Topic starten over vrijgezel zijn en hoe leuk het is.quote:
Ja maar dat is niet leukquote:Op zondag 2 maart 2014 22:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Topic starten over vrijgezel zijn en hoe leuk het is.
Ik bedoel daar alleen maar mee te zeggen dat het nogal vrouwelijk is om zo een passieve houding aan te nemen dat ze jou ''gezien moet hebben''quote:
Dat bedoelde ik niet. Het was gewoon een anekdote, geen poging van mij om haar te hosselen of iets dergelijks.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel daar alleen maar mee te zeggen dat het nogal vrouwelijk is om zo een passieve houding aan te nemen dat ze jou ''gezien moet hebben''
Stap er gewoon op af en maak oerman geluiden.
Wat is er leuk aan vrijgezel zijn? Rondsletten?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Topic starten over vrijgezel zijn en hoe leuk het is.
Het tegendeel zal bewezen worden , wacht maar op mijn topicquote:
Ik ben gedoemdquote:Op zondag 2 maart 2014 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Its a way of living, niet zozeer jouw persoonlijkheid.
Het werkt overal hetzelfde.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:02 schreef Solo14 het volgende:
Goedenavond mensen.
Wat ik mij afvroeg, heeft iemand hier ervaring met hosselen in het ov? Kom regelmatig leuke dames tegen, maar ik verkloot het altijd door te lang te twijfelen vooral met oogcontact. Dit heeft er meerdere malen toe geleid dat als ik de metro uitstapte ik langs de dame in kwestie liep die in de metro zat, die dan volop oogcontact met je zoekt, zo dat haar hoofd ook nog draait als de metro het perron verlaat. Dan weet je zeker dat je haar had kunnen fixen, maar het is te laat.
Hierdoor heb ik echt meerdere echt lekkere licht getinte dames misgelopen. Altijd die flirts met kijken, maar toch weerhoud iets me gelijk actie te ondernemen.
Waarom heb ik pas altijd als ik uitstap pas door dat ik hun mij echt lekker vinden.![]()
Hebben meer mensen dit? Zijn er hier mensen met ov hossel ervaring?
Dat klinkt niet erg hoopvol KTquote:Op zondag 2 maart 2014 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Its a way of living, niet zozeer jouw persoonlijkheid.
Sorry, daar lijkt het snel op in dittopicquote:Op zondag 2 maart 2014 22:03 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Het was gewoon een anekdote, geen poging van mij om haar te hosselen of iets dergelijks.
quote:
Want?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg hoopvol KT;(
Ik zal de volgende keer duidelijker zijn. Ik doe niet aan hosselen, heb al een datequote:Op zondag 2 maart 2014 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sorry, daar lijkt het snel op in dittopic
Ligt eraan waar je woont ook en of ze niet in hun telefoon zitten. In Rotterdam hangt er niet echt een goede sfeer in het ov.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het werkt overal hetzelfde.
Maar ja, een gesprekje aanknopen in het OV gaat prima, zeker als je naast iemand gaat zitten die je er leuk uit vindt zien.
Ja maar die dingen doe ik al waarschijnlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Het tegendeel zal bewezen worden , wacht maar op mijn topic![]()
Ik denk dat je daar veel tips ga horen over wat vrijgezellen doen etc. En vooral waarom het leuk is
Haha, nee nog beter: vrijheid enz. maar heyla ik ga nu nog niet alles denunciëren, hequote:Op zondag 2 maart 2014 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan vrijgezel zijn? Rondsletten?
Dewuttes? Niet moeilijk gaan doen op zondagavond hequote:Op zondag 2 maart 2014 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha, nee nog beter vrijheid enz. maar heyla ik ga nu nog niet alles denunciëren, he
Ik denk het niet. Zeker als ik uw verhalen mag gelovenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar die dingen doe ik al waarschijnlijk
Mweh...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont ook en of ze niet in hun telefoon zitten. In Rotterdam hangt er niet echt een goede sfeer in het ov.
Euh is ander woord voor "verklappen", is het nu goed?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dewuttes? Niet moeilijk gaan doen op zondagavond he
Losgaan in de disco doe ik niet nee. Ga ik ook nooit doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Zeker als ik uw verhalen mag geloven
Ow ok duidelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 22:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh is ander woord voor "verklappen", is het nu goed?
Misschien dat ik dat morgen een keer ga proberen, ben toch vroeg klaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh...
Mensen zijn enorm op zichzelf, zeker vrouwen want als je op het centraal station kijkt naar wie er naar een schermpje kijkt dan is 80% vrouw.
Maarrrr, denk dat je die ook prima kunt aanspreken hoor
Nee het is dat niet eigenlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Losgaan in de disco doe ik niet nee. Ga ik ook nooit doen.
Daar is denk ik niks van terechtgekomenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef Kandijfijn het volgende:
Kingtoppie, hoe gaat het met de dobbelstenen!!!
Ja wat dan? Ik heb best een leven naast Fok hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee het is dat niet eigenlijkMaar nog effe wachten he, niet zo ongeduldig zijn
quote:
Niet zo negatief he!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is denk ik niks van terechtgekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |