abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137351438
Hoi!

Zal me kort voorstellen: Hans, 32 jaar, werkend bij een IT-bedrijf.

Ik ga 4 weken (van 17 maart t/m 15 april) op reis en heb een wild plan: ik laat een Fok!k(st)er in die tijd genieten van de prachtige Utrechtse Heuvelrug in ruil voor de zorg voor mijn 2 poezen. Er is gelukkig een backup-plan, maar daarbij zitten de poezen al die tijd zonder hun geliefde tuin.

Het gaat om een klein appartement in Leersum van zo'n 50 m2, dat op een metertje of honderd van de bossen ligt. Leersum is een rustig dorp, dat in de zomer vrij toeristisch is. De Leersumse plassen en het hele Nationale Park zijn uitstekend geschikt om te wandelen of al fietsend te verkennen.

Er is een rechtstreekse bus naar Utrecht en je zit met 10 minuten op de A12.

Poezen (oftewel: wat moet er gebeuren)
Er lopen hier twee poezen rond (schildpadpoezen om precies te zijn) van ong 10 en 7, die 2 à 3 keer per dag wat eten nodig hebben. Ze hebben een kattenbak staan waar ze zich veel te goed voor voelen, dus daar hoeft (behalve bij vorst) niets aan te gebeuren. Uiteraard moet er af en toe even geknuffeld worden of misschien ook wel onder een kinnetje gekrabbeld, maar dat wijst zich vanzelf :)

Een van de twee heeft de afgelopen jaren twee keer opeens hoge koorts gehad, waarvoor ze bij de dierenarts behandeld is. Dat uitte zich door geen of minder interesse in haar eten en saai gedrag. Als ik mijn buren zou vragen ze te voeren, dan ben ik bang dat ze zoiets niet opmerken. Mocht er zoiets gebeuren, dan zou een bezoekje aan de dierenarts hier in het dorp gebracht moeten worden. M'n zakenpartner of ouders zijn ook beschikbaar om dat te doen, als het je zelf niet lukt.

Appartement (oftewel: wat krijg je ervoor)
• Het appartement ligt op de begane grond, waardoor er achter een stukje terras is met een tuintafel en wat stoelen.
• De verwarming wordt door een CV verzorgd.
• Er is een douche + bubbelbad (dat ik eigenlijk nooit gebruik).
• Ik zorg voor ruimte in de koelkast en de kledingkast.
• Internetverbinding en televisie aanwezig.
• 1-persoons-bed (heb niet voor niets een account hier)
• Best wel rommelig, maar niet vies.
• Helaas geen wasmachine aanwezig.

Vereisten
• Een account dat ouder is dan een half jaar.
• Min. 25 jaar en rustig persoon, geen feestbeest, geen strafblad, etc.
• WA-verzekerd.
• Katten- of iig dierenliefhebber.
• Niet-roker (of buiten-roker)

Hoor graag of iemand dit ziet zitten. Ik moet het de VvE nog melden, maar verwacht daar geen problemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door T_E_O op 03-03-2014 18:45:51 ]
  maandag 3 maart 2014 @ 17:38:26 #2
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137351749
een soort woningruil dus
pi_137351935
Nee hoor, ik ben 4 weken op reis en heb daarbij geen huis nodig.

Edit: het is wel een soort woning/vakantie-voor-dierenoppas-ruil trouwens, dus in die zin een soort woningruil :)

[ Bericht 63% gewijzigd door T_E_O op 03-03-2014 17:51:55 ]
pi_137390276
Bedankt! Zo 's even doornemen :) Intussen wel ontdekt, dat een buurvrouw iets verderop als bijverdienste op dieren past. Dat is dan wel een beter plan dan de beestjes hun tuin afpakken.

Maar vooralsnog is iemand die op huis èn katten wil passen ook welkom. Heb hier na 3,5 jaar wonen nog altijd een vakantiegevoel, dus als iemand daar ook zin in heeft kan dat :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')