quote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef bammetjekwak het volgende:
zou het kunnen komen omdat ik een geestelijke ziekte heb?
Je hebt aidsquote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef bammetjekwak het volgende:
interessant!!!
wie heeft ook zo'n fase meegemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerst een jaar lang leren kennen voor het goede doel, als eenmaal het moment is verstreken is ze totaal niet meer interessant.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien neuken uitstellen en haar eerst beter leren kennen?
Kan ook zijn dat je (bewust of onbewust) vrouwen die seks met jou hebben of vrouwen die seksueel actief zijn op negatieve wijze beoordeelt. Dus dat je ze gaat zien als 'makkelijk', sletten of iets seksistisch. Alleen jij kan weten waar het vandaan komt.
Ging dat vanzelf, dat ze na het neuken ook nog interessant bleef?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Yuup had precies hetzelfde TS...
Meisje leren kennen -> interessant vinden -> afspraakje -> zoenen en zodra ik wist dat ik haar in de pocket had was het alsof er een knopje werd omgezet en BAM!, ik hoefde zo een meid van de ene op de andere dag niet meer te zien..
Wat overigens best fucked up is als je eerst een klik had maar ja.. het is niet anders he... maar die tijd gaat wel voorbij mja
soms is het wel vervelend omdat je weer iemand moet teleurstellen.
In het Nederlands: De jacht op het meisje is spannender dan het meisje zelf. Zodra je haar eenmaal hebt, is de spanning weg.quote:Thrill of the hunt: The idea that once something has been achieved or captured, one loses interest in it. Chasing after it was more satisfying than actually having it.
Dat is het inderdaad. Maar wat dus soms zwaar irritant is, is dat dit van je 'bui' afhangt i.p.v. het meisje. M.a.w. in mijn geval heb ik echt het idee dat in die toestand het leukste meisje ter wereld me nog niet langdurig kan bekoren.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
In het Nederlands: De jacht op het meisje is spannender dan het meisje zelf. Zodra je haar eenmaal hebt, is de spanning weg.
Ik zou ook niet weten wat je er tegen kunt doen, eigenlijk. Lijkt me lastig.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:19 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Maar wat dus soms zwaar irritant is, is dat dit van je 'bui' afhangt i.p.v. het meisje. M.a.w. in mijn geval heb ik echt het idee dat in die toestand het leukste meisje ter wereld me nog niet langdurig kan bekoren.
En dat is best debiel.
Achja t zal wel weer over gaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat je er tegen kunt doen, eigenlijk. Lijkt me lastig.
Dat ben jij sowieso al.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef bammetjekwak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |