom mogen ondertekenaars van het Boedapest memorandum een beroep doen op Artikel 5 van de NAVO?
Het Budapest memorandum is wel ondertekend door twee lidstaten, maar Artikel 5 is niet bedoelt om de verdragen die NAVO-lidstaten hebben gesloten in stand te houden.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af? Volgens mij is artikel 5 alleen voor NAVO-leden en Oekraïne is dat niet.
Heeft iemand een stream?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:38 schreef sneakydesert het volgende:
twitter:PzFeed twitterde op maandag 03-03-2014 om 20:34:58Russian assault on UKR Navy HQ in Sebastopol has begun. Via @20committee - http://t.co/vwWxOmEY3H reageer retweet
Naast continentale en mariene sedimenten, nu ook Russische sedimenten.quote:
De link in die tweet geeft een blanco pagina.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:38 schreef sneakydesert het volgende:
Puike bron ook, een lege pagina. Zo van, niemand checkt tochquote:
Waarom niet? De VS wil vast geen kernoorlog als risico nemen. En de EU zal niet veel meer doen dan wat sancties en veel vergaderen. Ik vindt wat Poetin doet briljant vanuit strategisch oogpunt. En maakt hem razend populair in Rusland zelf. Zie ook de steun van de doema.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is onhoudbaar om Oekraïne te bezetten en er een dictatuur van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |