Je weet nog wel hoe ze er uitziet toch? dan kan je haar zo herkennen op de foto lijkt me. als je haar aanspreekt, begin dan in ieder geval niet met 'hey'. mijn ervaring is dat dat voor dames meteen een afknapper is. begin dan met iets als 'hoihoi'. is maar even een kleine tipquote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef 2symphony het volgende:
Nope ik weet helaas de naam van de meid nietik weet wel de naam van de klant dusja daarom wou ik beginnen bij de haar om toch wat info te halen =)
verder was er niet zomaar wat oogcontact ze begon te spelen met der haar en het was echt zon moment dat je weet wat er speelt maar beide niet durft...
Dit dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zou wel eerst een cursus Nederlands volgen, alvorens je haar een berichtje stuurt.
Goddamn aids-autisten op fok ook altijd.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:58 schreef hvan het volgende:
dan kan je haar zo herkennen op de foto lijkt me. als je haar aanspreekt, begin dan in ieder geval niet met 'hey'. mijn ervaring is dat dat voor dames meteen een afknapper is. begin dan met iets als 'hoihoi'. is maar even een kleine tip
pfffffffff een typische Fok! reactie weer. kijk eens in de spiegel?!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goddamn aids-autisten op fok ook altijd..
Leg de situatie eens uit dan? Ben je vakkenvuller en was 'de klant' in de winkel, of ben je eindbaas van een multi-national en was er een lekkere secretaresse bij voor de miljardendeal van je bedrijf?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:01 schreef 2symphony het volgende:
errmm ik kom voor tips geen bijscholing in de nederlandse taal...
Dit.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zou wel eerst een cursus Nederlands volgen, alvorens je haar een berichtje stuurt.
Die zijn toch redelijk vrij met dit soort dingen? Zou gewoon eens informeren. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat vrouwen een nat slipje krijgen van tatoeëerders.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |