Gio aan het klussen in het werkhok.
Nou het was me een avondje, Anton geweest, en Andrea heeft bij de meeste bewoners over van alles en nog wat gesproken, ze wil naar huis, maar ze wil ook Patty Brard en Miss Montreal en wat er komen gaat mee maken, Allemaal zo dubbel kermde ze tegen sommige bewoners.
Anton heeft me nodig herhaalde ze een paar keer.
Billy vind dat Andrea voor zich zelf moet kiezen, Charlotte vind dat Andrea moet doen wat haar hart haar in geeft.
Andrea > ik zit nu in een situatie dat ik niet aan mezelf mag denken, huilen kan ik niet meer, ben daar al over heen.
Ook dat Anton haar eigenlijk steeds de les las, dat ze heeft gelogen dat ze een pent house bezit.....Heb ik dat echt gezegd vroeg ze aan Aike..nou ze weet nergens meer vanaf.....
Dat ze geen verstand had van de akker en haar kruiden tuintje.Isabella had haar als advies gegeven juist te laten zien dat ze het wel allemaal kan, zaaien, wieden en wat allemaal met de kas te maken heeft.
Andrea las ook het interview wat Anton toen in de telegraaf vertelde voor, zonder fouten en zonder gestotter of gehakkel en ze begreep precies wat er in de brief stond ( wat dyslectisch

)
Jimmy nu in gesprek met Nicoline en Aike, hij wil van de week toch gaan praten met Andrea, hij voelt zich belazerd door Andrea met haar verhalen van o.a. Bonaire.
Fantasie gaat steeds verder bij Andrea zegt Jimmy....
Jimmy> Fantasie wordt een leugen, Jimmy ik vind het gewoon leugens wat ze vertelt.
Jimmy> Ik heb van Anton gehoord dat ze wel vaker teveel pillen in neemt.
Nicoline> maakt een mens het dan slecht als hij fantasie heeft?
Jimmy> deze fantasieën worden leugens.
Aike wil naar bed, maar ze moet nog even komen zitten bij Jimmy en Nicoline.
Aike tegen Jimmy, dat Jimmy Andrea moet confronteren met de feiten dat ze hem heeft voor gelogen, ik zal het gewoon vragen aan haar zegt ze.
Aike> Ja je voelt je op zo een moment in de zeik genomen door Andrea.
Jimmy zegt, ik kan het niet plaatsen,Jimmy> dan zijn er districties met haar en dan doet ze daarna net of er niks aan de hand is, lijkt wel of ze zoveel persoonlijkheden in zich heeft.
Billy ligt weer naast Ruud.
Charlotte weer in de * grote * slaapkamer en ze ligt in haar eigen bed, het bed daar naast ligt Joey.
Charlotte > Ik ben gewoon een verwend kutkind, kan ik ook niks aan doen hoor, ik heb altijd vriendjes gehad met snelle speedboten, en nu moet ik zeuren om een pakje sigaretten op een fucking kutfeestje
Charlotte vraagt aan Joey of hij al weet op wie huh gaat stemmen.......heb je al een idee op wie je dan gaat stemmen vraagt ze vragend ?
Charlotte> Ben heel bang dat de meeste op Andrea gaan stemmen,
Joey > Dat zal vast gebeuren
Charlotte > Dan is haar leven echt voorbij, nou ja niet haar leven maar ze krijgt dan een hoop gezeik over haar heen
Charlotte > ik ben altijd eerlijk, ook ben ik het prinsje hier en kan daar niets aan doen.
Charlotte> Weet je wat ik goed vond aan je, jij schreeuwde over Paul heen in discussies
Anton zij ik sla hier de hele boel kort en in mekaar, nou even blazen en Anton valt om zegt Charlotte,
Charlotte zegt, Als Andrea eruit gaat brgrijp ik het wel maar ga niet op haar stemmeCharlotte> Weet je wel hoeveel mensen hier naar kijken en dat niemand het hoort
Joey> ach dat valt heus wel mee hoor.Charlotte> valt wel mee, nou op internet.
Joey, Wat maakt het uit.
Charlotte en Joey liggen zacht te fluisteren in bed.
Carlotte > Anton is een halve leipo, met zijn laarzen en zijn hoed, hij gaf gewoon een halve sjow weg.Hij zal er best wel wat van gemeend hebben maar maakte er een halve sjow van.
Ik zeg >>>>Liegen bedriegen......allemaal tot morgen
Morgen de vrijdag borrel, van 19.00 tot 23.00 uur.
[ Bericht 6% gewijzigd door Toverheks op 14-03-2014 01:48:46 ]