abonnement Unibet Coolblue
pi_137325359
hallo,

ik ben ikkeniewetuu om het zo even te mogen noemen,

ik heb sinds vorige week met een leuke meid afgesproken en het klikte eerst instantie heel erg goed en heb twee keer afgesproken alleen ken ik haar al een jaar of 6 maar iets voelt niet goed....

als ik met haar whatsapp dan krijg ik vaak late berichten, nu is het carnaval en heeft ze weinig tijd en heb ik haar 4 dagen niet gezien, maar ze is wel continue online op whatsapp en krijg maar alleen droge antwoorden en is ze nogal kortaf...

daarnaast had ik het een keer over een vriend van me en dat frustreert me nu op het moment veel want sinds ik 1 keer zijn naam genoemd heb, geeft mij het gevoel dat zij de heletijd met hem whatsappt .... ik heb het niet kunnen achterhalen natuurlijk maar ik zie wel dat ze elke keer op de zelfde tijdstippen online zijn... vervelend maar heb dit nog nooit eerder meegemaakt en in het begin kreeg ik de volle aandacht maar nu..... fucked upp ja en bovendien weet ik niet eens of ze elkaars nummer zelfs hebben....

het zit inderdaad niet erg knorr.. hebben jullie dit wel eens meegemaakt en wat kan ik doen? of moet ik doen?

groetjes,,,, niewetuu
..
pi_137325437
Heb je het haar al gevraagd?
Google is your friend, abuse your friends
  zondag 2 maart 2014 @ 21:34:04 #3
416020 K44S
The bearded man
pi_137325499
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef ikkeniewetuu het volgende:
hallo,

ik ben ikkeniewetuu om het zo even te mogen noemen,

ik heb sinds vorige week met een leuke meid afgesproken en het klikte eerst instantie heel erg goed en heb twee keer afgesproken alleen ken ik haar al een jaar of 6 maar iets voelt niet goed....

als ik met haar whatsapp dan krijg ik vaak late berichten, nu is het carnaval en heeft ze weinig tijd en heb ik haar 4 dagen niet gezien, maar ze is wel continue online op whatsapp en krijg maar alleen droge antwoorden en is ze nogal kortaf...

daarnaast had ik het een keer over een vriend van me en dat frustreert me nu op het moment veel want sinds ik 1 keer zijn naam genoemd heb, geeft mij het gevoel dat zij de heletijd met hem whatsappt .... ik heb het niet kunnen achterhalen natuurlijk maar ik zie wel dat ze elke keer op de zelfde tijdstippen online zijn... vervelend maar heb dit nog nooit eerder meegemaakt en in het begin kreeg ik de volle aandacht maar nu..... fucked upp ja en bovendien weet ik niet eens of ze elkaars nummer zelfs hebben....

het zit inderdaad niet erg knorr.. hebben jullie dit wel eens meegemaakt en wat kan ik doen? of moet ik doen?

groetjes,,,, niewetuu
Jij doet er dus 6 jaar over, om met een meid af te spreken die je leuk vind ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_137325529
wat moet ik haar vragen?
..
pi_137325606
nee ik ken haar al een jaar of 6 maar heb haar een jaar of 5 niet gezien en gesproken.. sinds 3 weken geleden sprak ik haar voor het eerst en was ze op vakantie, eenmaal ze terug was hebben we afgesproken en toen dit... afspraakje is helemaal leuk alles perfect maar steeds minder contact... snapte
..
pi_137325714
Ze vind je niet leuk. Misschien ben je te opdringerig.
pi_137325792
haha hoezo een stalker? ik was verhuis naar een andere stad en zij woonde nog steeds daar... maar zij berichte mij als aller eerst of facebook na 5 jaar.. en nee ik stalk niet :P
..
pi_137325899
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef ikkeniewetuu het volgende:
hallo,

ik ben ikkeniewetuu om het zo even te mogen noemen,

ik heb sinds vorige week met een leuke meid afgesproken en het klikte eerst instantie heel erg goed en heb twee keer afgesproken alleen ken ik haar al een jaar of 6 maar iets voelt niet goed....

als ik met haar whatsapp dan krijg ik vaak late berichten, nu is het carnaval en heeft ze weinig tijd en heb ik haar 4 dagen niet gezien, maar ze is wel continue online op whatsapp en krijg maar alleen droge antwoorden en is ze nogal kortaf...

daarnaast had ik het een keer over een vriend van me en dat frustreert me nu op het moment veel want sinds ik 1 keer zijn naam genoemd heb, geeft mij het gevoel dat zij de heletijd met hem whatsappt .... ik heb het niet kunnen achterhalen natuurlijk maar ik zie wel dat ze elke keer op de zelfde tijdstippen online zijn... vervelend maar heb dit nog nooit eerder meegemaakt en in het begin kreeg ik de volle aandacht maar nu..... fucked upp ja en bovendien weet ik niet eens of ze elkaars nummer zelfs hebben....

het zit inderdaad niet erg knorr.. hebben jullie dit wel eens meegemaakt en wat kan ik doen? of moet ik doen?

groetjes,,,, niewetuu
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:39 schreef ikkeniewetuu het volgende:
haha hoezo een stalker? ik was verhuis naar een andere stad en zij woonde nog steeds daar... maar zij berichte mij als aller eerst of facebook na 5 jaar.. en nee ik stalk niet :P
pi_137326004
ja ik bedoelde meer van: dat ik niet probeer te stalken pff, ik heb niks achterhaald en ook niet gewild bedoelde ik.. maarja bedankt iig voor je serieuze reactie -.- discussies ergens anders chefke aub.
..
pi_137326160
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef ikkeniewetuu het volgende:
ja ik bedoelde meer van: dat ik niet probeer te stalken pff, ik heb niks achterhaald en ook niet gewild bedoelde ik.. maarja bedankt iig voor je serieuze reactie -.- discussies ergens anders chefke aub.
Wat doe je moeilijk, ga gewoon door naar de volgende meid, dan zal deze vanzelf je berichten sturen als zij echt interesse heeft.

Tevens zijn alle vrouwen hoeren en word zij op het moment uitgewoond.
  zondag 2 maart 2014 @ 21:48:45 #11
378489 Zhero
Koekoek!
pi_137326210
raa-dt, seriously? oO<
pi_137326447
...
..
pi_137326667
Gewoon er vanuit gaan dat dit hem niet gaat worden.

En idd misschien kom je wat te opdringerig over, maar das lastig te zeggen met de weinige info die we tot onze beschikking hebben.

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
  zondag 2 maart 2014 @ 21:58:51 #14
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137326710
'Laatst online'-statussen crosschecken.
BEASTMODE
pi_137327577
ik ben 21 en zij ook haha

ja soms krijg ik heel laat berichten van haar en dan is het vaak kortaf... maar het geeft twee dingen wat mij dwarsboomt.

1: vanwege dat het carnaval is is ze meer met dr eigen vrienden aan het praten?

2: ze appt idd met andere jongens.

ik word niet snel verliefd en weet wel zeker dat ik er niet verkeerd uit zie maar dit gevoel is echt zoo raar... wil dit niet loslaten zo van... ja volgens mij ben je de heletijd gewoon actief en babble je gewoon met anderen.. etc.. etc.. haha nee dat is idiotengepraat
..
  zondag 2 maart 2014 @ 22:13:04 #16
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_137327602
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef ikkeniewetuu het volgende:

het zit inderdaad niet erg knorr..
Haha ouwe big van me
pi_137327675
haha ja sommige gekke woordjes tussendoor moet kunnen toch :P haha

maar voel me nog steeds fucked up
..
pi_137327838
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Zhero het volgende:
raa-dt, seriously? oO<
Dit :')
  zondag 2 maart 2014 @ 22:22:05 #19
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137328258
Oja, de reden waarom ze je niet moet is omdat je kapot needy bent. Fix dat dus.
BEASTMODE
pi_137328414
needy????

neemt u mij niet kwalijk maar wat betekent needy? hahaha
..
pi_137328528
Je maakt jezelf gek. Logisch dat ze met carnaval niet zo veel tijd heeft als ze het echt viert. Zoals je zegt, je hebt absoluut geen reden oom aan te nemen dat ze met wie dan ook aan het appen is.

Take a chill pill, denk ergens anders aan, doe iets leuks. Het is te vroeg in jullie relatie om zo jaloers te worden; dat zeg ik als advies en niet als beschuldiging. Als ze met een ander smst wordt het toch al niks. Maak je er niet zo'n zorgen om, dat heeft absoluut geen nut. Met dit soort dingen zul je echt moeten leren leven; ze is niet van jou.
"And I can't wait, to see the sunrise again"
  zondag 2 maart 2014 @ 22:28:39 #22
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137328824
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef ikkeniewetuu het volgende:
needy????

neemt u mij niet kwalijk maar wat betekent needy? hahaha
Je wil te graag. Vrouwen vinden dat onaantrekkelijk. Je bent te wanhopig op zoek naar haar validatie. Begin met het stoppen van checken van whatsapptijden. App gewoon een keer en als ze geen gehoor geeft, fuck haar, en haar moeder.
BEASTMODE
  zondag 2 maart 2014 @ 22:29:59 #23
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137328928
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef Greye het volgende:
Als ze met een ander smst wordt het toch al niks.
Dè slet!
BEASTMODE
pi_137329555
hahaha hoor deze mooiboyy,

ja greye thanks voor je lieve bericht mattie!

en awsome jij ook bedankt... nog meer antwoorden zijn welkom hooor!

PEAZzz
..
pi_137329831
Je bent geen stalker puur omdat je naar de tijden kijkt, echter maakt dit je wel onzeker. Doe dit gewoon niet meer, je doet jezelf alleen slecht aan. Probeer leuke dingen te doen en haar te zien als een bijzaak en negeer haar ook soms. Laat je niet te makkelijk ompraten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')