abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 10:54:06 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_398656
Nu het Bus-forum weer een beetje lijkt op te leven, is het wellicht handig om per uitzending een topicje te hebben. Vandaar dat ik deze voor die van vanavond maar vast aangemaakt heb.

Getekend,

Het assistent-Havocje

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 17-10-2000 10:54]

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 20:07:28 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_399650
Ik heb me echt ziek gelachen deze keer. Koen die weer eens fel van leer trok tegen Mariska. En het overduidelijke gesjans met de enorme seksbom Nancy. En de jaloerse blikken. En een roelende Aminata. 'dat ze nou toevallig twee van die joekels heeft', wat een coole opmerking was dat zeg. Was een topuitzending!
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 20:20:15 #3
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_399675
Pfff zoals Koen loopt te spellen met Mariska.. Hoe dom kun je zijn zeg..

[offtopic]
Goed werk Verbal

I'm getting too old for this....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 oktober 2000 @ 20:28:33 #4
862 Arcee
Look closer
pi_399691
quote:
Op 17 oktober 2000 20:07 schreef Trainspotter het volgende:
En een roelende Aminata. 'dat ze nou toevallig twee van die joekels heeft', wat een coole opmerking was dat zeg.
En wat een fraai accent!

En over FRAAI gesproken... damn, die Nancy ziet er ècht goed uit zeg!

En Koen roeleert ook behoorlijk. Wat mij betreft de winnaar.

Vreemd dat we morgen pas 't vertrek van Audrey krijgen te zien...

Nog meer? Neuj, dat was 't wel. Oh ja! De Bus roeleert

pi_399831
Leuke uitzending ja. Ik geniet toch wel van het geroddel, de jaloezie, de zich bedreigd voelende dames nu met die sexbom erin, het gekibbel om die vlag, met name tussen Koen en Mariska, maar ook met het hele groepje gewoon. heerlijk zoals ze elkaar op de huid zitten en allerlei irritaties opwekken.

Leuk shot trouwens toen Nancy haar tanden ging poetsen en de camera ff vol inzoomde op haar koplampen. Ik zat net met me huisgenoten te eten, en 1 spoot meer gelijk een dikke streep curry over de beeldbuis, precies tussen haar twee bumpers in

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_399871
Ik heb liever niet meer dat SBS Koen in de sauna uitzendt met die enge zwembroek van 'm. Persoonlijk zit ik er niet op te wachten om z'n "tools" te zien.

Verder was het inderdaad wel een leuke uitzending ja. Heerlijk dat geruzie met elkaar!

Toedeloe, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 23:55:55 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_400257
Nancy is duidelijk in De Bus gezet om de boel even flink op zijn kop te zetten. Niet omdat ze zelf nou zo'n opzienbarende persoonlijkheid is, maar omdat de nodige personen in De Bus om haar heen heerlijk gaan 'schermutsen'.
Het is duidelijk:
Koen en Richard (die trouwens ook met de dag enger wordt) hebben op dit moment meer testosteron door de aderen stromen dan rode bloedcellen (wat wellicht ook hun australopithecus-gedrag verklaart: atrofiërende hersenen). Zij reageren ongetwijfeld geheel volgens de verwachtingen van de redactie.
Mariska laat zich ook lekker kennen: gisteren tijdens de live-uitzending was de opmerking dat ze Koen niet zou missen vrijwel een exacte kopie van twee weken geleden: die van de gekwetste minnares die even wil terugsteken. (Hell hath no fury like a woman scorned. (Luckily she's a far far cry from being anything like a woman. red.)) Ook vandaag de irritaties: Koen speelt de gekwetste Romeo, en even later het gekwaak over die stomme vlag. Prachtig om Mariska met haar inteelthoofd met vonkende ogen naar flirtende Nancy te zien kijken )
Zoë heeft ook bitter weinig anders gedaan dan met ogen als schoteltjes te moeten constateren dat ze niet alleen Aminata er niet uitkrijgt als schoonheidskoninginnenconcurrente, maar dat er nog eens een volslagen blond lustobject bij is geplaatst (ik had de discussie in een ander topic over Zoë's eventuele beauty-jaloezie ook gevolgd, en ik geloofde er niet zo in, tot nu dan).
Sandra staat in dubio. Het is voor de Vlaamse huilebalk natuurlijk niet leuk om 'haar' Richard (ik heb slechts 1 vraag, Sandra: WAAARRRROMMMMMMM?) zichzelf te zien gedragen als de mentale drilpudding die hij is, maar het bijkomende voordeel van de letterlijke 'booby trap' weegt wellicht zwaarder: haar mentaal onvolledige kwelgeest gaat het er nog veel moeilijker mee krijgen. Niet onbelangrijk.
Aminata kijkt op de voor haar zo gebruikelijke smalende wijze toe.
Hans mist zijn maatje Audrey en is hooguit geinteresseerd hoe Nancy haar koffie leut.
Bart is zo mogelijk nog kleurlozer dan hij al was, en weet niets anders te doen dan Nancy te complimenteren met haar tas. Ik heb voor zijn vriendin buiten de bus slecht 1 goede raad: ga op zoek naar een leven met een gewervelde).

Benieuwd hoe de zaken zich verder gaan ontwikkelen, al verbaast het mij dat we schijnbaar morgen in 'De Bus' een herhaling van gisteren te zien krijgen

Opmerking van de dag:
Sandra: 'Ik ben de naaikoningin, steek DEZE maar in je reet!!' Meisje... chapeau van Verballeke.

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 17-10-2000 23:56]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_400716
quote:
Op 17 oktober 2000 21:31 schreef DIGGER het volgende:

Leuk shot trouwens toen Nancy haar tanden ging poetsen en de camera ff vol inzoomde op haar koplampen. Ik zat net met me huisgenoten te eten, en 1 spoot meer gelijk een dikke streep curry over de beeldbuis, precies tussen haar twee bumpers in


He, Digger, zijn het nou koplampen of bumpers of allebei ????????

p.s. even een reactie van een vrouw op Nancy:
Prachtig figuurtje (vast ook wel een aardige meid), maar die kop!!!!!! Legt ze het m.i. toch wel af tegen b.v. Zoe of Aminata

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_402289
quote:
Op 18 oktober 2000 12:51 schreef tiki het volgende:
He, Digger, zijn het nou koplampen of bumpers of allebei ????????
Koplampen, bumpers, prammen, ogen, memmen, tieten, buste, mokkels, toeters, borsten, voorgevel, jongens, japen, balonnen, airbags, meloenen, skippyballen, noppen, uiers etc etc etc

zo duidelijk?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 19 oktober 2000 @ 10:53:07 #10
6439 kijknooit
kijk jij DAARnaar ?
pi_402602
heren, toch, onlangs nog een artikel gelezen dat mannen die op grote borsten vallen slechter in bed zijn dan mannen die bijv. op de benen/billen van een vrouw vallen, dit komt doordat ze geneigd zijn zich - als bijna labiele zuigelingen- alleen maar met die tieten bezig te houden, hihi
(BTW ik ben een vrouw met alle B's op juist(e) formaat/plaats)

opmerkelijk trouwens dat sbs6 alleen maar vrouwelijke prikkelpopjes in de bus lanceert, ik zou er eindelijk wel eens een lekkere vent in willen zien, word bijna misselijk van de lelijkheid van die gasten....

  donderdag 19 oktober 2000 @ 10:55:52 #11
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_402608
om verwarring te voorkomen gaan we hier:

http://www.fokforum.nl/showtopic/20890

weer verder

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')