SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
echt zonde dat het geen goal wasquote:Op maandag 3 maart 2014 01:31 schreef Freire het volgende:
https://www.facebook.com/(...)09606&type=2&theater
De actie van Lucas
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zojuist per toeval een geweldig italiaans team in elkaar gezet met Ibarbo en IF PelléThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Geen season ticket packs meer?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mooi! Geen seasontickets meer.
Jullie hadden voor dit jaar toch geen seasonticket gekocht stelletje valsspelers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel "The longest day" telt dat ook? (Overigens echt een bazen filmquote:Op maandag 3 maart 2014 01:49 schreef Zhano het volgende:
Iemand dat "de langste dag" gezien? Wel grappig programmaHoudoe
)
![]()
De Nederlandse titel van die film is ook de Langste dag. Bazen oorlogs filmquote:Op maandag 3 maart 2014 09:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wel "The longest day" telt dat ook? (Overigens echt een bazen film)
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
eigenlijk gewoon bloedgeld dusquote:Op maandag 3 maart 2014 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mooi! Geen seasontickets meer.
Jullie hadden voor dit jaar toch geen seasonticket gekocht stelletje valsspelers.![]()
waarschijnlijk zijn ze er 26x pack discard waarde mee opgeschoten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Toch mooi Lewandowski uit zo'n pakje gehaald.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon bloedgeld dus![]()
waarschijnlijk zijn ze er 26x pack discard waarde mee opgeschotenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Precies en maar zeiken op die duplicaters en autobuyers.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon bloedgeld dus![]()
waarschijnlijk zijn ze er 26x pack discard waarde mee opgeschoten
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fred Rutten trainer van Feyenoord!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over 2 jaar Jupiler bier in de Kuip.quote:
![]()
Volgens mij schrikken er meer mensen van het nieuws.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar goed dat ssssssssissssssssssssssé al weg is.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |