En dat negeren van mij? Ze wordt erg onzeker wanneer ik haar negeer merk ik...maar ik haat het om haar aandacht te geven..quote:
Sorry.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Als je serieus kan zijn, zou dat fijn zijn.
Kan ook zijn dat ze me als vriend ziet...alleen heeft ze geen jongens als vrienden zegt ze tegen mij..quote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef Etsu het volgende:
Ze zegt dat jullie wel de andere keren samen naar de bios kunnen, dan is ze dus lesbisch?
Wat denk je anders dat daar gebeurt?quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze me als vriend ziet...alleen heeft ze geen jongens als vrienden zegt ze tegen mij..
Goede reden.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze me als vriend ziet...alleen heeft ze geen jongens als vrienden zegt ze tegen mij..
Wel als ze elke dag in tuinbroek naar school gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]Dus meisjes die geen jongens als vriend hebben, zijn lesbisch?
![]()
![]()
![]()
Dit is R&P, dus ik ga vanuit dat je niet trollt:quote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wel als ze elke dag in tuinbroek naar school gaan.
Maak haar zo onzeker dat ze je doet.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
En dat negeren van mij? Ze wordt erg onzeker wanneer ik haar negeer merk ik...maar ik haat het om haar aandacht te geven..
Jij had een goede post. Het is in de klas bekend dat ze lesbisch is, maar desondanks dat zegt ze wel jongens knap te kunnen vinden. Echter kan dat ook als je lesbisch bent...ik twijfel ergens. Maar haar ex was wel een meisje dus denk toch wel lesbisch..quote:Op zondag 2 maart 2014 22:51 schreef Greye het volgende:
Oh, ik dacht dat ze 100% zeker lesbisch was. Als je dat niet van haar zelf gehoord/gezien hebt is het bullshit om er zomaar van uit te gaan.
Nee haha, maar de meeste lesbische meisjes gaan alleen maar met meisjes om..zij ook wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]Dus meisjes die geen jongens als vriend hebben, zijn lesbisch?
![]()
![]()
![]()
Dat is onzin. Ik ken genoeg lesbische mensen en ze gaan ook met jongens om.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee haha, maar de meeste lesbische meisjes gaan alleen maar met meisjes om..zij ook wel.
Deze post bedoel ik...ja inderdaad. Hier heb je eigenlijk volkomen gelijk voel ik...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Greye het volgende:
[..]
Wat denk je anders dat daar gebeurt?
Anyway, TS, Als ze echt lesbisch is heeft het helaas waarschijnlijk niet echt een kans van slagen. Dat ze het niet leuk vind als je haar negeert is niet zo gek; jij zou het ook niet leuk vinden als iemand je randomly negeert. Ik denk dat de kans niet heel groot is dat het een teken is dat ze voor jou misschien wel die ene uitzondering maakt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Jij had een goede post. Het is in de klas bekend dat ze lesbisch is, maar desondanks dat zegt ze wel jongens knap te kunnen vinden. Echter kan dat ook als je lesbisch bent...ik twijfel ergens. Maar haar ex was wel een meisje dus denk toch wel lesbisch..
Ik dus niet, ken alleen maar dat ze met vrouwen omgaan..komt ergens wel feministisch over, maar goed.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ik ken genoeg lesbische mensen en ze gaan ook met jongens om.
Is al gezegd maar niet waar inderdaad. En tja, 'haar ex was een meisje' is nog steeds niet 100% zekerheid eh. Het zegt allemaal zo weinig. Lesbiennes kunnen jongens gewoon knap vinden, ze kan bi zijn, ze kan hetero zijn maar vroegâh niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee haha, maar de meeste lesbische meisjes gaan alleen maar met meisjes om..zij ook wel.
is dat gossip of wat ze zelf zegt?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Jij had een goede post. Het is in de klas bekend dat ze lesbisch is, maar desondanks dat zegt ze wel jongens knap te kunnen vinden. Echter kan dat ook als je lesbisch bent...ik twijfel ergens. Maar haar ex was wel een meisje dus denk toch wel lesbisch..
En ik ben bezig met een project met haar, wat moet ik daarmee doen als ik afstand wil nemen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]Lesbische mensen kunnen jongens knap vinden, idd. Maar ze hebben er gewoon geen gevoelens voor, daarvoor bestaat de term 'lesbisch'. Dus: kansloos en vergeet het. Neem afstand en bespaar jezelf de pijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |