Het van Bommel effect....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
PSV B1 wint in Amsterdam met 0-5 van Ajax B1.
Van der Moot (2), Paal, Verreth en Bergwijn de doelpuntenmakers.
Dacht dat Paal en van der Moot al in de A speelden?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
Paal is zwaar geblesseerd geweest en doet volgens mij nu gewoon een tijd mee met de B1. Heeft ook pas 1 seizoen in de B gespeeld lees ik, dus dat kan nog wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dacht dat Paal en van der Moot al in de A speelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
http://we.tl/DvVntSftb7quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
Zou voor de verandering wel een keer leuk zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Utrecht draait ook kut dus we zullen wel zien wat het wordt, ik ben pas verbaasd als er goed voetbal te zien valt vanavond
Zeker maar meer dan heel af en toe een vlaag zal er wel niet inzitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou voor de verandering wel een keer leuk zijn
Thanks.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://we.tl/DvVntSftb7
Hele wedstrijd voor mensen die het nog willen zien.
Arias speelt al weken goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zie heel veel goeds, zelfs een goede Arias.. maar vergeten ons zelf te belonen
Narsingh heeft de bal volgens mij nog niet een keer bij een medespeler gekregen na zo'n actie. Matig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:36 schreef tja77 het volgende:
Narsingh loopt er keer op keer doorheen, domineren het spel, maar nog 0-0.
lijkt wel alsof ze genoegen nemen met 1-0quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:15 schreef tja77 het volgende:
Dan speel je 50-55 minuten redelijk goed, je geeft amper iets weg. Dan kom je voor, en dan zak je terug, passed te zacht in, misverstand na misverstand, balverlies enz.
Kortom kom er maar in met die 1-1
Bank, is vermoeid...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |