Teringquote:Op zondag 2 maart 2014 03:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah gewoon doen, maar er zijn weinig plekken waar het kan in Nederland.
Dan betaal je wel 20 euro per glas.
ja echt kutquote:Op zondag 2 maart 2014 03:27 schreef Peter het volgende: [..] Jij zat ookal over jezelf te miepen vannacht
stelletje zelfmedeleijers
[..] gemeet
[..] Hoi ex-blauw
![]()
Ach voor het genot van smaak is het goedkoop.quote:
dat valt best meequote:
Zou niet weten hoe hier, heb in 6 jaar tijd nog niet geleerd hoe ik iets upload hier.quote:
Tja, men probeerde je nog tegen te houden.. nu moet je met je eigen charme de kerels voor je winnen ipv het blauwe kleurtjequote:
www.imgur.comquote:Op zondag 2 maart 2014 03:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe hier, heb in 6 jaar tijd nog niet geleerd hoe ik iets upload hier.
oh nu ineens wel... laaaaaaaat maarquote:
rezania wilt mij nietquote:Op zondag 2 maart 2014 03:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Tja, men probeerde je nog tegen te houden.. nu moet je met je eigen charme de kerels voor je winnen ipv het blauwe kleurtje.
http://imgur.com/quote:Op zondag 2 maart 2014 03:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe hier, heb in 6 jaar tijd nog niet geleerd hoe ik iets upload hier.
Ik zie alleen maar memes?quote:
Upload eem foto, post hem hier en delete hem weer.quote:
Hoe zit het eigenlijk met dat fotoboek 2.0 dat Branx ofzo ooit wou opzetten?quote:Op zondag 2 maart 2014 03:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen foto's in je fotoboek.
Dat kan ik als fobo-mod niet goedkeuren.
Das van voor mijn tijd. maar men is eerst met de FP bezig. nogsteeds.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:32 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dat fotoboek 2.0 dat Branx ofzo ooit wou opzetten?
Sleep de afbeelding van je pc naar de site, klaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik snap niks van imgur, even kijken of ik snel fobo kan updaten dan maar.
Zal wel op niks uitgelopen zijn, zoals bijna allesquote:Op zondag 2 maart 2014 03:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Das van voor mijn tijd. maar men is eerst met de FP bezig. nogsteeds.
Of het is er spontaan ineens. ooit. ergens..quote:Op zondag 2 maart 2014 03:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zal wel op niks uitgelopen zijn, zoals bijna alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |