abonnement Unibet Coolblue
pi_137341105
En ik ben benieuwd naar jullie input.

Cryptocurrency vind ik ontzettend interessant en ben vanaf 2011 BTC bezitter. De afgelopen weken heb ik Bitcointalk in de gaten gehouden en ook verschillende topics hier. Ondanks jullie sarcasme (of misschien door) is het een leuke community. Ik verwacht in dit topic zeker een aantal posts die niets zullen toevoegen, dat is prima, maar besef dat het zonde van je tijd is. Je kunt namelijk ook echt iets bijdragen.

Paar dingen:
- Team bestaat nu uit: 2 developers, designer en marketeer
- Naam staat vast
- KGW zit erin vanaf begin
- 2 interessante bedrijven die het accepteren vanaf het begin (geen vage cryptowebwinkeltjes)
- Twijfel over POS/POW of hybrid
- Twijfel over totale hoeveelheid en rewards
  maandag 3 maart 2014 @ 13:01:34 #2
141854 John5
Coujonjeur
pi_137343108
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 11:50 schreef milpek het volgende:
2 interessante bedrijven die het accepteren vanaf het begin (geen vage cryptowebwinkeltjes)
Laat me raden, iets met design en markering?

Wat maakt jullie coin anders dan alle andere?
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_137343517
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:01 schreef John5 het volgende:

[..]

Laat me raden, iets met design en markering?

Wat maakt jullie coin anders dan alle andere?
Het simpele antwoord de mensen erachter en onze doelgroep. De pers staat voornamelijk negatief tov cryptocurrency, bij ons zal dat anders zijn. Verder kijken we heel goed naar andere coins en zullen gebruikmaken van de elementen die iets toevoegen voor onze doelgroep. Onze doelgroep is iedereen.

Oh en fout geraden.
pi_137343870
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef milpek het volgende:

[..]

Het simpele antwoord de mensen erachter en onze doelgroep. De pers staat voornamelijk negatief tov cryptocurrency, bij ons zal dat anders zijn. Verder kijken we heel goed naar andere coins en zullen gebruikmaken van de elementen die iets toevoegen voor onze doelgroep. Onze doelgroep is iedereen.

Oh en fout geraden.
En waarom zal het nu dan anders zijn?
pi_137344031
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:29 schreef Sands het volgende:

[..]

En waarom zal het nu dan anders zijn?
De meeste media is negatief omdat ze het niet begrijpen. Goede uitleg is dus een van de manieren waarop we het gaan bereiken. Dankzij een aantal contacten in de media zullen wij de kans krijgen om het goed uit te leggen. We gaan vooral veel laten zien ipv vertellen.
pi_137344089
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:35 schreef milpek het volgende:

[..]

De meeste media is negatief omdat ze het niet begrijpen. Goede uitleg is dus een van de manieren waarop we het gaan bereiken. Dankzij een aantal contacten in de media zullen wij de kans krijgen om het goed uit te leggen. We gaan vooral veel laten zien ipv vertellen.
Het klinkt allemaal als wat al veel vaker gedaan is.
pi_137344230
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:37 schreef Sands het volgende:

[..]

Het klinkt allemaal als wat al veel vaker gedaan is.
Klopt, maar wij gaan het beter doen. Google had ook kunnen denken: we beginnen maar geen zoekmachine, want er zijn er al zoveel. Of Apple had kunnen denken: we maken geen smartphone, er zijn er genoeg.

Ik besef heel goed dat ik hier met teksten niemand ga overtuigen, dat is ook niet mijn intentie en ik laat het liever zien straks. Ik kwam voor input. Ik hoor graag ideeën.
  maandag 3 maart 2014 @ 13:46:20 #8
141854 John5
Coujonjeur
pi_137344304
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:43 schreef milpek het volgende:

[..]

Klopt, maar wij gaan het beter doen. Google had ook kunnen denken: we beginnen maar geen zoekmachine, want er zijn er al zoveel. Of Apple had kunnen denken: we maken geen smartphone, er zijn er genoeg.

Ik besef heel goed dat ik hier met teksten niemand ga overtuigen, dat is ook niet mijn intentie en ik laat het liever zien straks. Ik kwam voor input. Ik hoor graag ideeën.
Aangezien je zelf ook doorhebt dat je met teksten niemand kunt overtuigen; wat is er technisch beter aan de coin? Of is het enkel het verhaal dat moet overtuigen, iets wat nu al lijkt te falen.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_137344440
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:46 schreef John5 het volgende:

[..]

Aangezien je zelf ook doorhebt dat je met teksten niemand kunt overtuigen; wat is er technisch beter aan de coin? Of is het enkel het verhaal dat moet overtuigen, iets wat nu al lijkt te falen.
Daar heb ik hierboven antwoord op gegeven. We gaan elementen van andere coins combineren. Overigens kwam ik hier niet om mensen te overtuigen. Het is geen spam. Het is gewoon een simpele vraag om input. Misschien heeft iemand een interessant idee.
pi_137344622
stom idee;
een combinatie van crypto en real currency.
oftewel de moglijkheid om je crypto te laten omzetten in een echte currency, de munt laten drukken/ maken tegen betaling dan word de munt dus gekocht met crypto enzo overdraagbaar van persoon naar persoon.
uiteraard wel een online verificatie systeem hebben.

toegevoegde waard: mwah , als niemand de "real" coin wilt hebben is het een stukje metaal met een code erop die niks waard is
pi_137344689
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:58 schreef kovenant het volgende:
stom idee;
een combinatie van crypto en real currency.
oftewel de moglijkheid om je crypto te laten omzetten in een echte currency, de munt laten drukken/ maken tegen betaling dan word de munt dus gekocht met crypto enzo overdraagbaar van persoon naar persoon.
uiteraard wel een online verificatie systeem hebben.

toegevoegde waard: mwah , als niemand de "real" coin wilt hebben is het een stukje metaal met een code erop die niks waard is
Als een soort voucher/paperwallet? Dan zou je het kunnen geven aan iemand die niet de wallet heeft.
pi_137344777
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:00 schreef milpek het volgende:

[..]

Als een soort voucher/paperwallet? Dan zou je het kunnen geven aan iemand die niet de wallet heeft.
ja of een geslagen munt met in de rand de crypto code, die je kan verifieren online.
pi_137344926
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:03 schreef kovenant het volgende:

[..]

ja of een geslagen munt met in de rand de crypto code, die je kan verifieren online.
Wat er nu ook voor bitcoin is. Ik snap het idee dat iemand dan iets fysieks in handen heeft, wat het voor veel mensen toegankelijker maakt. Zoiets zou je bij de AH in het rek willen hebben. Heel goed punt.
pi_137344944
ik loop dus hopeloos achter,
wist niet dat het ook al bestond voor bitcoin
  maandag 3 maart 2014 @ 14:59:36 #15
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_137346333
Leuk, maar denk je niet dat 1 dev wat weinig is?

Wat is het plan? SHA/Scrypt/Jane/Adaptive N?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_137346454
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:59 schreef Maxbet het volgende:
Leuk, maar denk je niet dat 1 dev wat weinig is?

Wat is het plan? SHA/Scrypt/Jane/Adaptive N?
Thanks! We hebben 2 devs voor de coin zelf en zijn bezig met een derde voor de systemen eromheen. Ik moet toegeven dat ik zelf niet verantwoordelijk ben voor het technische werk, daarom zijn mijn antwoorden misschien niet duidelijk genoeg. Het wordt scrypt en ik weet dat er een flinke discussie is over wel of niet pos. Wat is jouw mening over pos implementatie?
  maandag 3 maart 2014 @ 15:07:36 #17
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_137346551
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 15:03 schreef milpek het volgende:

[..]

Thanks! We hebben 2 devs voor de coin zelf en zijn bezig met een derde voor de systemen eromheen. Ik moet toegeven dat ik zelf niet verantwoordelijk ben voor het technische werk, daarom zijn mijn antwoorden misschien niet duidelijk genoeg. Het wordt scrypt en ik weet dat er een flinke discussie is over wel of niet pos. Wat is jouw mening over pos implementatie?
Ik zou nu zelf denk ik voor PoS/PoW hybride gaan denk ik. Maar als ik ooit toekom aan een coin ontwikkelen zal het alleen voor de fun zijn.

Ik had verkeerd gelezen in je OP :')
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_137346655
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 15:07 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik zou nu zelf denk ik voor PoS/PoW hybride gaan denk ik. Maar als ik ooit toekom aan een coin ontwikkelen zal het alleen voor de fun zijn.

Ik had verkeerd gelezen in je OP :')
Waarom voor de hybride? En hoe zit het dan met totale hoeveelheid? Uiteraard doen we het omdat we het leuk vinden.
  maandag 3 maart 2014 @ 15:27:42 #19
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_137347162
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 15:10 schreef milpek het volgende:

[..]

Waarom voor de hybride? En hoe zit het dan met totale hoeveelheid? Uiteraard doen we het omdat we het leuk vinden.
Gedeeltelijk persoonlijke interesse.
Verder verbeterde veiligheid bij een dalende netwerksterkte (miners dus) en door de infinite supply van de PoS een neutrale inflatie/deflatie (dat is het idee in ieder geval)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_137347707
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 15:27 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Gedeeltelijk persoonlijke interesse.
Verder verbeterde veiligheid bij een dalende netwerksterkte (miners dus) en door de infinite supply van de PoS een neutrale inflatie/deflatie (dat is het idee in ieder geval)
Maar is het nadeel niet dat "de rijken, rijker worden"?
  maandag 3 maart 2014 @ 16:03:26 #21
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_137348333
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 15:44 schreef milpek het volgende:

[..]

Maar is het nadeel niet dat "de rijken, rijker worden"?
De armen worden toch ook rijker? De " rente" is voor iedereen hetzelfde, degenen met veel coins krijgen niet ineens een hoger percentage.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_137349052
Goede ideeën en interessante alt/meta coin projecten zijn er al genoeg. De infrastructuur en de adoptie zijn echter een stuk moeilijker voor elkaar te krijgen. Waarom accepteren die twee bedrijven niet gewoon BTC ipv. dit nieuwe project?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_137350119
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 16:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Goede ideeën en interessante alt/meta coin projecten zijn er al genoeg. De infrastructuur en de adoptie zijn echter een stuk moeilijker voor elkaar te krijgen. Waarom accepteren die twee bedrijven niet gewoon BTC ipv. dit nieuwe project?
Een van de bedrijven accepteert ook Bitcoin en staat open voor meerdere alternatieven. Over het andere bedrijf mag ik helaas nog niet veel vertellen, maar wat een belangrijke factor was/is is een aanspreekpunt, dat er niet is bij Bitcoin en wel bij ons.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:07:31 #24
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_137350645
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 16:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Goede ideeën en interessante alt/meta coin projecten zijn er al genoeg. De infrastructuur en de adoptie zijn echter een stuk moeilijker voor elkaar te krijgen. Waarom accepteren die twee bedrijven niet gewoon BTC ipv. dit nieuwe project?
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef milpek het volgende:

[..]

Een van de bedrijven accepteert ook Bitcoin en staat open voor meerdere alternatieven. Over het andere bedrijf mag ik helaas nog niet veel vertellen, maar wat een belangrijke factor was/is is een aanspreekpunt, dat er niet is bij Bitcoin en wel bij ons.
Ronald-Koeman heeft wel een valide punt. Misschien wel het belangrijkste waarmee een nieuwe coin tractie kan krijgen is een fatsoenlijke infrastructuur/diensten klaar bij de launch. Dat is wat veel nieuwe coins missen. Zorg dat er pools/exchanges/andere services klaar staan bij de launch :Y
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_137355102
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:07 schreef Maxbet het volgende:

[..]

[..]

Ronald-Koeman heeft wel een valide punt. Misschien wel het belangrijkste waarmee een nieuwe coin tractie kan krijgen is een fatsoenlijke infrastructuur/diensten klaar bij de launch. Dat is wat veel nieuwe coins missen. Zorg dat er pools/exchanges/andere services klaar staan bij de launch :Y
Ik ben het er helemaal mee eens en het is ook precies wat we willen aanbieden, een totaalpakket, zodat ook absolute beginners het makkelijk kunnen gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')