SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
echt zonde dat het geen goal wasquote:Op maandag 3 maart 2014 01:31 schreef Freire het volgende:
https://www.facebook.com/(...)09606&type=2&theater
De actie van Lucas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zojuist per toeval een geweldig italiaans team in elkaar gezet met Ibarbo en IF PelléThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geen season ticket packs meer?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mooi! Geen seasontickets meer.
Jullie hadden voor dit jaar toch geen seasonticket gekocht stelletje valsspelers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel "The longest day" telt dat ook? (Overigens echt een bazen filmquote:Op maandag 3 maart 2014 01:49 schreef Zhano het volgende:
Iemand dat "de langste dag" gezien? Wel grappig programmaHoudoe
)
![]()
De Nederlandse titel van die film is ook de Langste dag. Bazen oorlogs filmquote:Op maandag 3 maart 2014 09:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wel "The longest day" telt dat ook? (Overigens echt een bazen film)
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
eigenlijk gewoon bloedgeld dusquote:Op maandag 3 maart 2014 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mooi! Geen seasontickets meer.
Jullie hadden voor dit jaar toch geen seasonticket gekocht stelletje valsspelers.![]()
waarschijnlijk zijn ze er 26x pack discard waarde mee opgeschoten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Toch mooi Lewandowski uit zo'n pakje gehaald.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon bloedgeld dus![]()
waarschijnlijk zijn ze er 26x pack discard waarde mee opgeschotenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Precies en maar zeiken op die duplicaters en autobuyers.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon bloedgeld dus![]()
waarschijnlijk zijn ze er 26x pack discard waarde mee opgeschoten
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fred Rutten trainer van Feyenoord!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over 2 jaar Jupiler bier in de Kuip.quote:
![]()
Volgens mij schrikken er meer mensen van het nieuws.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar goed dat ssssssssissssssssssssssé al weg is.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wtfquote:Op maandag 3 maart 2014 11:12 schreef Zhano het volgende:
Kom op jongens, niet lachen. Dit had ons allemaal kunnen overkomen...
(Ok behalve PotS en downstar)
!? why?
wie hebt foekieeeeee
Fredje is toch wel een van de mieterigste trainers die ik ken
[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 03-03-2014 11:24:28 ]![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:22 schreef Maver24 het volgende:
op een andere account waar ik dus ook een season ticket had heb ik wel mijn pakje gehad. Das apart
[ afbeelding ]
Vanavond de MOTM, ik hoop dat het Nasri gaat zijn. Hij speelde wel op RM positie. Jammer genoeg niet CAM![]()
![]()
Wil je geen Yaya dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:32 schreef Maver24 het volgende:
Vanavond de MOTM, ik hoop dat het Nasri gaat zijn. Hij speelde wel op RM positie. Jammer genoeg niet CAM![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:22 schreef Maver24 het volgende:
op een andere account waar ik dus ook een season ticket had heb ik wel mijn pakje gehad. Das apart
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De almachtige Pelle heeft gewoon gelijk, Jan-Joost heet een Ajax-hoofd.
http://www.klausputzer.nl(...)angelen-een-analyse/Feyenoord Rotterdam![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.klausputzer.nl(...)angelen-een-analyse/![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.klausputzer.nl(...)angelen-een-analyse/quote:![]()
Als je dan toch een incompetente trainer wil, neem dan Thomasson, dat is tenminste nog enigzins een man van de club.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Pelle uit selectie gezet en aanvoerder af.
Feyenoord heeft hem 2 wedstrijden geschorst.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hadden ze na vorige week al moeten doen, die kerel is totaal de kluts kwijtquote:Op maandag 3 maart 2014 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pelle uit selectie gezet en aanvoerder af.
Feyenoord heeft hem 2 wedstrijden geschorst.![]()
Moet Veltman nageven dat het geen jankerd is i.t.t. sommige andere spelersquote:'Ik kreeg wel een paar keer een armpje tegen m'n gezicht, maar dat gebeurt al snel; hij is langer. Dat hoort er een beetje bij', reageerde Veltman zondag bij de NOS. Het bleef echter niet bij een paar armpjes van de Italiaanse spits. 'Eén keer voelde ik wel een elleboog, maar dat is voetbal. Anders moet je maar op ballet gaan', aldus Veltman.![]()
Klopt.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hadden ze na vorige week al moeten doen, die kerel is totaal de kluts kwijt![]()
Beetje gefrustreerd.
Is ook niet gek dat zoiets gebeurt als je maar vaak genoeg hoort dat je echt goed bent ga je het zelf ook nog geloven en jezelf er naar gedragen.quote:![]()
Kijk maar naar DS2. garpjequote:Op maandag 3 maart 2014 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook niet gek dat zoiets gebeurt als je maar vaak genoeg hoort dat je echt goed bent ga je het zelf ook nog geloven en jezelf er naar gedragen.
