Als jij wilt fappen op 2 jongens is daar niks mis meequote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef bosatlas het volgende:
Ik wil mijn slaapkamer met 2persoons waterbed wel beschikbaar stellen als jullie het geen probleem vinden dat ik in de hoek op een stoel zit en furieus zit te fappen?
Ontopic :denk na.. Het wordt een auto, goedkoop hotel of buiten...
Of je moet hele aardige vrienden hebben die hun kamer beschikbaar stellen xD
Oh fuck dat had ik nog niet gelezen..... Bij deze is mijn slaapkamer al in gebruik dat weekend excuses!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:29 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Als jij wilt fappen op 2 jongens is daar niks mis mee
quote:Op maandag 3 maart 2014 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan was een gemiddelde parkeerplaats bij een gemiddeld wandelgebied ook prima geweest.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:32 schreef bosatlas het volgende:
[..]
Oh fuck dat had ik nog niet gelezen..... Bij deze is mijn slaapkamer al in gebruik dat weekend excuses!
hier spreekt iemand met ervaring.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:11 schreef peug306 het volgende:
heb een station wagen. banken plat. en ik kan lang uit liggen en romelen achterin. als het koud is laat je de motor draaien. lekker warm.
zoek een afgelegen weg liefst doodlopend. en romelen maar.
handdoekje mee. en wat water om achteraf je handen te wassen. anders plakt het stuur zo.
geilse
Wel irritant als je toevallig op een homo-ontmoetingsplaats belandt, staan er ineens meer auto's waarvan de bestuurders naar binnen gluren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:11 schreef peug306 het volgende:
heb een station wagen. banken plat. en ik kan lang uit liggen en romelen achterin. als het koud is laat je de motor draaien. lekker warm.
zoek een afgelegen weg liefst doodlopend. en romelen maar.
handdoekje mee. en wat water om achteraf je handen te wassen. anders plakt het stuur zo.
geilse
Ook voor jou, het zijn twee jongens hèquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Je kunt mijn huis wel gebruiken.
Vergeet niet goed te kreunen in die grijze sok boven het bed, anders heb ik er niks aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |