abonnement Unibet Coolblue
pi_137338961
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien kun je 40 katten nemen en lekker kattengrind in de groene bak plempen!

Frituurvet door het putje in de straat O+
40 katten = stinkbende.
That's all folks!
pi_137338983
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Frituurvet gatverdamme :r
Frituurpannen doe ik al tig jaar niet meer aan. Heerlijk :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 3 maart 2014 @ 10:34:22 #28
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137339028
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Frituurpannen doe ik al tig jaar niet meer aan. Heerlijk :7
B-) Ik heb er een met lijfolie O+
En gewoon elke keer schone olie erin :7
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 3 maart 2014 @ 10:34:43 #29
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137339034
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

40 katten = stinkbende.
1 kat ook al :{w :r
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2014 @ 10:36:45 #30
43556 miss_dynastie
pi_137339085
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Yes sir!

Ik vraag me trouwens al jaren af hoe onpraktisch dit (wel mooie) ding is:

[ afbeelding ]
Ik zou inderdaad deze versie doen. Ik heb deze:


En ik mis echt de mogelijkheid om iets zonder gebruik van je voeten weg te kunnen kieperen :P
pi_137339114
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad deze versie doen. Ik heb deze:
[ afbeelding ]

En ik mis echt de mogelijkheid om iets zonder gebruik van je voeten weg te kunnen kieperen :P
Tegen deze dingen kan ik niet. Daar maak ik al snel een sport van, hoe snel je de klep kunt sluiten nadat je iets weggekieperd hebt. En dat gaat dan wel eens mis en dat is vies.
That's all folks!
  maandag 3 maart 2014 @ 10:38:50 #32
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137339137
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad deze versie doen. Ik heb deze:
[ afbeelding ]

En ik mis echt de mogelijkheid om iets zonder gebruik van je voeten weg te kunnen kieperen :P
Oh zo een hebben de homo's. Juist handig, waarom zou het zonder voeten moeten?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_137339153
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, mensen krijgen me echt pislink met je je hebt maar een een persoons huishouden. Collega ook altijd. Die kinderen zijn volwassen en die man doet geen fuck, haar keuze dat zij meer werk er aan heeft dan ik :') :r
Snap ik, maar ik wil niet weten hoeveel afval mensen met 4 kleine kinderen moeten scheiden. Dat bedoelen ze ermee, tis gewoon een hoerenklus. (Volwassen kinderen is wel een iets andere kwestie, die helpen normaal mee thuis). Papier in de schuur. Groene bak achterin de tuin. Plastic ook naar de schuur. Je wordt toch dol. Ik denk dat die mensen blij zijn als ze met 4 kinderen rustig kunnen koken en iets in de prullenbak krijgen :D , laat staan het afval allemaal in het goeie bakje doen. Op een aanrecht zo'n bakje, dat red je niet met een 6 persoons huishouden. Prachtig idee, en in je up prima, maar met 6 man in huis en 4 kinderen met lunch sta je elk uur je bakje in de tuin te kieperen :') Been there, done that. Werkt niet.
Idee moet gewoon nog uitgewerkt worden. En ja élk prulletje sorteren is gewoon best wat werk op een drukke dag.
Ik sta elke week het papier in de container te duwen omdat we zoveel knutselen. En dan weer het glas, en de batterijen in de emmer, en en en :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_137339210
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Tegen deze dingen kan ik niet. Daar maak ik al snel een sport van, hoe snel je de klep kunt sluiten nadat je iets weggekieperd hebt. En dat gaat dan wel eens mis en dat is vies.
Ik vrees dat ik hier in haast tijdens het koken dan ook ga kloten en ik wil graag juist nu wel een schone bovenkant _O-

Maar als ik hem zie ga ik hem testen in de winkel, lijkt me wel een mooie ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 3 maart 2014 @ 10:41:51 #35
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137339218
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Snap ik, maar ik wil niet weten hoeveel afval mensen met 4 kleine kinderen moeten scheiden. Dat bedoelen ze ermee, tis gewoon een hoerenklus. (Volwassen kinderen is wel een iets andere kwestie, die helpen normaal mee thuis). Papier in de schuur. Groene bak achterin de tuin. Plastic ook naar de schuur. Je wordt toch dol. Ik denk dat die mensen blij zijn als ze met 4 kinderen rustig kunnen koken en iets in de prullenbak krijgen :D , laat staan het afval allemaal in het goeie bakje doen. Op een aanrecht zo'n bakje, dat red je niet met een 6 persoons huishouden. Prachtig idee, en in je up prima, maar met 6 man in huis en 4 kinderen met lunch sta je elk uur je bakje in de tuin te kieperen :') Been there, done that. Werkt niet.
Idee moet gewoon nog uitgewerkt worden. En ja élk prulletje sorteren is gewoon best wat werk op een drukke dag.
Ik sta elke week het papier in de container te duwen omdat we zoveel knutselen. En dan weer het glas, en de batterijen in de emmer, en en en :')
:P Jij hebt geen 4 kinderen.
Het viel me gewoon juist van jou wel tegen,al die excuses! Er zijn ook zat mensen van wie ik niet verwacht dat ze buiten wachten tot ze een prullenbak tegenkomen voor ze hun blikje uit hun handen laten klatsen. Met een driepersoons huishouden was het hier geen enkel probleem, Thessa weet al zo lang ze kan lopen wat in welke bak moet ~O>
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_137339323
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:P Jij hebt geen 4 kinderen.
Het viel me gewoon juist van jou wel tegen,al die excuses! Er zijn ook zat mensen van wie ik niet verwacht dat ze buiten wachten tot ze een prullenbak tegenkomen voor ze hun blikje uit hun handen laten klatsen. Met een driepersoons huishouden was het hier geen enkel probleem, Thessa weet al zo lang ze kan lopen wat in welke bak moet ~O>
Dat is fijn, dat is Thessa dat kan, en dus? :D Laat lekker leven en ieder zijn ding doen. ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 3 maart 2014 @ 10:47:24 #37
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137339378
Ja nee,serieus, echt een eye opener, ik ga er gewoon per direct mee stoppen, ik pleur zo alles in zakken en klaar. Heb ik een nog makkerlijker eenpersoonshuishoudenvanniks O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2014 @ 10:49:42 #38
43556 miss_dynastie
pi_137339441
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:38 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh zo een hebben de homo's. Juist handig, waarom zou het zonder voeten moeten?
Niet zonder voeten, maar ook zonder voeten. Dus dat je kan kiezen of je hem intrapt of niet. Ik vind het handig om in het voorbijgaan ook wat weg te gooien en niet te moeten stoppen, ding in te trappen, enz. :P
pi_137339445
Wij scheiden wel bijna alles, plastic flessen en bakjes , blik , papier, batterijen en frituurvet gaat terug in de fles en naar de chemocar
Wij hebben deze prullebak in de keuken met pedaal , links is voor restafval en rechts is eigenlijk voor groen maar gebruiken wij voor blik aangezien we maar heel zelden eten overhouden en dat dan net als Oh-Oh in een bakje doen en dat later buiten weggooien bij het gft
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 3 maart 2014 @ 10:50:09 #40
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137339449
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niet zonder voeten, maar ook zonder voeten. Dus dat je kan kiezen of je hem intrapt of niet. Ik vind het handig om in het voorbijgaan ook wat weg te gooien en niet te moeten stoppen, ding in te trappen, enz. :P
Gooi het uit het raam joh!
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_137339490
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:49 schreef indaha het volgende:
Wij scheiden wel bijna alles, plastic flessen en bakjes , blik , papier, batterijen en frituurvet gaat terug in de fles en naar de chemocar
Wij hebben deze prullebak in de keuken met pedaal , links is voor restafval en rechts is eigenlijk voor groen maar gebruiken wij voor blik aangezien we maar heel zelden eten overhouden en dat dan net als Oh-Oh in een bakje doen en dat later buiten weggooien bij het gft
[ afbeelding ]
Die zag ik net op de site en lijkt me reuze handig :)

Ik heb nog een tijd zo'n groentedeel in de bak gehad, voordat dit soort prullenbakken er waren. Die hing je erin en was groot genoeg voor 4 tomaten :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 3 maart 2014 @ 10:52:00 #42
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137339505
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:49 schreef indaha het volgende:
Wij scheiden wel bijna alles, plastic flessen en bakjes , blik , papier, batterijen en frituurvet gaat terug in de fles en naar de chemocar
Wij Hebben deze prullebak in de keuken met pedaal , links is voor restafval en rechts is eigenlijk voor groen maar gebruiken wij voor blik aangezien we maar heel zelden eten overhouden en dat dan net als Oh-Oh in een bakje doen en dat later buiten weggooien bij het gft
[ afbeelding ]
:D Ja zo doe ik dat dus ook. Best veel werk maar het gaat vanzelf.
Maar serieus, juist al die mensen met kinderen die ik ken die doen alsof ik debiel ben vaak.
Mijn zusje ook als ik een stuk papier nog net uit de gewone prullie weet te redden en zo.
Ik stop er echt mee heb ik net besloten, ik smijt gewoon voortaan elke week twee restafvalzakken langs de straat ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2014 @ 10:52:35 #43
43556 miss_dynastie
pi_137339523
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Gooi het uit het raam joh!
:D
Er zit geen raam dat open kan in m'n keuken :')
  maandag 3 maart 2014 @ 10:53:16 #44
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137339540
_O- Ik sta serieus een keer in de twee weken minstens een half uur in het donker in de regen afval te sorteren en ik rij het er allemaal in de kar heen, niet met de auto. Het is ook echt gestoord.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 3 maart 2014 @ 10:53:28 #45
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137339546
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Er zit geen raam dat open kan in m'n keuken :')
Oh dat is kut :(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_137339556
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:53 schreef oh-oh het volgende:
_O- Ik sta serieus een keer in de twee weken minstens een half uur in het donker in de regen afval te sorteren en ik rij het er allemaal in de kar heen, niet met de auto. Het is ook echt gestoord.
Dat is toch de charme. _O_
That's all folks!
pi_137339575
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:53 schreef oh-oh het volgende:
_O- Ik sta serieus een keer in de twee weken minstens een half uur in het donker in de regen afval te sorteren en ik rij het er allemaal in de kar heen, niet met de auto. Het is ook echt gestoord.
Nou dat is ook super dat je dat doet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 3 maart 2014 @ 10:55:09 #48
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137339592
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat is toch de charme. _O_
Ja maar waar doe ik het voor???
Het feit dat ik de planeet niet met kinderen belast dat is al bijdrage genoeg dacht ik.
Laat die kinderbarende vervuilers de rest maar doen voortaan *O*
Ik win daar minstens een hele dag per jaar in tijd aan, en tijd is iets waar ik chronisch te kort aan heb :D O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_137339594
Ik zeg ook: niets veranderen aan het huidige sorteren. ^O^

En ik spreek mijn veto uit. Mocht ik die hebben.
That's all folks!
  maandag 3 maart 2014 @ 10:55:28 #50
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_137339602
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou dat is ook super dat je dat doet.
Ik stop echt per direct, thnx O+ w/
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')