Maar je hebt gelijk van een voetballer die overal faalt naar de meest gevierde man in Rotterdam.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als hij geschorst was geworden voor de wedstrijd van gisteren was hij nu nog aanvoerder geweest.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:24 schreef Freire het volgende:
Alsof het gisteren nog niet erg genoeg was![]()
![]()
Veltman is dan ook de meest talentvolle Nederlandse verdediger sinds Jaap Stam.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:14 schreef DutchSL het volgende:
Moet Veltman nageven dat het geen jankerd is i.t.t. sommige andere spelers
[..]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veltman is dan ook de meest talentvolle Nederlandse verdediger sinds Jaap Stam.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je vergeet Marcellis.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veltman is dan ook de meest talentvolle Nederlandse verdediger sinds Jaap Stam.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zegt genoeg over de Nederlandse verdedigersquote:Op maandag 3 maart 2014 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veltman is dan ook de meest talentvolle Nederlandse verdediger sinds Jaap Stam.![]()
![]()
Die gozer is wel zo teringslecht.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veltman is dan ook de meest talentvolle Nederlandse verdediger sinds Jaap Stam.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die gozer is wel zo teringslecht.![]()
![]()
Maar wel de winnende gemaakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat daar een Russische legerbasis zit en dat een of ander strategische plek is. Dus op zich wel begrijpelijk. Amerika zou zo iets soortgelijks ook doen als dat gebied in handen zou kunnen gaan vallen van een (radicaal) islamitische regering. Een pro-Europa regering is dan voor de Russen net zo'n bedreiging.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Misschien overdreven om hem met Stam te vergelijken, maar wel meest talentvolle van Nederland. Rekik daarna? Ake misschien?quote:Op maandag 3 maart 2014 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
En die verrader?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Misschien overdreven om hem met Stam te vergelijken, maar wel meest talentvolle van Nederland. Rekik daarna? Ake misschien?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kongoloquote:Op maandag 3 maart 2014 13:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Misschien overdreven om hem met Stam te vergelijken, maar wel meest talentvolle van Nederland. Rekik daarna? Ake misschien?![]()
Gewoon dat stuk Oekraïne aan Rusland geven dan is iedereen tevredenquote:Op maandag 3 maart 2014 13:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat daar een Russische legerbasis zit en dat een of ander strategische plek is. Dus op zich wel begrijpelijk. Amerika zou zo iets soortgelijks ook doen als dat gebied in handen zou kunnen gaan vallen van een (radicaal) islamitische regering. Een pro-Europa regering is dan voor de Russen net zo'n bedreiging.![]()
Ik ben niet objectief en zijn recente prestaties zijn slecht, maar Rekik is wel 3 jaar jonger en zoals hij aan het begin van het seizoen speelde vond ik hem beter dan Veltman in zijn goede periode (hij is nu ook wel wat teruggevallen hoor).quote:Op maandag 3 maart 2014 13:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Misschien overdreven om hem met Stam te vergelijken, maar wel meest talentvolle van Nederland. Rekik daarna? Ake misschien?![]()
Nee, omdat Koeman mongolen als Nelom of Mathijsen opstelt. Hopelijk heeft hij nu het licht gezien.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mwah, als die zo goed(talentvol) was speelde die toch veel meer?![]()
Kongolo is de afgelopen wedstrijden steeds de beste Feyenoorder op het veld geweest. Ik zie het wel zitten in hem.Feyenoord Rotterdam![]()
Het slimme van die gekke Russen is dat er nu niet echt een regering is in Oekraïne die een beslissing kunnen maken of ze actie gaan ondernemen of niet. Het is alleen de vraag of ze daar in de Krim blijven en niet doorstoten naar Kiev om die Janoekovitsj daar weer neer te zetten.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon dat stuk Oekraïne aan Rusland geven dan is iedereen tevredenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nee, omdat Koeman mongolen als Nelom of Mathijsen opstelt. Hopelijk heeft hij nu het licht gezien.Dit ben ik dan wel met je eens Gerrit, maar of hij op het niveau Veltman zit betwijfel ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kongolo is de afgelopen wedstrijden steeds de beste Feyenoorder op het veld geweest. Ik zie het wel zitten in hem.![]()
Oh ik dacht verdediger. Mijn excuses!quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als ze dat gaan doen dan gaat de EU/Amerika zich er wel mee bemoeien. Dat stuk Oekraïne wil zelf ook liever bij Rusland horen dan bij Oekraïne dus dan is iedereen tevreden. Al zal het nooit zo simpel opgelost worden ben ik bangquote:Op maandag 3 maart 2014 13:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het slimme van die gekke Russen is dat er nu niet echt een regering is in Oekraïne die een beslissing kunnen maken of ze actie gaan ondernemen of niet. Het is alleen de vraag of ze daar in de Krim blijven en niet doorstoten naar Kiev om die Janoekovitsj daar weer neer te zetten.![]()
Project Ibra is wel keihard gefaald. Ibra zelf is echt een baas maar het is onmogelijk om een goed team om hem heen te bouwen. Lavezzi, Matuidi & Lucas zijn echt compleet waardeloos. Misschien moet ik Ibra maar gewoon op 6 chem gaan spelen of zo...![]()
Ik vind Lavezzi en Lucas juist voor het eerst echt fijn spelen in FIFAquote:Op maandag 3 maart 2014 13:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Project Ibra is wel keihard gefaald. Ibra zelf is echt een baas maar het is onmogelijk om een goed team om hem heen te bouwen. Lavezzi, Matuidi & Lucas zijn echt compleet waardeloos. Misschien moet ik Ibra maar gewoon op 6 chem gaan spelen of zo...![]()
![]()
Aha vandaar. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ie bij 1 zou zitten, zeker omdat Ajax tenminste wel de talenten/jeugd de kans geeft, maar hij is dus blijkbaar niet zó goed.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij speelt bij Ajax nu op 6 eerder bij PSV wel centraal achterinHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gewoon City John Guidetti er naast.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn 4222 team leek je niks? Mja vooral vanwege de formatie begreep ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Project Ibra is wel keihard gefaald. Ibra zelf is echt een baas maar het is onmogelijk om een goed team om hem heen te bouwen. Lavezzi, Matuidi & Lucas zijn echt compleet waardeloos. Misschien moet ik Ibra maar gewoon op 6 chem gaan spelen of zo...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sierd was wel lekker de wweg kwijt. Volgens hem scoorde onder andere Juninho Pernambucano in de laatste overwinning van Atletico, maar die heeft nog nooit voor Atletico gespeeld. Jimmy Floyd scoorde die wedstrijd 2 keer.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Je weet dus niet waar je het over hebtquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aha vandaar. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ie bij 1 zou zitten, zeker omdat Ajax tenminste wel de talenten/jeugd de kans geeft, maar hij is dus blijkbaar niet zó goed.![]()
Heb nu een paar teams met hem geprobeerd maar het werkt gewoon echt niet. Wie had jij op de CAMs staan? Kan niet meer herinneren welk team je had gepostquote:Op maandag 3 maart 2014 13:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn 4222 team leek je niks? Mja vooral vanwege de formatie begreep ik.![]()
Ironische is dat hij bij PSV ongetwijfeld al wel een kans had gehad inmiddelsquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aha vandaar. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ie bij 1 zou zitten, zeker omdat Ajax tenminste wel de talenten/jeugd de kans geeft, maar hij is dus blijkbaar niet zó goed.als je ziet hoe vaak Hendrix bv. al speelt.
![]()
http://wefut.com/en/squad/35099quote:Op maandag 3 maart 2014 13:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb nu een paar teams met hem geprobeerd maar het werkt gewoon echt niet. Wie had jij op de CAMs staan? Kan niet meer herinneren welk team je had gepost
Rechterkant kan je natuurlijk helemaal anders doen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mag ik jullie experts eens wat vragen ?
Maakt het in principe iets uit als ik bv een cm op een cdm positie heb en de chem is gewoon 10 ?
Ik speel nu fut al een poosje , maar vraag me eigenlijk af of het nuttig is om een cm->cdm kaartje te kopen ?![]()
En nummer 2quote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ironische is dat hij bij PSV ongetwijfeld al wel een kans had gehad inmiddelsals je ziet hoe vaak Hendrix bv. al speelt.
![]()
Ja lekker voor hem kut verrader.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ironische is dat hij bij PSV ongetwijfeld al wel een kans had gehad inmiddelsals je ziet hoe vaak Hendrix bv. al speelt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen idee, maar hij heeft wel veel potentie in ieder geval. Zal ook wel een zieke FUT CB worden hoor. Hij is snel, kan geweldig springen en is best sterkquote:Op maandag 3 maart 2014 13:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Dit ben ik dan wel met je eens Gerrit, maar of hij op het niveau Veltman zit betwijfel ik.![]()
![]()
Het is nog maar de vraag of EA dat ook zietquote:Op maandag 3 maart 2014 13:27 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij heeft wel veel potentie in ieder geval. Zal ook wel een zieke FUT CB worden hoor. Hij is snel, kan geweldig springen en is best sterk![]()
![]()
Je weet dat hij in vriendschappelijke wedstrijden al voor Ajax 1 heeft gespeeld, mee ging op trainingskamp in de winter en daar geblesseerd is geraaktquote:![]()
Daar heb ik de coins niet voor, moet ik teveel verkopen. Ik ga denk ik alleen nog teams zonder Matuidi proberen te maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/35099
Rechterkant kan je natuurlijk helemaal anders doen.![]()
Als hij 10 chem heeft is het geen probleem.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:26 schreef fasemc het volgende:
Mag ik jullie experts eens wat vragen ?
Maakt het in principe iets uit als ik bv een cm op een cdm positie heb en de chem is gewoon 10 ?
Ik speel nu fut al een poosje , maar vraag me eigenlijk af of het nuttig is om een cm->cdm kaartje te kopen ?
Gewoon oplossen met Cabaye en Sirigu/Casillasquote:Op maandag 3 maart 2014 13:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik had dit team met Ibra, werkte als een trein:
[ afbeelding ]
Alleen IF Moutinho en Diego Lopez vielen tegen.![]()
Toen ik die had bedacht kostte dit team 1,5 miljoen. Met Ibra erbij dusquote:Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar heb ik de coins niet voor, moet ik teveel verkopen. Ik ga denk ik alleen nog teams zonder Matuidi proberen te maken.
Vond ik best meevallen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, dit was voor de kerst toen was er nog geen PSG Cabayequote:Op maandag 3 maart 2014 13:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Gewoon oplossen met Cabaye en Sirigu/Casillas
Bovendien moet dan ook Coentrao ipv Eliseu.![]()
NIF Matuidi is ook goed hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar heb ik de coins niet voor, moet ik teveel verkopen. Ik ga denk ik alleen nog teams zonder Matuidi proberen te maken.![]()
![]()
Die vindt hij dus o.a. ook tegenvallen.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hebben jullie al een beetje geoefend met Call of Duty?
360 no scope op hun bakkes jonguh!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, maar wel met het Russischquote:Op maandag 3 maart 2014 13:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hebben jullie al een beetje geoefend met Call of Duty?
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ook. Nastrovja is het belangrijkste wat je moet weten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En fuckski Amerikaanskiquote:Op maandag 3 maart 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ook. Nastrovja is het belangrijkste wat je moet weten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gewoon Handanovicquote:Op maandag 3 maart 2014 13:40 schreef Exorbitantes het volgende:
Buffon!
Gelijk in de verkoop die flapdrop.![]()
Nazdrovje?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ook. Nastrovja is het belangrijkste wat je moet weten.![]()
Kan ook maar ik zeg het op mijn manier.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beschermer, duhquote:Op maandag 3 maart 2014 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nolan met chem styleWelke chem style is BES?
![]()
![]()
Guardian.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nolan met chem styleWelke chem style is BES?
Nice De boer!quote:Op maandag 3 maart 2014 14:42 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Oh echt?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar dat soort packs heeft Maver ook wel ertussen zitten.![]()
nvm.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerst af in welke taal "Eder" auto was![]()
Zouden we vanavond ups en transfers krijgen? Anders zal het wel weer vrijdag worden..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
inb4 maver rage. (puppies enz enz)quote:Op maandag 3 maart 2014 14:49 schreef Tim86 het volgende:
Zouden we vanavond ups en transfers krijgen? Anders zal het wel weer vrijdag worden..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, alleen Diego stellen ze nog even uit.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:49 schreef Tim86 het volgende:
Zouden we vanavond ups en transfers krijgen? Anders zal het wel weer vrijdag worden..![]()
Ik denk dat het wordt uitgesteld naar volgende week.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:49 schreef Tim86 het volgende:
Zouden we vanavond ups en transfers krijgen? Anders zal het wel weer vrijdag worden..![]()
Ik had gisteren een pack met Diego en Emnes. Die was als trollpack voor maver bedoeld denk ikquote:Op maandag 3 maart 2014 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, alleen Diego stellen ze nog even uit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eder is een Duitse rivier, Zuid Amerikaan met Duitse naam = nazi afstammelingquote:Op maandag 3 maart 2014 14:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerst af in welke taal "Eder" auto was
gr gr![]()
Heinze kk mof.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Eder is een Duitse rivier, Zuid Amerikaan met Duitse naam = nazi afstammeling
gr gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan missen we voortaan zijn scherpe analyses bij FOXquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Helaas geen trainer, dus bij Heerenveen. Wat baal ik daar nou vanquote:Op maandag 3 maart 2014 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan missen we voortaan zijn scherpe analyses bij FOX![]()
![]()
Ik had Rutten voor jullie wel een aardige trainer gevonden.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Helaas geen trainer, dus bij Heerenveen. Wat baal ik daar nou van [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aardige man ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had Rutten voor jullie wel een aardige trainer gevonden.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Bernard met zijn 21 strength al aan het vechten zijn?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wist niet dat ze daar ook carnaval hadden. Polonaise, alles.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daar ook carnaval hadden. Polonaise, alles.![]()
![]()
Is dat vandermar?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat publiek
Die kerel in het midden
[ afbeelding ]![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ken ook wel iemand die makkelijk is met jonge jongens.quote:
Wie dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ken ook wel iemand die makkelijk is met jonge jongens.
Dat verklaart veel ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ken ook wel iemand die makkelijk is met jonge jongens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voorvochtquote:Op maandag 3 maart 2014 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat publiek
Die kerel in het midden
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zeg er iets vanquote:Op maandag 3 maart 2014 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zitten hele drukke mensen in de trein.. best wel irritant. #liefdagboekAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even met je snikkel helicopteren..quote:Op maandag 3 maart 2014 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zitten hele drukke mensen in de trein.. best wel irritant. #liefdagboekRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Confetti zei ook dat het in het weekend meer was.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:57 schreef Toefjes het volgende:
De prijs van FuT coins is gedaald van 8,30 naar 7,70. Dat is best jammer.
Vandaag wel weer 200k verkocht via marktplaats voor 18 euro #rijketata![]()
Tja, kan ik wachten tot volgend weekend voor de laatste batch. Ik ga er nog even over nadenken.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Confetti zei ook dat het in het weekend meer was.![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 03-03-2014 om 16:00:07Happy Hour! 5pm-6pm UK. Premium Gold Jumbo 15K packs available. #FUT reageer retweet
![]()
Ik weet wat ik met Ibra ga doen. Ik gebruik hem gewoon als breekijzer. Speelde eerder vandaag tegen iemand met een Real Madrid team. 433(4) met Ronaldo, Benzema en Di Maria voorin en Bale op de CAM. Na 90e minuten staat het 2-2 na twee doelpunten van Llorente aan mijn kant. Na 90 minuten wissel ik hem voor Ibra en na de verlenging loop ik met 4-2 het veld af, 2 doelpunten van Ibra![]()
Llorente schoot nog een onmogelijke bal er in, schoten in de verre hoek zijn echt OP.![]()
Hier nog mensen die met uber duutser schweinsteiger hebben gespeelt als CDM?
schijnt een lekker schot te hebben en defensief het goed te doen..
maar zijn pace valt dus tegen als je alleen op stats kijkt..
lees alleen wisselvallige verhalen, 1 zegt dat pace amper een probleem vormt
ander juist wel..
Voor die 60K ofzo kan ik hem natuurlijk wel zelf proberen opzich.....![]()
![]()
pace is altijd een probleem als je niet kunt voetballen, mensen die wel kunnen voetballen zullen zeggen dat zijn pace geen probleem is.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:16 schreef Downstar het volgende:
ander juist wel..
Voor die 60K ofzo kan ik hem natuurlijk wel zelf proberen opzich.....
#FreeTrapz![]()
heb ook een tijdje khedira op CDM gehad, en die heeft zelfs pace 59.. maar wel med/highquote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pace is altijd een probleem als je niet kunt voetballen, mensen die wel kunnen voetballen zullen zeggen dat zijn pace geen probleem is.
was dan geen probleem, maar ik zit meer met het feit dat schweiny dus wel High/high heeft..
Komt dus wel veel mee op maar, mist mogelijk dan juist de pace om weer op tijd terug te zijn..![]()
weet uit mijn hoofd de WR van arteta niet maar dat was tot nu toe de fijnste CDM waar ik mee gespeeld hebquote:Op maandag 3 maart 2014 16:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
heb ook een tijdje khedira op CDM gehad, en die heeft zelfs pace 59.. maar wel med/high
was dan geen probleem, maar ik zit meer met het feit dat schweiny dus wel High/high heeft..
Komt dus wel veel mee op maar, mist mogelijk dan juist de pace om weer op tijd terug te zijn..
#FreeTrapz![]()
Het hangt gewoon van het systeem en het team af of pace een probleem is.
Ik had Xabi Alonso als CDM in 433-5 en daar was het geen probleem, maar als buitenste CM in dat systeem zou het wel een probleem zjin geweest.![]()
med/med zie ik..quote:Op maandag 3 maart 2014 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet uit mijn hoofd de WR van arteta niet maar dat was tot nu toe de fijnste CDM waar ik mee gespeeld heb
en pace 55 maar..
maargoed schweinsteiger dus high/high en ik speel met 4-1-2-1-2
dus hij is mijn enige CDM.. zie bijna alleen maar teams met 2 CDMS waar hij in zit..
Momenteel heb ik gundogan van de CAM positie doorgeschoven naar de CDM en op CAM draxler..
met schweinsteiger komt gundogan/draxler op cam en schwein dan op CDM weer..
maargoed ik probeer hem wel gewoon..![]()
![]()
En bedankt fijne ventquote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pace is altijd een probleem als je niet kunt voetballen, mensen die wel kunnen voetballen zullen zeggen dat zijn pace geen probleem is.![]()
![]()
asjequote:ook jij kan wel met een trade CDM omgaan toefjes, anders moet je eens naar je quicktactics kijken.
downstar: speel zelf 4-1-2-1-2 (2) met arteta
#FreeTrapz![]()
Ik vond hem wel fijn spelen. Maar eigenlijk vond ik Javi Martinez lekkerder spelen, het is alleen jammer dat hij een waardeloos schot heeft.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:16 schreef Downstar het volgende:
ander juist wel..
Voor die 60K ofzo kan ik hem natuurlijk wel zelf proberen opzich.....![]()
![]()
Ik heb met Gerrard en Cesc als CDM's gespeeld, en dat speelde voortreffelijk. Bij balbezit de bal aan die gasten geven en je weet zeker dat er wel iets goeds mee gebeurt. Het rennen bij balverlies dan aan anderen overlatend.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
asjeook jij kan wel met een trade CDM omgaan toefjes, anders moet je eens naar je quicktactics kijken.
downstar: speel zelf 4-1-2-1-2 (2) met arteta![]()
Martinez als enige nog niet geprobeerd eigenlijk. (en schweinnie dus niet..)quote:Op maandag 3 maart 2014 16:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vond hem wel fijn spelen. Maar eigenlijk vond ik Javi Martinez lekkerder spelen, het is alleen jammer dat hij een waardeloos schot heeft.
Ik heb nu dus Gundogan op CDM , die speelt zowel op CAM als CDM echt lekker(1 van mijn favo spelers in FUT)
Khedira: deed het leuk maar zeker niet de beste op die positie..
Bender: Heerlijk hoge stamina, aggression en interceptions.. pakte dus enorm veel ballen af in counters.. vooral in tweede helft als het team van de tegenstander vermoeid was..
maar ook hij heeft high/high workrates en kwam dus met aanval mee en kreeg dan de bal op randje 16 en had vervolgens een belabberd schot xD (longshot 65 + shotpower 75)![]()
Klopt en dan nog die link Ibarbo erbij. jizzzzquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bij mij ongeveer hetzelfde, al pakt arteta wel aardig wat ballen af.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb met Gerrard en Cesc als CDM's gespeeld, en dat speelde voortreffelijk. Bij balbezit de bal aan die gasten geven en je weet zeker dat er wel iets goeds mee gebeurt. Het rennen bij balverlies dan aan anderen overlatend.
maar krijgt goede ondersteuning van gerrard en hernanes
#FreeTrapz![]()
Llorente > Messiquote:Op maandag 3 maart 2014 16:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Speel nu de finale tegen iemand met Neymar, Messi, Xavi, Iniesta etc..
Sta ik dan met Llorente![]()
DS2 mag zijn footer wel eens gaan aanpassenquote:
#FreeTrapz![]()
Heb ook het Oekraïne topic openstaan. Ik denk dat Rusland gewoon de Krim inneemt, de bevolking uit angst pro-Russisch wordt, en dat daardoor elke grond voor een oorlog weer verdwenen is. Oude machthebbers keren terug, en wij kunnen dan gewoon weer over voetbal posten.quote:![]()
Op bakkert na dan natuuurlijk die heeft het te druk met fappen op een nog groter russisch imperiumquote:Op maandag 3 maart 2014 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ook het Oekraïne topic openstaan. Ik denk dat Rusland gewoon de Krim inneemt, de bevolking uit angst pro-Russisch wordt, en dat daardoor elke grond voor een oorlog weer verdwenen is. Oude machthebbers keren terug, en wij kunnen dan gewoon weer over voetbal posten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik dacht vanmorgen nog daaraan toen ik die sirene weer hoorde.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
DS2 mag zijn footer wel eens gaan aanpassen![]()
Futcoins.ruquote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef ThadCastle het volgende:
Heren via welke site verkopen jullie je coins? Welke was wel betrouwbaar?
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha ik zat even niet op te letten. Ik dacht dat ik wel met mijn sterkste team speelde, maar ik had gewoon Ogbonna, IF Bonucci en Konko achterin staan. Na 45 minuten sta ik met 2-0 achterquote:
In de rust wissel ik Bonucci en Konko voor SIF Benatia en SIF Maicon. Vervolgens wissel ik Llorente in de 60e minuut voor Ibra nadat ik nog niet gescoord had.
70e minuut, Hamsik knalt de bal vanaf 35 meter in de kruising. Ibra kopt de bal er in de 76e minuut in en Asamoah maakt het in de 82e minuut prachtig af.
Heb ik eindelijk mijn pakje binnen.![]()
mmoga.comquote:Op maandag 3 maart 2014 16:54 schreef ThadCastle het volgende:
Heren via welke site verkopen jullie je coins? Welke was wel betrouwbaar?![]()
Zie net de grootste fail ooit. Iemand verkoopt zijn coins voor PS3 op marktplaats en als zogenaamd bewijs heeft hij een printscreen. Op die printscreen staat dat hij 1 miljoen coins heeft en een aantal spelers. Maar tussen die spelers staan Frank de Boer en Filipo Inzaghi. Wat klopt er niet?![]()
gok dat er een heleboel Nederlanders blij zijn dat ze net uit rusland vandaan zijn
#FreeTrapz![]()
Haha, ja sommige mensen zijn niet zo snugger.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef KC.PSV het volgende:
Zie net de grootste fail ooit. Iemand verkoopt zijn coins voor PS3 op marktplaats en als zogenaamd bewijs heeft hij een printscreen. Op die printscreen staat dat hij 1 miljoen coins heeft en een aantal spelers. Maar tussen die spelers staan Frank de Boer en Filipo Inzaghi. Wat klopt er niet?![]()
Hoppa, medailles pakken, middelvinger opsteken en keihard wegrennenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
gok dat er een heleboel Nederlanders blij zijn dat ze net uit rusland vandaan zijn![]()
![]()
zijn hier vast nog wel mensen die je coins willen verkopen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:11 schreef KC.PSV het volgende:
Zie net de grootste fail ooit. Iemand verkoopt zijn coins voor PS3 op marktplaats en als zogenaamd bewijs heeft hij een printscreen. Op die printscreen staat dat hij 1 miljoen coins heeft en een aantal spelers. Maar tussen die spelers staan Frank de Boer en Filipo Inzaghi. Wat klopt er niet?
#FUTtopicisinuitverkoopPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
miss dit uitvechten op de schaats, houden die russen ons nooit bijquote:Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoppa, medailles pakken, middelvinger opsteken en keihard wegrennen
#FreeTrapz![]()
Nieuwe afleveringen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef Zhano het volgende:
Vanavond weer "Ik heb het nog nooit gedaan"inclusief Marc.
![]()
![]()
Dat Oekraïne topic in NWS is wel wat vermoeiend om te volgen, omdat iedereen op elk (zij)argument van elkaar ingaat![]()
Al die gehandicapten gaan nu juist naar Rusland toequote:Op maandag 3 maart 2014 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
gok dat er een heleboel Nederlanders blij zijn dat ze net uit rusland vandaan zijn![]()
![]()
Gehandicapten in een oorlogsomgeving is een te gemakkelijke basis voor ongepaste grapjesquote:Op maandag 3 maart 2014 17:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al die gehandicapten gaan nu juist naar Rusland toe![]()
![]()
Hoezo dat?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oei, tijdens drugs kun je hier serieus bad van gaanWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ohh weet niet, ik gebruik geen drugs.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Komt altijd later dat soort shit joh. En hij zou pas vandaag komen volgens de twitter account.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Paniek.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef Maver24 het volgende:
Het EA forum ligt er ook weer uit. kan geen mogelijkheid connectie maken met het ea forumWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ja maar die snappen niet waar het echt om gaat.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En de rest van de wereld zich maar druk maken om de OekraïneWij vormen tezamen gezellig een schaar.
eat, sleep, fut, repeatquote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar die snappen niet waar het echt om gaat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wow, als je denkt dat het niet slechter kan...quote:
Blij dat ik nooit tv kijk
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Nou, moet je nu eens de wereld draait door kijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wow, als je denkt dat het niet slechter kan...
Blij dat ik nooit tv kijk![]()
![]()
Nee ben lekker aan het werk en luister muziek.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, moet je nu eens de wereld draait door kijkenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wat was er dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, moet je nu eens de wereld draait door kijken
Zie nu alleen wat Nederlandse B-artiesten die "foute" liedjes gaan zingen.![]()
en stel als zelfmoord terroristen verkleedde Arabieren die wat aan het jengelen waren met een gitaar in de hand.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat was er dan?
Zie nu alleen wat Nederlandse B-artiesten die "foute" liedjes gaan zingen.![]()
Haha ja wat de fuck was dat. Als ze nou nog leuke muziek maken.... Maar dat zie ik sowieso bijna nooit bij dwdd.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
en stel als zelfmoord terroristen verkleedde Arabieren die wat aan het jengelen waren met een gitaar in de hand.![]()
Prima programmeringquote:Even (terug)kijken vanavond of dat from Russia with love nog lekker awkward is en IHHNNG is altijd goud
Wie zit er bij VI eigenlijk? Anders kan ik ook wel meteen dit gaan kijken
![]()
![]()
Hugo fucking Borstquote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Prima programmeringEven (terug)kijken vanavond of dat from Russia with love nog lekker awkward is en IHHNNG is altijd goud
Wie zit er bij VI eigenlijk? Anders kan ik ook wel meteen dit gaan kijken
![]()
![]()
waarom staat de aflevering van johan van gister nog niet online
#FreeTrapz![]()
Geluk bij een ongeluk..
90ste minuut, nog 3-2 voor maar hij zette vanaf 80ste minuut al aan
al kon ik het goed verdedigen..
echt laatste seconden van de wedstrijd de bal komt gewoon in mijn 16 meter box vallen
en piszceck neemt een sliding om de bal te blocken, bal schiet weg en rolt uit voor een ingooi
spel blijft tijdje stil/hangen en scheids had zijn hand al naar de stip om een penalty te geven en hoorde het de commentator al roepen
maar goed, blijkbaar heeft die gast gequit ofzo net voor die tijd denkende dat de bal dus uit ging ofzo xD.. zodoende toch mooi 3-2 gewonnen en 3 punten opzak gehouden![]()
![]()
Bedankt voor het delen van dit verhaal. Eind goed al goed zullen we dan maar zeggen, hihiquote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef Downstar het volgende:
Geluk bij een ongeluk..
echt laatste seconden van de wedstrijd de bal komt gewoon in mijn 16 meter box vallen
en piszceck neemt een sliding om de bal te blocken, bal schiet weg en rolt uit voor een ingooi
spel blijft tijdje stil/hangen en scheids had zijn hand al naar de stip om een penalty te geven en hoorde het de commentator al roepen
maar goed, blijkbaar heeft die gast gequit ofzo net voor die tijd denkende dat de bal dus uit ging ofzo xD.. zodoende toch mooi 3-2 gewonnen en 3 punten opzak gehouden![]()
![]()
i smell sarcasm.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van dit verhaal. Eind goed al goed zullen we dan maar zeggen, hihiPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, ik vond het echt een mooi, pakkend verhaal. En ik ben gek op happy endings. (Welke weer een bruggetje kan zijn naar koddige grapjes van jullie kant)quote:![]()
niet een hele goed serie, maar de cast maakt veel goed. elishaquote:Op maandag 3 maart 2014 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik vond het echt een mooi, pakkend verhaal. En ik ben gek op happy endings. (Welke weer een bruggetje kan zijn naar koddige grapjes van jullie kant)
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef Downstar het volgende:
Geluk bij een ongeluk..
maar goed, blijkbaar heeft die gast gequit ofzo net voor die tijd denkende dat de bal dus uit ging ofzo xD.. zodoende toch mooi 3-2 gewonnen en 3 punten opzak gehouden
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik denk dat Toefjes meer iets met masseuses in gedachten hadquote:Op maandag 3 maart 2014 20:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet een hele goed serie, maar de cast maakt veel goed. elisha![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik denk dat Toefjes meer iets met masseuses in gedachten had
al zal toefjes meer hier aan denken![]()
#FreeTrapz![]()
Preaching to the choir...quote:Op maandag 3 maart 2014 20:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
al zal toefjes meer hier aan denken![]()
[ afbeelding ]![]()
Een van die gasten van From Russia With Love lijkt op een Achterhoekversie van CastaignosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is er nou eigenlijk missssssss met Fred Rutten? Prima trainer toch?
Ik heb me trouwens een lekker teampje gemaakt4141
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Geen ups vandaag gok ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is wel echt kansloos jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Al lang bekend nerds.twitter:ChuBoi twitterde op maandag 03-03-2014 om 19:54:41#MOTM is still coming (UK) tonight, dudes. Here he is. Thought he had a great cup final yesterday. Deserved. http://t.co/9sqe9hPqxa reageer retweet
![]()
/carequote:Op maandag 3 maart 2014 21:18 schreef Maver24 het volgende:
Motm nasri !!! In 45 minuten. Check twitter![]()
quote:dit had liever een LM gehad.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En als je daar niet kan spelen heb je dat rappe capucijnaapje nog.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan pak je IF Nasri tochquote:
MOTM zijn toch altijd debiel overpriced.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
maakt niet uit. geen IF's dit jaar van EA, dus krijg de MOTM kaartenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan pak je IF Nasri toch
MOTM zijn toch altijd debiel overpriced.
#FreeTrapz![]()
Ben Arfa is een baas man.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Ben arfa is slecht. Heel erg slecht. Meer wil ik er niet over kwijt
Zijn finesse shot
Gelukkig.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Ben arfa is slecht. Heel erg slecht. Meer wil ik er niet over kwijt![]()
Zijn er meer mensen die met 4141 spelen? Ik zoek nog een goede RM uit de Bpli'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
En de rating klopt nietquote:Op maandag 3 maart 2014 21:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij mag denk ik nog een tintje meer oranje![]()
nou jongens. wie haalt m uit t packmaver ???
#FreeTrapz![]()
Wie van hier wilt die Henrieke een veeg geven?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie van hier wilt die Henrieke een veeg geven?![]()
#FreeTrapz![]()
Met een bezemquote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie van hier wilt die Henrieke een veeg geven?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Reeds gedaan.. Moest hem eerst even haastig maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij mag denk ik nog een tintje meer oranjeOf nog steeds niet goed?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Godverdomme, je schaamt je toch helemaal kapot met zo'n moeder.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nopequote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Reeds gedaan.. Moest hem eerst even haastig maken.Of nog steeds niet goed?
Ben Arfaquote:Op maandag 3 maart 2014 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Ben arfa is slecht. Heel erg slecht. Meer wil ik er niet over kwijt![]()
UP Griezzman - Benzema - Ben Arfa![]()
![]()
![]()
![]()
Boh, die klinkt ook wel sexy.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Nope
[..]
Ben Arfa![]()
UP Griezzman - Benzema - Ben Arfa![]()
Zou m nog echt veel meer oranje maken. Ik moest ff kijken bij de normale om te kijken of er wel verschil was..quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
![]()
nee bij EA is hij iets meer rood oranje. zit veel meer tegen t rood van de franse vlag aan.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die kleur lijkt een beetje op mijn pis na een avondje stappen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |