Teringquote:Op zondag 2 maart 2014 03:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah gewoon doen, maar er zijn weinig plekken waar het kan in Nederland.
Dan betaal je wel 20 euro per glas.
ja echt kutquote:Op zondag 2 maart 2014 03:27 schreef Peter het volgende: [..] Jij zat ookal over jezelf te miepen vannacht
stelletje zelfmedeleijers
[..] gemeet
[..] Hoi ex-blauw
![]()
Ach voor het genot van smaak is het goedkoop.quote:
dat valt best meequote:
Zou niet weten hoe hier, heb in 6 jaar tijd nog niet geleerd hoe ik iets upload hier.quote:
Tja, men probeerde je nog tegen te houden.. nu moet je met je eigen charme de kerels voor je winnen ipv het blauwe kleurtjequote:
www.imgur.comquote:Op zondag 2 maart 2014 03:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe hier, heb in 6 jaar tijd nog niet geleerd hoe ik iets upload hier.
oh nu ineens wel... laaaaaaaat maarquote:
rezania wilt mij nietquote:Op zondag 2 maart 2014 03:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Tja, men probeerde je nog tegen te houden.. nu moet je met je eigen charme de kerels voor je winnen ipv het blauwe kleurtje.
http://imgur.com/quote:Op zondag 2 maart 2014 03:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe hier, heb in 6 jaar tijd nog niet geleerd hoe ik iets upload hier.
Ik zie alleen maar memes?quote:
Upload eem foto, post hem hier en delete hem weer.quote:
Hoe zit het eigenlijk met dat fotoboek 2.0 dat Branx ofzo ooit wou opzetten?quote:Op zondag 2 maart 2014 03:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen foto's in je fotoboek.
Dat kan ik als fobo-mod niet goedkeuren.
Das van voor mijn tijd. maar men is eerst met de FP bezig. nogsteeds.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:32 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dat fotoboek 2.0 dat Branx ofzo ooit wou opzetten?
Sleep de afbeelding van je pc naar de site, klaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik snap niks van imgur, even kijken of ik snel fobo kan updaten dan maar.
Zal wel op niks uitgelopen zijn, zoals bijna allesquote:Op zondag 2 maart 2014 03:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Das van voor mijn tijd. maar men is eerst met de FP bezig. nogsteeds.
Of het is er spontaan ineens. ooit. ergens..quote:Op zondag 2 maart 2014 03:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zal wel op niks uitgelopen zijn, zoals bijna alles
hahah zou ik trollen in foboquote:Op zondag 2 maart 2014 03:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen foto's in je fotoboek.
Dat kan ik als fobo-mod niet goedkeuren.
Ook schattigquote:Op zondag 2 maart 2014 03:35 schreef Voorschrift het volgende:
Niet nodig allemaal.
Hij staat gewoon op me fobo nu.
aiciuquote:
Link dan, zot mobiel.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:35 schreef Voorschrift het volgende:
Niet nodig allemaal.
awww jij mag op de schattigheids top 10quote:Op zondag 2 maart 2014 03:35 schreef Voorschrift het volgende:
Niet nodig allemaal.
Als iemand weet hoe die fobo moet linken dan mag 't van mij.quote:
Het is hij of jij, ik kan mijn aandacht ander niet kwijt.quote:
Nou danku.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:36 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
awww jij mag op de schattigheids top 10
quote:Op zondag 2 maart 2014 03:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als iemand weet hoe die fobo moet linken dan mag 't van mij.
Ja dat dus.quote:
Je bent toch geen goudvis, met je korte concentratieboog?quote:Op zondag 2 maart 2014 03:36 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Het is hij of jij, ik kan mijn aandacht ander niet kwijt.
Weet je nog wel hoe je een computer aan zet, of niet?quote:Op zondag 2 maart 2014 03:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als iemand weet hoe die fobo moet linken dan mag 't van mij.
watquote:Op zondag 2 maart 2014 03:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent toch geen goudvis, met je korte concentratieboog?
Nee dat ben ik.quote:
Ik haat IT, sorry.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je nog wel hoe je een computer aan zet, of niet?
* Hey, iets om op te sabbelen*quote:Op zondag 2 maart 2014 03:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent toch geen goudvis, met je korte concentratieboog?
Nee dat is Voorschrift...quote:
You cutequote:Op zondag 2 maart 2014 03:35 schreef Voorschrift het volgende:
Niet nodig allemaal.
Mag je best een vrolijke pi bij doen hoorquote:
Nee ik ben een visquote:
Nou wat een enthousiasmequote:
Naja ik werd gedwongen wat te posten, ik ben gereserveerd blij.quote:
Voor wat hoort wat.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja ik werd gedwongen wat te posten, ik ben gereserveerd blij.
Nee maar tot zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:41 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even douchen. Is het topic vol als ik klaar ben?
Als je maar niet kotst is mijn doel al bereikt.quote:
als je alleen gaat douchen niet, als je gaat fappen welquote:Op zondag 2 maart 2014 03:41 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even douchen. Is het topic vol als ik klaar ben?
Goeie doelstelling.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je maar niet kotst is mijn doel al bereikt.
Hij heeft maar 2 bier opquote:Op zondag 2 maart 2014 03:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je maar niet kotst is mijn doel al bereikt.
Dat doe ik niet onder de douchequote:Op zondag 2 maart 2014 03:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
als je alleen gaat douchen niet, als je gaat fappen wel
Geef eens een voorbeeld?quote:Op zondag 2 maart 2014 03:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
als je alleen gaat douchen niet, als je gaat fappen wel
wel handig;na afloo0 ff de douchekop langs de muur en het is schoonquote:
Genieten heet dat, en je pik proeft toch geen nicotine.quote:
Tot er een ouder binnen komt lopen...quote:Op zondag 2 maart 2014 03:46 schreef Aiciu het volgende:
[..]
wel handig;na afloo0 ff de douchekop langs de muur en het is schoon
Miauwquote:
Maar wat het met je cellen doet.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Genieten heet dat, en je pik proeft toch geen nicotine.
Niet te beoordelen op basis van je fobo qua nagels, maar je bent cute.quote:
Jij snapt het.quote:
En dan liever ook niet fappen?quote:
Ach daar moet m'n toekomstige ex maar mee leren leven, iedereen heeft z'n negatieve kant.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wat het met je cellen doet.Maar goed, zelf weten, stinkt wel imo.
Flikker je ook niet om als he klaar bent.quote:
Precies, fuck die trillende knieën.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Flikker je ook niet om als he klaar bent.
Het was nietquote:Op zondag 2 maart 2014 03:51 schreef Aiciu het volgende:
dus ik met me wazige ogen naar beneden. zit er ineens zo'n pinguïn knuffel op de bank. schrok me dood
Noooooo!quote:Op zondag 2 maart 2014 03:51 schreef Cosmo. het volgende:
Dames, ik ga er een eind aan breien, trusten
Brei ze!quote:Op zondag 2 maart 2014 03:51 schreef Cosmo. het volgende:
Dames, ik ga er een eind aan breien, trusten
fijn facetimen!quote:
Jij ook!quote:
Laatste berichtje was vanmorgen om 10.16, valt reuze meequote:
Dat duurt nog eeuwen.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij ook!
En de rest
Aangezien ik morgen al om 18u iets moet doen buitenshuis, ga ik er ook maar zo in
Nee, had op iemand anders gehoopt, maar die negeert me al de hele avond.quote:
een of andere Apple app waarmee je een soort van skype achtig iets hebtquote:
maar face..?quote:Op zondag 2 maart 2014 03:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
een of andere Apple app waarmee je een soort van skype achtig iets hebt
Joa maar hij bedoelt waarschijnlijk dat 't weinig met gezicht in beeld heeft uit te staan.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
een of andere Apple app waarmee je een soort van skype achtig iets hebt
?quote:
ik weet, maar mijn luxaflex is uit het kozijn gevallen en de gordijnen houden de zon slecht tegen, dus ik ben vroeg wakker vrees ikquote:
oh zoquote:Op zondag 2 maart 2014 03:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Joa maar hij bedoelt waarschijnlijk dat 't weinig met gezicht in beeld heeft uit te staan.
In bed facetimen..... uhuh..quote:Op zondag 2 maart 2014 03:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
oh zo![]()
ja weet ik veel wat zij interessant vinden
Gewoon andere kant omdraaien 's ochtends.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:56 schreef Peter het volgende:
[..]
ik weet, maar mijn luxaflex is uit het kozijn gevallen en de gordijnen houden de zon slecht tegen, dus ik ben vroeg wakker vrees ik.
Maar dan is de slaapkamer nog wel licht. En ik haat licht als ik moet slapen. Dan duik ik geheel onder het dekbedquote:Op zondag 2 maart 2014 03:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon andere kant omdraaien 's ochtends.
misschien wil rez wel heel graag cos zijn gezicht zien als hij zijn hoogtepunt bereikt?quote:
Zonsopgang duurt nog wel even.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar dan is de slaapkamer nog wel licht. En ik haat licht als ik moet slapen. Dan duik ik geheel onder het dekbed
Dekbed
quote:
Oehquote:Op zondag 2 maart 2014 03:59 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ga ook
Daar hoef ik me sowieso geen zorgen over te makenquote:Op zondag 2 maart 2014 03:46 schreef Aiciu het volgende:
[..]
wel handig;na afloo0 ff de douchekop langs de muur en het is schoon
Nifty al uitgelezen?quote:Op zondag 2 maart 2014 04:03 schreef wonderer het volgende:
Ja, hee, hallo, en ik dan?Iedereen naar bed, stelletje mietjes.
Kom maar bij mij in bed, ik heb een elektrische dekenquote:
Heb jij mijn boeken al gelezen?quote:
wtf is Nifty?quote:
Niet iedereenquote:Op zondag 2 maart 2014 04:03 schreef wonderer het volgende:
Ja, hee, hallo, en ik dan?Iedereen naar bed, stelletje mietjes.
haha eh...ik rol me wel op in mijn dekbedquote:Op zondag 2 maart 2014 04:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom maar bij mij in bed, ik heb een elektrische deken
Seksverhalen. Enorm veel, in allerlei categorieen.quote:
Dat hoop ik niet, want dan zijn ze illegaalquote:Op zondag 2 maart 2014 04:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Na de eerste niet nee. Zijn ze digitaal ook te vinden?
ik zag hetquote:Op zondag 2 maart 2014 04:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seksverhalen. Enorm veel, in allerlei categorieen.
JE erste verhaal heb ik ook grotendeels digitaal gelezenquote:Op zondag 2 maart 2014 04:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want dan zijn ze illegaal
Die in het boek staan zijn beter. Met redactie en zoquote:Op zondag 2 maart 2014 04:05 schreef Peter het volgende:
[..]
JE erste verhaal heb ik ook grotendeels digitaal gelezen
Bartje is druk voorlopig?quote:
waarom steeds -je?quote:
Eerste stuk van je username?quote:
Ja en het laatste gedeelte is zonder -je?quote:
quote:
Ik noem dat tot vroeg...quote:
Niks mis met burgerlijk hoor.quote:Ik lag er natuurlijk weer burgerlijk vroeg in.
...
Mogguh Dirk.quote:
Hier eigenlijk ook weinig te melden hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:15 schreef Dirk het volgende:
Nee, niks spannends te melden. Gister een shootje gedaan en daarna nog wat gewerkt in een eetcafé. Mijn leven bestaat hoofdzakelijk uit werk en Netflix de laatste tijd..
What's new with you?
Wat sportief zeg.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:03 schreef Dirk het volgende:
Nice!.
En goed dat je het zegt, ik moet nog een tripje Antwerpen boeken.
Loopje gedaan, rest van de dag niks..
Ik doe je geen van beiden na. Ik vind zwemmen ook veel leuker trouwens...quote:Op zondag 2 maart 2014 10:54 schreef Dirk het volgende:
Valt tegen hoor. Afgelopen zomer liep ik met gemak 16 kilometer, nu haal ik net 4,5. Even wennen weer..
Via de sauna in Arnhem...quote:Hoe ken jij Frank en Stefan nou weer?.
Nou maar hopen dat je niet meer denkt dan dat het geval is...quote:
Och, dat niet. Van jou kan ik het hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:22 schreef Dirk het volgende:
Want dat zou heel erg zijn, als ik dat denk..
Wat? Doe je niet mee?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:38 schreef Dirk het volgende:
Van mijn part neuk je ze tot bloedens toe in alle gaten. Ik juich jullie toe vanaf de zijlijn!.
Mja, wat Stefan betreft heb je wel gelijk ja. Frank valt toch wel mee?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:48 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nee, ik vind 't echt hele lieve schatjes, maar 't is allemaal teveel kapsel. Kan ik op seksgebied niks mee.
[ afbeelding ]
ECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 11:41 schreef Aiciu het volgende:
Wow, ik ben egt vroeg wakker voor de verandering
"Eeeeen w egaan door voor de tweede ronde! Go go go!!"quote:Op zondag 2 maart 2014 11:38 schreef Dirk het volgende:
Van mijn part neuk je ze tot bloedens toe in alle gaten. Ik juich jullie toe vanaf de zijlijn!.
NO MOOREEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 2 maart 2014 12:11 schreef Ang3l het volgende:
"Eeeeen w egaan door voor de tweede ronde! Go go go!!"
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:18 schreef Dirk het volgende:
[..]
NO MOOREEEEEEEEEEEE.
.
.
.
En allemaal bare, uiteraard..
Ben je uitgeweest gisteren?
Heij hooo, heij hoooo, Ang3l die feest maar dooooo (r, sorry).quote:
Hoe lang heeft ze ervoor moeten vechten dat zij prinsesserig verkleed mocht in plaats van jou?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
De plannen zijn stropdassentocht (kroegentocht met alle kroegen op j stropdas, die dan 1 voor 1 afgestreept worden, incl biertje)
Goedemorgen, Dirkje.quote:
Ook niet op z'n hondjes?quote:
Gaaf!quote:Op zondag 2 maart 2014 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
De plannen zijn stropdassentocht (kroegentocht met alle kroegen op j stropdas, die dan 1 voor 1 afgestreept worden, incl biertje)
quote:
In een zwembad blijf ik wel boven water (al denken de ligbedjes wel allemaal 'haal dat arme kind alsjeblíeft uit 't water') maar bij een ramp op een schip zou ik jammerlijk verloren gaan.quote:
in beforequote:
Bij een ramp op een schip zou ik denk ik ook gewoon verloren gaan, en ik heb meerdere zwemdiploma's.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef Dirk het volgende:
[..]
In een zwembad blijf ik wel boven water (al denken de ligbedjes wel allemaal 'haal dat arme kind alsjeblíeft uit 't water') maar bij een ramp op een schip zou ik jammerlijk verloren gaan.
I'll never let go, Jack. *plop*.
Dan snap ik het nog steeds niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef Cosmo. het volgende:
Nee omdat hij weer 'egt' zei, en Angel heeft er steeds commentaar op
Het is een soort van... "Ik zeg er zelf wat van voordat Ang3l er wat van zegt" opmerking. Of zo iets.quote:
Min of meer, ja. Maar dat was ik die als 5 laatste (en enige) viewers op Ang3l's profiel stond, en net een stalker leek.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:14 schreef Dirk het volgende:
Overigens, Beau, was jij dat laatst die zei dat iemand steeds opnieuw z'n profiel bekeek en dat dat stalkerig overkwam?
Nee, ik heb 't over GayRomeo.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef LeBeau het volgende:
Min of meer, ja. Maar dat was ik die als 5 laatste (en enige) viewers op Ang3l's profiel stond, en net een stalker leek.
Oh, nee, in dat geval was ik een keertje niet de stalker.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:19 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nee, ik heb 't over GayRomeo.
Daar las ik een paar topics geleden iets over, maar was niet in de gelegenheid te reageren.
Maar was jij het die dat zei? Dat iemand steeds je profiel bezocht?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef LeBeau het volgende:
Oh, nee, in dat geval was ik een keertje niet de stalker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dat kan echt niet.Ik heb geeneens een profiel.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
Maar was jij het die dat zei? Dat iemand steeds je profiel bezocht?
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef LeBeau het volgende:
Ik moet naar de supermarkt tenzij ik vanavond niks te eten wil hebben.![]()
Eerst wilde ik gewoon even een trui en een broek aan doen (want natuurlijk heb ik die niet aan, het is zondag), maar dan kijk je in de spiegel en...
Ik ben net met iets soortgelijks gewoon gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dat kan echt niet.
[..]
Ik heb geeneens een profiel.
Don't be a drag, just be a queen!
http://www.youtube.com/watch?v=Bj9dFsxxHQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZMmFDsmpdEA
Tja, we kunnen niet allemaal zo dapper zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik ben net met iets soortgelijks gewoon gegaan
Omdat daarom. Ik weet het niet, ik ben nooit zo van de online profielen geweest.quote:
Dat was mijn gestalk, en had niets met GayRomeo te maken.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:43 schreef Cosmo. het volgende:
Bedoel je dit Dirk? ONZ / [HOMO] #3186 - Hars-tikke gezellig hier!
En juist op die momenten kom je die ene leuke kerel tegen bij het fruit of zo...quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik ben net met iets soortgelijks gewoon gegaan
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef LeBeau het volgende:
Ik moet naar de supermarkt tenzij ik vanavond niks te eten wil hebben.![]()
Eerst wilde ik gewoon even een trui en een broek aan doen (want natuurlijk heb ik die niet aan, het is zondag), maar dan kijk je in de spiegel en...
Daar hebben ze petten voor uitgevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dat kan echt niet.
[..]
Ik heb geeneens een profiel."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
De juiste kerel gaat zulk toch wel vaker zienquote:Op zondag 2 maart 2014 15:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En juist op die momenten kom je die ene leuke kerel tegen bij het fruit of zo...
Ja maar dan moet je daar wel in eerste instantie door heen kunnen kijken...quote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
De juiste kerel gaat zulk toch wel vaker zien
Nee, dat was het niet. Wacht!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:49 schreef LeBeau het volgende:
Dat was mijn gestalk, en had niets met GayRomeo te maken.
Teveel haar en en te groot hoofd voor de meeste petten.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hebben ze petten voor uitgevonden.
Niet verkeerd, was het iets speciaals qua feest?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:32 schreef Prins_Pils het volgende:
Jezus wat kakelen jullie toch veel in één nacht
Net weer terug uit Zwolle, was een geslaagd feestje![]()
Matig photootje:
[ afbeelding ]
(Nog gescoord Prins Pils? Jaaa, zoiets...)
Achso, was 't wat? Vorige PANN waar ik geweest ben vond ik eigenlijk maar mehh..quote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef Prins_Pils het volgende:
PANN Zwolle
En met 'zoiets' bedoel ik wel gescoord, maar of hij een blijvertje zal worden of niet zal de toekomst wijzeniig wel nummers uitgewisseld en nu uitgebreid aan het appen
Goed bezigquote:Op zondag 2 maart 2014 16:38 schreef Prins_Pils het volgende:
PANN Zwolle
En met 'zoiets' bedoel ik wel gescoord, maar of hij een blijvertje zal worden of niet zal de toekomst wijzeniig wel nummers uitgewisseld en nu uitgebreid aan het appen
En dat zijn lesbo's of faghagsquote:
Nu ook luiig (haha). Gisteren met uk en vrouw naar een voorstelling van de Tovenaar van Oz geweest (Nederlands jeugd musical theater), dat duurde een beetje tot laat, dus vanochtend uitgeslapen. Daarna snuffelmarktje geweest, wat muziek gekocht en nu kijken we Dolfje Weerwolfje languit op de bank!quote:
Vooral die eerste groep is nogal engquote:
Ja klopt? Nog behoorlijk ukkig hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 17:08 schreef Dirk het volgende:
Uk is inmiddels niet meer echt uk, toch? Jaar of 7, zit ik dan goed?
Als de verhouding maar niet tever naar de vrouwtjes helt is het prima.quote:
PI?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef Dirk het volgende:
Strontvervelend dat ik op de mobiele site elke post moet editten om de PI in te kunnen vullen.
Bij je instellingen kun je aangeven dat je een PI selectie wil bij het reagerenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef Dirk het volgende:
Strontvervelend dat ik op de mobiele site elke post moet editten om de PI in te kunnen vullen.
3.14quote:
Die smilies linksboven aan je post.quote:
ECHT?!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef Cosmo. het volgende:
Bij je instellingen kun je aangeven dat je een PI selectie wil bij het reageren
EN OOK GEEN BURT!!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
Nog steeds geen regenboogje beschikbaar.
Gewoon discriminatie dit.quote:
Daar is nog enigszins mee te leven, sommige voetballers zijnquote:
..quote:Op zondag 2 maart 2014 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar is nog enigszins mee te leven, sommige voetballers zijn
Ze moeten alleen leren met andere ballen te spelen.
Die heb ik wel klikbaarquote:Op zondag 2 maart 2014 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die smilies linksboven aan je post.
Nog steeds geen regenboogje beschikbaar.
Piet heeft een PI geplaatstquote:Op zondag 2 maart 2014 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die heb ik wel klikbaar
Maar je hebt gelijk verder, de mobiele layout zuigt
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:18 schreef Dirk het volgende:
Het is gelukt!!! Wat een goed punt, Cosmopunt. En ik heb ook avatars nu..
Mien moat.quote:
Zijn op te veel verschillende manieren op te vatten.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:19 schreef Dirk het volgende:
PIet, PI's zijn essentieel voor postinterpretatie! Denk er niet te lichtzinnig over. Gebruik ze.
Een gezellige nicht met een voorliefde voor blonde Duitsers en lekker eten en drinken.quote:
Nee nee, slechts online.quote:
Tot de spijt van Voorschrift nietquote:
Daarom moet Burt ook snel ingevoerd worden. Dan is er tenminste duidelijkheid.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:20 schreef Cosmo. het volgende:
Zijn op te veel verschillende manier op te vatten.
Ganz geilquote:Op zondag 2 maart 2014 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een gezellige nicht met een voorliefde voor blonde Duitsers en lekker eten en drinken.
Ik kan mezelf toch echt niet Duits maken, helaas.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tot de spijt van Voorschrift niet
Hij zuigt heel hard. Het enige fijne eraan vind ik dat m'n eigen posts groen gemarkeerd worden, maar verder...quote:Op zondag 2 maart 2014 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die heb ik wel klikbaar
Maar je hebt gelijk verder, de mobiele layout zuigt
groetjesquote:
Veul plezier enzoo.quote:
..quote:Op zondag 2 maart 2014 17:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij zuigt heel hard. Het enige fijne eraan vind ik dat m'n eigen posts groen gemarkeerd worden, maar verder...![]()
Vanochtend had ik rechtsbovenin een getalletje staan (volgens mij was het een 3), dus ik klik erop, waarna Fok mij doodleuk verteld dat hij de DMs die ik had als gelezen beschouwde.Misschien waren dat wel heul belangrijke berichten.
Die DM's staan gewoon op je pagina toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij zuigt heel hard. Het enige fijne eraan vind ik dat m'n eigen posts groen gemarkeerd worden, maar verder...![]()
Vanochtend had ik rechtsbovenin een getalletje staan (volgens mij was het een 3), dus ik klik erop, waarna Fok mij doodleuk verteld dat hij de DMs die ik had als gelezen beschouwde.Misschien waren dat wel heul belangrijke berichten.
Godver, en ik maar denken dat ik hier moest zijn voor het NK oesterlikken.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:23 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
..als je er niet mee om kan gaan moet je ook niet zeuren
Alsof ik die kan vinden.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die DM's staan gewoon op je pagina toch?
dm.fok.nlquote:
Zitten hier nou echt alleen maar mannen die digibeet zijn?quote:
Tovernarij!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
dm.fok.nl
of
dat dm knopje bovenin
of
die pagina waar die melding stond
Nee joh onzinquote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
DM is zinloos, niemand stuurt toch ooit wat.
INB4: DM's.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
DM is zinloos, niemand stuurt toch ooit wat.
Als mod kreeg ik af en toe wel wat bedreigingen en klachten, nu is 't stil.quote:
Zowel m'n opleiding als m'n werk zijn grotendeels in de IT hoek. Ik ben geen digibeet, alleen makkelijk in de war gebracht af en toe.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zitten hier nou echt alleen maar mannen die digibeet zijn?
Dan moet je zelf eens een DM sturen, krijg je DM terugquote:Op zondag 2 maart 2014 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als mod kreeg ik af en toe wel wat bedreigingen en klachten, nu is 't stil.
Maar ik is verlegen jong jochie, nog niet klaar voor de boze grote online wereld.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:30 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dan moet je zelf eens een DM sturen, krijg je DM terug
Ik ben ook een verlegen jong jochie, maar ik durf het wel aan!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar ik is verlegen jong jochie, nog niet klaar voor de boze grote online wereld.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik wist tot voor kort geeneens van het bestaan van DMs af, tot ik er opeens eentje kreeg.
In de reguliersdwarsstraat was je nooit zo verlegenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar ik is verlegen jong jochie, nog niet klaar voor de boze grote online wereld.
Maar in 't donker val ik niet op, dus dat is niet zo erg. Anoniempje in darkroompje.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de reguliersdwarsstraat was je nooit zo verlegen
Leer mij, o meester.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:32 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik ben ook een verlegen jong jochie, maar ik durf het wel aan!
Zorg dat je alle materialen bij je hebt, waaronder een banaan en een pak yoghurt. Volledige lijst kun je vinden in deel 2684.quote:
Shit, ik had net een appeltaart opgewarmd.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zorg dat je alle materialen bij je hebt, waaronder een banaan en een pak yoghurt. Volledige lijst kun je vinden in deel 2684.
Vergeet de komkommer en de nietjes nietquote:Op zondag 2 maart 2014 17:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zorg dat je alle materialen bij je hebt, waaronder een banaan en een pak yoghurt. Volledige lijst kun je vinden in deel 2684.
Uhh?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vergeet de komkommer en de nietjes niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |