Nja ik weet niet :p Misschien zijn er alternatieven om zoiets te doen ipv hotelkamer. We zijn allebei 18+ Dus te jong valt wel mee denk. Daarbij komt dat we dus overal naar binnen mogen ^^quote:Op maandag 3 maart 2014 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ja wat verwacht je? Dat iemand zegt 'neem mijn kamer maar?'
Je opties zijn toch als je een bed wil erg beperkt.
Ander heb je nog buiten, auto, of openbare wc. Heet hè
Je bent gewoon nog te jong voor een seksdate
Ja ik heb ze idd gevonden, maar dat is doordeweeks. Wij kunnen alleen in het weekend afspreken. En check-in tijd is overal zo laat. Is het ook mogelijk om gewoon die dag langs te rijden en dan direct een kamer te boeken? Ik ben een n00b op dit gebied hoor...quote:Op maandag 3 maart 2014 12:13 schreef MultiBanaan het volgende:
Zijn zat goedkope hotels voor 20-25 per nacht, gewoon goed zoeken.
Ook in weekend is 25 prima te vinden, heb het zelf ook gedaan. Als je zo graag wilt neuken, moet je er wel een beetje moeite voor doenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:15 schreef h04xx het volgende:
[..]
Ja ik heb ze idd gevonden, maar dat is doordeweeks. Wij kunnen alleen in het weekend afspreken. En check-in tijd is overal zo laat. Is het ook mogelijk om gewoon die dag langs te rijden en dan direct een kamer te boeken? Ik ben een n00b op dit gebied hoor...
doe het alsjeblieft veiligquote:Op maandag 3 maart 2014 12:15 schreef h04xx het volgende:
[..]
Ja ik heb ze idd gevonden, maar dat is doordeweeks. Wij kunnen alleen in het weekend afspreken. En check-in tijd is overal zo laat. Is het ook mogelijk om gewoon die dag langs te rijden en dan direct een kamer te boeken? Ik ben een n00b op dit gebied hoor...
Okequote:Op maandag 3 maart 2014 14:19 schreef Parzival het volgende:
gewoon een hotel binnen wandelen.. je zult niet de eerste zijn die een "dag" kamer boekt..
Ik jongen 20 jaar, hij jongen 18 jaar. Zo goed?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:20 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jouw vrouw en haar man zijn het er niet mee eens zeker?
dan was een gemiddelde parkeerplaats bij een gemiddeld wandelgebied ook prima geweest.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:40 schreef h04xx het volgende:
[..]
Okethnx
[..]
Ik jongen 20 jaar, hij jongen 18 jaar. Zo goed?
quote:Op maandag 3 maart 2014 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan was een gemiddelde parkeerplaats bij een gemiddeld wandelgebied ook prima geweest.
Wat maakt het uit als ze raar aankijken? Je betaalt, maakt er gebruik van en je vertrekt. Klaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:52 schreef pokkerdepok het volgende:
hotel midland of bastillion of zoiets doen, van die snelweg hotels. die kijken echt niet raar op als mensen even willen slapen overdag, om daarna weer verder te rijden. daar kan je 24 uur per dag naar binnen lopen.
zou mij niks uitmaken, maar hem wel, kennelijk...quote:Op maandag 3 maart 2014 15:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als ze raar aankijken? Je betaalt, maakt er gebruik van en je vertrekt. Klaar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |