vooral als je zon kans krijgt als locadiaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bank, is vermoeid...
Ik vind ze best redelijk spelen. Ze hebben het spel meer onder controle. Maar het blijft slechts Utrecht, en natuurlijk moet er meer gescoord worden.... Kortom, wederom matig...
Al het geluk van de wereld?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef Scarface88 het volgende:
Zesde overwinning op een rij met wederom al het geluk van de wereld. Dik verdiende overwinning maar het rendement lag te laag, als Utrecht er een keer in een counter uit komt sta je met lege handen.
Lees eens wat ik zeg, het rendement lag te laag (= gemiste kansen). Utrecht hoeft er maar een keer in een counter uit te komen en je staat met lege handen. Dat het kwartje de goede kant op valt is al een aantal wedstrijden zo dus dat is geluk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Al het geluk van de wereld?
Dat gaat me net iets te ver, met wat mazzel schiet Locadia de 2-0 binnen, en kopt Maher de 3-0 binnen.
Het was niet goed, maar alle geluk van de wereld? No way...
Zo kun je iedere 1-0 wel wegredeneren. Kortom, je kletst hier. PSV was gewoon veel beter en heeft er eentje meer gescoord. Te weinig, dus inderdaad een te laag rendement. Maar op de manier waarop jij redeneert is iedere 1-0 een winst 'met alle geluk van de wereld'.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef Scarface88 het volgende:
Zesde overwinning op een rij met wederom al het geluk van de wereld. Dik verdiende overwinning maar het rendement lag te laag, als Utrecht er een keer in een counter uit komt sta je met lege handen.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lees eens wat ik zeg, het rendement lag te laag (= gemiste kansen). Utrecht hoeft er maar een keer in een counter uit te komen en je staat met lege handen. Dat het kwartje de goede kant op valt is al een aantal wedstrijden zo dus dat is geluk.
Dus je kunt niet meer kritisch zijn? Het is meteen weer hosanna hier. Eerste seizoenshelft zaten er ook zulke wedstrijd tussen waarbij PSV met pech de gelijkmaker of verliezende doelpunt tegen kreeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zo kun je iedere 1-0 wel wegredeneren. Kortom, je kletst hier. PSV was gewoon veel beter en heeft er eentje meer gescoord.
Hoezo ben ik niet kritisch? Waar zeg ik dat het zo geweldig is en er geen verbeterpunten zijn?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus je kunt niet meer kritisch zijn? Het is meteen weer hosanna hier. Eerste seizoenshelft zaten er ook zulke wedstrijd tussen waarbij PSV met pech de gelijkmaker of winnende doelpunt tegen kreeg.
Dat het hosanna zou zijn is ook overdreven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus je kunt niet meer kritisch zijn? Het is meteen weer hosanna hier. Eerste seizoenshelft zaten er ook zulke wedstrijd tussen waarbij PSV met pech de gelijkmaker of verliezende doelpunt tegen kreeg.
Prima. Op naar Vitesse dan maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:44 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hoezo ben ik niet kritisch? Waar zeg ik dat het zo geweldig is en er geen verbeterpunten zijn?
Ik heb het puur over dat "alle geluk van de wereld". Dat is gewoon onzin. Er zit wel wat meer tussen iets met het label 'een goede overwinning' en 'winst met alle geluk van de wereld'....
Wie zegt dat je niet kritisch mag zijn?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus je kunt niet meer kritisch zijn? Het is meteen weer hosanna hier. Eerste seizoenshelft zaten er ook zulke wedstrijd tussen waarbij PSV met pech de gelijkmaker of verliezende doelpunt tegen kreeg.
Ik zeg toch ook dik verdiend en dat PSV de terechte winnaar is. Maar het komt gewoon goed weg. Als Gozubuyuk een beetje kinderachtig is en de penalty geeft voor "hands" loop je achter de feiten aan omdat het rendement te laag is en je de wedstrijd al op slot had kunnen/moeten gooien.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je niet kritisch mag zijn?
Kijk het aantal schoten/balbezit ed. PSV was zwaar de bovenliggende partij. Was PSV goed? Niet bepaalt. Maar wel een heel stuk beter dat Utrecht. Dus terechte winnaar.
Voor de winterstop, verloor je dit soort wedstrijden. Heb je 100% gelijk in. Maar had je toen pech? Of heb je nu geluk? Toen viel alles net verkeerd, en nu lijkt PSV het iets meer af te dwingen.
Ach ben blij met de puntenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
En zo had je Utrecht kunnen oprollen met 5-0
Heb je ook gelijk in, maar als je het vanuit het perspectief van Utrecht bekijkt, mazzelde het dat PSV er geen 2-0 van maakte.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dik verdiend en dat PSV de terechte winnaar is. Maar het komt gewoon goed weg. Als Gozubuyuk een beetje kinderachtig is en de penalty geeft voor "hands" loop je achter de feiten aan omdat het rendement te laag is en je de wedstrijd al op slot had kunnen/moeten gooien.
ja want locadia mag van mij weg... nog liever matavz rest van het seizoen , en volgend seizoen een goeie nieuwe spits (ik)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in, maar als je het vanuit het perspectief van Utrecht bekijkt, mazzelde het dat PSV er geen 2-0 van maakte.
Wellicht dat er daarom 10 miljoen wordt gestoken in een goede spits.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:07 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja want locadia mag van mij weg... nog liever matavz rest van het seizoen , en volgend seizoen een goeie nieuwe spits (ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |