Jawel, maar wel minder dan toen ik 18-22 was... Ben nu 24, en de behoefte is er bij mij en mijn vrienden niet meer zo heel sterk..quote:
Hoezo hopeloos?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet door een fokker, genoeg mannen irl![]()
AMAI, wat ben je hopeloos zeg,
Trust me Yatsie, het zal een leuke topic wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat zegt me niets. Leg eens uit.
[..]
Mijn (mislukte) versierpogingen leggen de lat wel erg hoog hoor complicate.
Ok dan ben ik hopeloos, ga je het nu vierenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:45 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Hoezo hopeloos?
Lees jouw eigen reacties maar eens, dan zie je wie hopeloos is.
Je misschien meer gaan richten op de vrouwen dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:41 schreef Gengar het volgende:
[..]
Jawel, maar wel minder dan toen ik 18-22 was... Ben nu 24, en de behoefte is er bij mij en mijn vrienden niet meer zo heel sterk..
Morgen bijvoorbeeld wel in een kroeg voetbal kijken, gisteravond ook uit geweest, maar op de een of andere manier lukt het contact leggen niet echt meer..
Nee, want ik ben niet zo hopeloos.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok dan ben ik hopeloos, ga je het nu vieren
![]()
![]()
Ah zo, maar je onderneemt dus helemaal niets, of probeer je iets en lukt het je niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:41 schreef Gengar het volgende:
[..]
Jawel, maar wel minder dan toen ik 18-22 was... Ben nu 24, en de behoefte is er bij mij en mijn vrienden niet meer zo heel sterk..
Morgen bijvoorbeeld wel in een kroeg voetbal kijken, gisteravond ook uit geweest, maar op de een of andere manier lukt het contact leggen niet echt meer..
Check your PHquote:
Volgens mij geniet je wel van de aandacht.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan hem geen ongelijk geven. Het is dat ik de afgelopen maand met twee vrouwen gezoend heb, maar anders was het ook best herkenbaar geweest. Ik heb in heel 2013 immers ook geen vrouw aangeraakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij wil gewoon versieren. Beetje hosselen, beetje zoenen, beetje seksen, wie weet komt er nog een relatie uit. Klaar.
Ik ook niet, mocht het een troost zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan hem geen ongelijk geven. Het is dat ik de afgelopen maand met twee vrouwen gezoend heb, maar anders was het ook best herkenbaar geweest. Ik heb in heel 2013 immers ook geen vrouw aangeraakt.
Dansschool gevonden?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan hem geen ongelijk geven. Het is dat ik de afgelopen maand met twee vrouwen gezoend heb, maar anders was het ook best herkenbaar geweest. Ik heb in heel 2013 immers ook geen vrouw aangeraakt.
Je weet dat je nu veel fokkers teleur stelt he complicate?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig is er hier nog iemand met humorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:56 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat je nu veel fokkers teleur stelt he complicate?
Dat geloof ik zo!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Trust me Yatsie, het zal een leuke topic worden![]()
Met compensatiebeginsel bedoel ik, dat man en vrouw elkaar horen te complementeren en dus de ideale vrouw of man, pas de vrouw of man is die eigenlijk het meest bij jou past.
Nou ja, het is geen troost. Maar ik leef met je mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook niet, mocht het een troost zijn.
Ja, ik denk het wel. Komende week maar eens een kijkje nemen of ik ook echt daar lessen ga volgen.quote:
Niet nodig. Ik heb er niet zo'n behoefte aan.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen troost. Maar ik leef met je mee.
Tja, dat wisselt bij mij nogal. Seks is immers een van de lekkerste en leukste bezigheden die er zijn en met een vrouw is toch anders (en leuker) dan met de eigen hand.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb er niet zo'n behoefte aan.
Met een man is ook anders dan met je eigen hand.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dat wisselt bij mij nogal. Seks is immers een van de lekkerste en leukste bezigheden die er zijn en met een vrouw is toch anders (en leuker) dan met de eigen hand.
Geen idee, daar heb ik geen ervaring mee, En nee, ik hoef het ook niet te testen (voordat ik weer een dm van een kerel krijg).quote:Op zondag 2 maart 2014 00:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met een man is ook anders dan met je eigen hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |