Nachtje laten staan zou ik niet doen, dat vreet je leidingen weg... een onstoppingsveer kan eventueel ook?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:58 schreef Fer het volgende:
Zit er geen zwanehals onderin, dan kun je het dopje eraf draaien en prut eruit halen.
Ander eerst proberen met een flesje ontstopper, nachtje laten trekken en dan heet water (waterkoker) erin of een hete emmer vullen en met een trechter erin gieten.
Als mijn man zegt dat dat niet gaat, dan zal dat wel zo zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:07 schreef hoas het volgende:
De tuinslang doe je ipv de afvoerslang, hoef je toch niets af te zagen?
Lol, heb de vraag ook op fb gesteld, en daar zeggen ze ook loodgieter.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ontstoppingsdienst. Een loodgieter kan hier niets aan doen.
Zo'n veer kost 5 eu bij de doehetzelf-zaak. Scheelt nogal op de voorrijkosten van willekeurig welk bedrijf je laat komen, denk ik zo... Allicht het proberen waard?quote:
Nu zit er al een fles spul in.quote:
Caustic soda en dat is heel wat agressiever dan gewone soda hoor :-)quote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef amaranta het volgende:
D'r schijnt soda in dat ontstoppingsspul te zitten.
Mijn man heeft dat er nu al in gegooid en gedane zaken nemen geen keer.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:28 schreef BartNH het volgende:
[..]
Caustic soda en dat is heel wat agressiever dan gewone soda hoor :-)
Kijk je uit.... Als het echt omhoogspuit kan je gelijk door naar de oogarts!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:33 schreef amaranta het volgende:
Het plan.
Morgen ff water doorheen spuiten.komt het nog omhoog
Met beleid. Hebben we net ook gedaan. Daarbij kun je horen dat de buis volloopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:36 schreef BartNH het volgende:
[..]
Kijk je uit.... Als het echt omhoogspuit kan je gelijk door naar de oogarts!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |