abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137711977
gelezen

[ Bericht 74% gewijzigd door castratortje op 14-03-2014 11:04:17 ]
pi_137712281
Andrea tegen Isa: Ik ga naar huis.
Isa: Wat?
Andrea: Dan zijn jullie van mij af. Nee hoor grapje. Maar ik ga naar huis. Ik wil niet meer huilen. Ik ga naar Anton. Ik houd van hem.
Lot: Dan moet je je aanvraag doen.
Andrea: nee hoor. Ik ga gewoon. Ik zie hem weggaan en dat vind ik verschrikkelijk. Ik moet er even over nadenken.
Gio: denk er gewoon over na en misschien even de stemming afwachten.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137718117
Over de vrijdagmiddagborrel: er blijft 70 euro over voor de bewoners. De betalende gasten krijgen elk 5 consumpties en er zal muziek zijn.
Vanes gaat vragen of het door moet gaan. Er wordt heen en weer gepraat en er wordt besloten dat het voorlopig door gaat met 5 biertjes per bewoner en de gasten 5 wijntjes, maar dan hebben ze toch muziek.
Lot stemt voor maar ze wil wel peuken zegt ze als Vanes weg loopt om het aan Aike mee te delen dat de mensen in de slaapkamer accoord zijn met het feestje. Het kost geen geld, maar je hebt wel muziek zegt Vanes, als we niks doen hebben we morgen ook niks en geen muziek maar moeten we de mensen wel geld terugstorten.

Andrea legt de woorden van Anton weer verkeerd uit en wisselt een paar keer van gedachte over wel of niet in Utopia blijven. Bil en Lot steunen haar.

Andrea vertelt in de keuken tegen Nico en Rienk dat ze de hut toch maar niet midden op de akker wilt, ze gaat naar de zijkant en de stenen kunnen weg.

Jim praat ook nog even na over Andrea en voelt zich toch wel bedonderd, want hij heeft altijd het volste vertrouwen in de mensen en gelooft wat ze vertellen.
Hij zegt dit tegen Aike, Nicolien en Rienk.

Jim had zich zorgen gemaakt over de pillen die Andrea had geslikt, maar zij doet het vaker had Anton tegen hem gezegd.
Na een bepaalde discussie is het altijd: schatje.... volgens Jim en daar kan hij niet tegen. Hij gaat het er met haar over hebben.
Hij voelt zich niet fijn ermee.

Nico stelt voor om na Patty Brard eens een andere motivational speaker uit te nodigen. Aike vindt het een goed idee.
pi_137718273
Gio aan het klussen in het werkhok.
Nou het was me een avondje, Anton geweest, en Andrea heeft bij de meeste bewoners over van alles en nog wat gesproken, ze wil naar huis, maar ze wil ook Patty Brard en Miss Montreal en wat er komen gaat mee maken, Allemaal zo dubbel kermde ze tegen sommige bewoners.
Anton heeft me nodig herhaalde ze een paar keer.
Billy vind dat Andrea voor zich zelf moet kiezen, Charlotte vind dat Andrea moet doen wat haar hart haar in geeft.
Andrea > ik zit nu in een situatie dat ik niet aan mezelf mag denken, huilen kan ik niet meer, ben daar al over heen.
Ook dat Anton haar eigenlijk steeds de les las, dat ze heeft gelogen dat ze een pent house bezit.....Heb ik dat echt gezegd vroeg ze aan Aike..nou ze weet nergens meer vanaf.....
Dat ze geen verstand had van de akker en haar kruiden tuintje.Isabella had haar als advies gegeven juist te laten zien dat ze het wel allemaal kan, zaaien, wieden en wat allemaal met de kas te maken heeft.
Andrea las ook het interview wat Anton toen in de telegraaf vertelde voor, zonder fouten en zonder gestotter of gehakkel en ze begreep precies wat er in de brief stond ( wat dyslectisch :+ )

Jimmy nu in gesprek met Nicoline en Aike, hij wil van de week toch gaan praten met Andrea, hij voelt zich belazerd door Andrea met haar verhalen van o.a. Bonaire.
Fantasie gaat steeds verder bij Andrea zegt Jimmy....
Jimmy> Fantasie wordt een leugen, Jimmy ik vind het gewoon leugens wat ze vertelt.
Jimmy> Ik heb van Anton gehoord dat ze wel vaker teveel pillen in neemt.
Nicoline> maakt een mens het dan slecht als hij fantasie heeft?
Jimmy> deze fantasieën worden leugens.
Aike wil naar bed, maar ze moet nog even komen zitten bij Jimmy en Nicoline.
Aike tegen Jimmy, dat Jimmy Andrea moet confronteren met de feiten dat ze hem heeft voor gelogen, ik zal het gewoon vragen aan haar zegt ze.
Aike> Ja je voelt je op zo een moment in de zeik genomen door Andrea.
Jimmy zegt, ik kan het niet plaatsen,Jimmy> dan zijn er districties met haar en dan doet ze daarna net of er niks aan de hand is, lijkt wel of ze zoveel persoonlijkheden in zich heeft.

Billy ligt weer naast Ruud.
Charlotte weer in de * grote * slaapkamer en ze ligt in haar eigen bed, het bed daar naast ligt Joey.
Charlotte > Ik ben gewoon een verwend kutkind, kan ik ook niks aan doen hoor, ik heb altijd vriendjes gehad met snelle speedboten, en nu moet ik zeuren om een pakje sigaretten op een fucking kutfeestje
Charlotte vraagt aan Joey of hij al weet op wie huh gaat stemmen.......heb je al een idee op wie je dan gaat stemmen vraagt ze vragend ?
Charlotte> Ben heel bang dat de meeste op Andrea gaan stemmen,
Joey > Dat zal vast gebeuren
Charlotte > Dan is haar leven echt voorbij, nou ja niet haar leven maar ze krijgt dan een hoop gezeik over haar heen
Charlotte > ik ben altijd eerlijk, ook ben ik het prinsje hier en kan daar niets aan doen.
Charlotte> Weet je wat ik goed vond aan je, jij schreeuwde over Paul heen in discussies
Anton zij ik sla hier de hele boel kort en in mekaar, nou even blazen en Anton valt om zegt Charlotte,
Charlotte zegt, Als Andrea eruit gaat brgrijp ik het wel maar ga niet op haar stemmeCharlotte> Weet je wel hoeveel mensen hier naar kijken en dat niemand het hoort
Joey> ach dat valt heus wel mee hoor.Charlotte> valt wel mee, nou op internet.
Joey, Wat maakt het uit.
Charlotte en Joey liggen zacht te fluisteren in bed.
Carlotte > Anton is een halve leipo, met zijn laarzen en zijn hoed, hij gaf gewoon een halve sjow weg.Hij zal er best wel wat van gemeend hebben maar maakte er een halve sjow van.

Ik zeg >>>>Liegen bedriegen......allemaal tot morgen :W

Morgen de vrijdag borrel, van 19.00 tot 23.00 uur.

[ Bericht 6% gewijzigd door Toverheks op 14-03-2014 01:48:46 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137721817
Gisteravond laat zaten Jim Aike en Nicoline op de bank in de kamer , emil zat er naast te werken met de laptop

ze hadden het over Anton en Andrea het gesprek van de avond natuurlijk
Jim zei dat hij geschrokken was en het erg moeilijk vond Weet je hoe ik me voel zei hij ik voel me in de maling genomen
heb haar gesteund en geholpen uit liefde maar als ik dit allemaal hoor dat vind ik erg
voel me echt in de zijk genomen weet je dat ?
ja zegt
Aike ze heeft een erg grote fantasie , Nee zegt Jim dat vind ik geen fantasie meer dat gaat zo ver dat het leugens zijn, ze zit gewoon te liegen , dat snap ik niet
Ik heb moeite haar nog serieus te nemen , en ga morgen met haar praten
Aike zegt dan zou ik haar zeggen wat je vind en kijken wat ze dan zegt
ja dat ga ik ook doen zegt Jim
ze hebben het nog over een volkstuintje ipv een stuk land en over een penthouse en nog meer dingen die niet klopte .
  vrijdag 14 maart 2014 @ 08:48:10 #156
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137722109
Vrijdagochtend in huize Utopia.......................kwart voor 9
Jimmy achter de laptop, alles is nog rustig, stream op Rienk en Nicoline die heel zachtjes liggen fluisteren.
Isabella bij de koeien en de rest slaapt nog.
Vadaag wordt het een drukke dag, de vrijdagmiddag borrel, van 19.00 tot 23.00 uur ,en Vanessa krijgt eters in haar restaurant.
Vanessa zei gisteren 13 man het weekend in totaal.

Huub was ook even aanwezig gisterenavond laat in de COS, Wil je kaarten, brieven, kado`s o.a. een knuffel sturen naar de bewoners, doe maar niet, Fanmail krijgen ze niet heeft Huub gepost.....
Alleen met Valentijn kregen ze fanmail, omdat het Valentijn was.

Wil je de filmpjes van Bezoek Anton nog eens zien, of je hebt Anton gemist, er zijn er een paar die ze allemaal netjes neer zetten in het filmpjes topic.mijn complimenten voor degene die dat doen.

UTO / Utopia Filmpjes #3

Jimmy staat de werkplaats aan te vegen.
Andrea zegt tegen Laura dat ze naar huis gaat.Laura vraagt of ze echt weg gaat, JA zegt Andrea.
Rienk is hier, Nicoline is hier, mijn missie is hier klaar.
Ik hou gewoon van hem, ik moet gewoon bij hem zijn.....ik wilde graag blijven maar moet bij hem zijn.
Andrea> ik heb niet gestolen.......
Laura vraagt> Ben je er zeker over dat je naar huis gaat? Andrea> Ik doe het voor hem....
Andrea> beetje geslapen, zit maar te malen.
Laura vind Anton een stoer mannetje.
Laura> Weet je wat erg is Andrea, als je hier blijft dan kan je beter thuis wezen.
Andrea> Hier was iedereen lief en aardig, ik heb niet zoveel vrienden thuis.
Laura> doe wat jij het beste voelt Dre, soms moet je jezelf aan de kant zetten.
Andrea> het gaat niet om mij, het gaat nu niet om wat ik wil.
Andrea en Laura gaan weer ieder hun eigen weg, Laura helpt Jimmy in het werkhok
Rienk en Nicoline nog steeds in bed, ze zoenen.

Andrea ligt weer in bed, nadat ze tijdje heeft gesipt bij Billy buiten, Ze kruigt ook nog een lekker warm kruikje en een knuffel van Charlotte en Billy.

.

[ Bericht 16% gewijzigd door Toverheks op 14-03-2014 10:50:46 ]
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:03:46 #157
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137725363
Vanessa aan de telefoon met Marleen van de plus
5 keer pannenkoekenmix
6 keer leverkip.
Maggi zakjes voor de jus. 3 keer rundvlees
2 keer biowijn wit en 1 keer rood biowijn
2 keer veldsla
1 komkommer
calve knoflook voor de salade te maken.
2 keer ontbijtspek.
2 keer honig spagetti, vlugkokend.
2 speklapjes
pond gehakt half om half.
1 keer chiabatta broodjes

geluid werd weg gedraaid stream weer op Andrea die wel heel erg vlug haar bed weer is uit gekomen, Isabella vraagt of ze lekker geslapen heeft, gaat wel antwoord Andrea, Goed zo antwoord Isabella.
Ruud zit op een stoel voor de schilders ezel. hij gaat een koe schilderen......
Billy komt bij hem zitten en adviseerd wat hij ongeveer moet doen, befje tekenen kleurtje zwart daar. wit daar.
Nicoline is ook aan het ontbijten..

Cap Mirjam152
pi_137726329
Emil: Ga je hier 350 euro voor vragen? (wijst op Ruud zijn schilderij)
Ruud: het zijn wel de Utopia koeien!

Ruud schildert lekker door aan zijn bief.

Billy, Isa en Laura zijn druk bezig met hun gezicht.
Laura pakt alle wenkbrauwharen die niet gewenst zijn terwijl Billy haar gezicht heeft onder gesmeerd met een goedje.
Ze doen een schietgebedje. Lieve heer. We hopen dat de H&M vandaag komt zodat we vandaag onze nieuwe broek aan kunnen. Amen.

Isa moet de riem aan van Harold. Haar moeder vond haar dik geworden, maar ze is toch echt afgevallen.
Billy lijkt langer op tv.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137726512
Isa baalt dat ze haar tanden geel ziet worden. Ze had in maart een afspraak met haar tandarts.
Billy had het een dag voordat ze Utopia inging van haar tandarts gehad.
Laura is alles vergeten. Alles!

Laura wil graag een streepje botox tussen haar wenkbrauwen. Dat gaat niet meer weg door het gefrons.
Billy: Dat is lekker duurzaam.
Laura grapt: Kunnen we het niet maken?

Laura: Ik zie eruit als een hobo.
Billy: Ik wil wel een shirt met I O+ shabby
Laura: Ik wil niet weten hoe ik eruit zie als ik 32 ben.
pi_137727588
Waarom spoel je niet je mond met bleekmiddel? : Rienk
Nicolien: Tanden bleken lost het niet op. Gewoon minder thee en koffie
Rienk: En niet snoepen.

Isa: Ik heb gedate met mijn tandarts. Het was zo leuk! Maar hij was zooo saai! Hij had op zijn 27ste een eigen praktijk. Dat is toch top? Dat vond ik wel een date waard.
Rienk: Vreemde prio's hebben vrouwen soms. Nee nee.. niet soms.
pi_137728020
Isa, Rienk en Nicolien zijn druk de grond aan het omspitten.

cap van flow3r

Nicolien: Wat word het akker mooi! Straks kunnen we wel 300 kilo aardappelen hebben. (grapt)
Andrea loopt langs. Wat dachten we van een leuke plaggenhut hier in de rand maken?
Rienk: Tuurlijk!
Nicolien: Ja hoor! Hardstikke mooi
Andrea: Ja van plaggen. Ik had zitten googlen en daar naar zitten lezen.
Rienk: Plaggen! Dat gaat toch niet. Dat kost te veel
Andrea: Kost te veel? We kunnen dat toch uit de grond halen? Of is dat te zwak?
Rienk: Plaggen maak je van veengrond. Dat is hier niet. Dan hadden we in Drenthe moeten zitten.
Andrea: Oh.
Nicolien grapt: Dan wil ik ook wel een hunnebed maken.
Isa: En die stenen dan?
Nicolien: Ach dat zien we dan wel weer.
Andrea taait af.
De rest gaat weer verder met omspitten van de grond.
Rienk: Ik vind het zo leuk dat je ons ook helpt Isa.
Nicolien: Ik zou het zo leuk vinden als we net als met het sporten waar we allemaal aan meededen ook straks op het land zouden werken.
Isa: Dat kan toch helemaal niet. Zoveel schoppen hebben we niet.
Nicolien: Maar de een kan wieden de ander snoeien een ander weer wat anders.

Ze keuvelen wat verder.
pi_137728657
Nicoline vraagt aan Rienk of hij weet of Jim al met Andrea heeft gepraat
Hij voelde zich gister echt gebruikt zei Nicoline
Ja maar zegt Rienk hij laat zich ook wel makkelijk gebruiken
Hij wilde met haar praten over hoe hij zich voelde zei Nicoline
Even later komt Andrea iets brengen , ze heeft een steen gevonden in de vorm van een hartje
ooh wat lief zegt Nicoline en samen bewonderen ze de steen
Nicoline heeft ook nog wat stenen voor Andrea, witte stenen voor haar kruidentuin
tevreden loopt ze weer weg

Jim komt zeggen dat ze hulp nodig hebben in de loods om te sjouwen, dus e lopen terug om mee te helpen
pi_137729313
Andrea heeft een brief voor de bewoners,
Centraal roept ze Centraaaaaal
ze gaan allemaal naar buiten enn Andrea leest hem voor

Beste bewoners

dank voor jullie uitnodiging ik zal dan ook maandag om 11 uur verschijnen bij de poort van utopia

Ik heb er zin in , groetjes Patty Brard
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:42:00 #164
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137729892
Er is een brief van Patty Brard, ze komt en gaat graag op de uitnodiging in.
Ruud nog steeds achter zijn schilders ezel, de koe krijgt kleur,Ruud wil het schilderij ook nog * bewerken * met de poep van de koeien. Aike achter de laptop met Gio en Vanessa zit iets op te schrijven zeker het boodschappen lijstje.
Gio oppert laten we een prijsvraag doen, Zullen we vanavond het dan maar Centraal doen antwoord Gio, nee zegt Aike, ik ga bij iedereen een rondje doen en het beste idee pikken we er dan uit.
52.11 kost het feestje vanavond, Vanessa telt alles op.
Er komen weer sigaretten binnen voor vanavond.
156.69 was totaal.69.51 verdient aan Restaurant.
33.07 eigen boodschappen.....................alles bij elkaar is 85.18 feestje en eigen boodschappen zegt Vanessa...
Aike rekent het na, Klopt niet helemaal want anders zit er 2 euro verschil tussen.
En het is rond en opgelost.Dank U zegt Vanessa tegen Aike
De eters die voor Vanessa haar restaurant vanavond komen eten gezellig met de bewoners mee .

En daar is Firma kost geen drol Hornbach...........
Hupsteskee hopsakee goedenmiddag zegt Fabian....sta ik in beeld.
Hij komt schroeven brengen zegt hij.
Hij heeft nog een rekening blokhut openstaan vertelt hij, groenten en fruit en kruidenlijst noemt hij ook op.
Gio laat Fabian zijn timmerwerk zien, Ben niet zo goed als Paul maar toch, Fabian vind het keurig gedaan.
Gio> Is het goed als ik die 500 euro aan je overmaak, Fabian> Nee moet handje contantje.
Gio bij de kluis.................We hebben standaard in de kluis 300 euro en 25 euro..........
Emil> zoveel, nou dat kunnen we nu niet betalen.
Fabian> dan nu 325 euro en de rest bij de volgende betaling, dus 500 plus 175 euro.
Het moet perse contant dit bedrag zegt Fabian.
Emil> Moet eerlijk zeggen wij hebben geen pinautomaat hier om zo te pinnen., We krijgen na het weekend weer geld dan kunnen we je afbetalen.
bijna 3 en half duizend schroeven heeft Fabian mee gebracht.
Emil> als we doosjes schroeven hebben die nog dicht zitten mogen we die dan ruilen.
Fabian noemt getallen en schroeven op in hoeveelheid die al geleverd zijn.
Fanian zegt hou die schroeven nu nog maar even vast.
Emil> er zitten grote schroeven bij van Paul maar wij weten niet waarom hij die heeft besteld en waar ze voor gebruikt worden.
Jimmy haalt doosjes met schroeven uit een kist, ze zoeken uit wat ze wel kunnen gebruiken, Emil wil ook schroeven omruilen bij Fabian.
Nu technisch welke schroeven je kan gebruiken, als je deze schroeven gebruikt Fabian wijst wat aan, dan boor je gewoon de koppen eraf.
Nu over de schuur....Emil> we willen hm best opbouwen, in principe hebben we dat ding nodig, maar we hebben wel hulp nodig om hem op te bouwen..
vier A vijf man zijn er nodig om hem op te bouwen ...........
Emil> staat wel supergaaf als Paul weer terug komt en die hut staat er.
Rabat daar bestaat de blokhut uit, hoeven geen schroeven bij als ik het zo begrijp, je timmert het zo in elkaar, spijkers voor het dak vast te timmeren zitten erbij.
Emil> wij weten niet wat Paul doet tot over 12 dagen..........Zou wel super wezen zegt Joey als dat ding dan staat.
Of Fabian al de dikke schroeven weer mee terug wilt nemen vraagt Emil.......ze houden ze dus nog even in de loods.
Fabian> Hou ze nu maar apart en laat ze dicht dan neem ik ze de volgende keer weer mee terug.
Emil> vraagt een factuur of Fabian die al heeft., Fabian, nee dit was een speciaal prijsje.
Gio betaald 325 euro....Fabian, als Jullie Paul spreken wens hem good luck.Emil> ik denk dat jij hem eerder spreekt dan wij.
Fabian loopt weer de loods uit naar zijn bus. en weg rijd Fabian.

[ Bericht 44% gewijzigd door Toverheks op 14-03-2014 14:28:25 ]
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:46:20 #165
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137732112
Visite..........een vrouw trekt aan de bel bij het hek.
Het hek staat open...Ruud U kent de weg al he, Mevrouw, goh dat je dat ziet..
Ruud vraagt waarvoor ze komt, Mevrouw heet Christa en komt voor het schilderij wat Joey heeft gemaakt.
Ze loopt de loods in en stelt zich netjes aan iedereen voor.
Christa gaat even naar het schilderij kijken, U heeft kunst wordt er gezegd.
Joey heeft in totaal drie schilderijen gemaakt, er staan twee schilderijen naast elkaar, ze mag kiezen en kiest er eentje.
Christa wil hem graag boven haar eettafel hangen * maar ik heb ook nog een man *.
Ze vind hem leuk en betaald......ze heeft ook een vraagje aan Jimmy.
50 euro had ze al aanbetaald.
Christa komt met zijn 2e eens surinaams eten bij Jimmy, ze stuurt een mailtje naar Jimmy, moet wel een week van te voren gereserveerd worden ....
Ze wil nog even Vanessa en Aike gedag zeggen, Vanessa geeft haar drie kussen.
Ze komt uit Veenedaal..............
Joey.Wil je nog wat anders zien of doen, en ze krijgt een kleine rondleiding, Joey loopt met haar mee, Isabella * Ik dacht is ze het nou of is ze het niet * zegt ze tegen Christa, omdat Isabella haar niet herkende.
Ja toen was me haar lang met de biomarkt antwoord Christa aan Isabella.
Christa vraagt of Joey nog wat achterop het schilderij wilt zetten, Joey maar dan drukt iets door, dan op het houten latje vraagt ze en Joey zet er iets achterop, ook zijn handtekening staat erop.
Ze bedankt Joey........veel plezier ermee zegt Joey en loopt met haar mee naar het hek.
Of ze de aankomende BioMarkt weer komt vraagt Joey....* Als ik de kans krijg wel * antwoord ze.
Billy * Joey heb je hem gesigneerd * ja antwoord Joey Billy> goed zo helemaal top.
En daar gaat Christa weer op naar huis met haar schilderij.

Ruud belt Vivian Reijs..over aankomende zondag, ze heeft al een mail gestuurd naar Emil vertelt ze.Ruud wacht de mail af en laat Vivian weten wat ze gaan doen.

Cap Flow3r

[ Bericht 2% gewijzigd door Toverheks op 14-03-2014 14:54:11 ]
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:11:54 #166
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137732894
Laura, Vanessa, Andrea, Billy en Charlotte buiten, het gaat over het zakgeld, dan maar 10 euro zegt Charlotte, een hele week rijst eten en de kachel uit.
Billy> Bij het volgende Centraal ga ik het in de groep gooien, ik ga het niet op sigaretten gooien maar ik ben het er absoluut niet mee eens.
Rienk en Nicoline doen niks maar gooien het op geen zakgeld wordt er gezegd.
Vanessa> Maandag zal het weer anders zijn qua geld, dan is er weer wat binnen.
Eer stonden Andrea Billy en Andrea al over de blokhut en Andrea haar Cabana te praten.
Charlotte en Billy vinden het onzin dat die blokhut er komt al is er geen geld voor.
Andrea, ja en dan moet ik weer wachten.
Billy nu over een jointje roken, mijn moeder weet het wel dat ik af en toe een jointje rook.
Aike komt er aan gelopen, Charlotte> He hoe kom je steeds aan nieuwe kleding, Aike> dit shirtje is van Nicoline.
Charlotte vraagt aan Aike of ze de H&M niet even kunnen bellen waar de kleding blijft.
Charlotte denkt dat er vandaag geen post meer komt.
Om 4 uur komen er mensen, Billy vraagt wanneer de muziek aan mag ( ze zijn binnen aan het opbouwen ).
Aike vertelt dat de eters van Vanessa met hun aan tafel mee eten.
Charlotte belt met H&M en geeft gauw de telefoon door aan Billy.
Toets 1 toets 2 en toets 3 Je kan meedoen aan een klanten enquête wil je niet meedoen toets 2.
Billy wil niet mee doen en wordt dor verbonden met de klantenservice...Goedemiddag U spreekt met H&M met Peter, waar kan ik U van dienst mee wezen.Billy> Goedemiddag U spreekt met Billy, U bent nu live op internet ..............en weg geluid................
( kleding H&M is nog niet eens verstuurd )

[ Bericht 1% gewijzigd door Toverheks op 14-03-2014 15:17:46 ]
pi_137733462
Nico wil haar bed van die van Rienk weg.
Isa zegt dat zij een beetje jaloersig voelde om hoe zij zo knus samen waren.
Nicolien: Hij kan wel lekker zoenen.

Nicolien: Hoe kan ik nou iemand zo leuk vinden die zo is?
Isa: Omdat het mysterieus is. Hij is anders.
Nicolien lacht
Isa: Hij zit de hele dag op zijn wolk als een boedah.

Isa: Nou kom maar gezellig lepeltje lepeltje bij mij. Dan heb ik ook eens warmte in mijn bed.

Vanessa komt langs gelopen

Isa: Ik ben zo blij met mijn post. Post is fijn, maar het werkt soms ook averechts. Vooral de dag erna. Mijn moeder heeft zo een stapel met kaarten en op bijna alle kaarten staat hetzelfde. Ik moet niet boos worden want dan krijg ik een irritant hoog stemmetje en dat ze eens moest stoppen met dat ranzige nagelbijten. Dat de katten het goed doen. Dat ik boetes heb (OV jaarkaart vergeten een jaar geleden) en dat mijn auto lekker rijd. Ik was doorgereden met de OV en dat mijn studiefinanciering stop was gezet omdat ik de 30 voorbij was. Dat viel nog wel mee. Ze had een betalingsregeling geregeld voor de boete tot 5 maanden terug. Ze was het straal vergeten. Mijn moeder heeft.... ik kan een beetje tussen de regels inlezen. Ik hoop dat de bekeuringen nu ophouden. Ik wist dat ik er twee had gereden. En de OV jaarkaart ben ik helemaal vergeten.
Nico: Wanneer kwamen je ouders nou?
Isa: In Juli. Halve wegen. Ik wil ze nu nog niet zien. De drang is nog niet zo hoog dat ik ze nu hoef te zien. Een keer in de maand brieven, dat is goed.
De dames zeggen: Paul we missen je! we denken aan je.
Isa: ik zou graag willen bouwen maar dat gaat niet.
Nico: Zijn verhalen horen. Over zijn zoons en zijn meissie.
pi_137733688
Isa: Ik zou het leuk vinden als Lin en Harold enz ineens binnen komen.
Nico: Maar die zijn zelf weggegaan, die mogen nooit meer terug komen.
Isa: Ik dacht altijd dat ik het woord heimwee niet kende. Toen ik 3 maanden naar Barcelona ging had ik net iemand leren kennen. Daarom wilde ik zo graag terug om het hem te vertellen. Een jaar later woonde wij samen
Nico: Omdat je er zelf achter aan bent gegaan. ik ben ook best wel een jager.
Isa: Ik ben ook wel een jager, maar.. als ik nu het laatste berichtje heb gestuurd dan laat ik het. Dan wacht ik het gewoon weer af.
pi_137734190
Vanessa komt naar het bankje toe. Rienk en Emil zijn daar ondertussen bij aangeschoven.
Vanessa: Zijn er mensen die de tafel kunnen dekken voor 16 man?
Ze doelt op Isa en Nico
Isa: Zijn er geen meisjes die heel de dag aan het tutten zijn, die dat kunnen doen? Wij zitten echt net pas vijf minuten.
Emil: Ja wij hebben net heel de stoep daar geveegd.

Vanessa loopt weer weg.

Emil vraagt zich af of hij een overslag vanaf het bankje kan maken.
Er komt bezoek aangelopen.

De stream gaat naar Jimmy en Aike in de werkkamer.
Aike vraagt uitleg aan Jimmy hoe ze iets kan doen. Jimmy doet voor hoe hij moet boren. Hij heeft bepaalde dingen zo geleerd van Paul en heeft het daarom maar zo over genomen.
Hij gaat even voordoen hoe hij moet boren.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:55:24 #170
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137734635
Visite........de eters van Vanessa lopen naar het hek, trekken aan de bel............
twee vrouwen, en Hobby zegt Dag Toverheksie _O- Hoi meis, ik wens je heel veel plezier daar in de loods met je Vriendin.
Er wordt hun welkom geheten.........
Vanessa heeft een stoofpotje gemaakt, en ze krijgen een soepje vooraf.
Hobby geeft even de datum`s door wanneer Vanessa haar kinderen kunnen komen.....de 16e komen ze en Hobby geeft het door......
Tonny en Rosa heten ze, Tonny is dus Hobby voor de users.
Tonny ruilt het horloge van Vanessa om met de eigen horloge, zodat die gemaakt kan worden en de 16e weer omgeruild wordt
.

Cap RenevLaaren
pi_137734706
Hobby een Fok!ster is in Utopia op bezoek.
Ze heeft een klokje bij om even om te ruilen met Vanessa en dan kan ze die weer later om laten ruilen voor die weer van Vanessa zelf.
Hij is dan gemaakt en een grote wisseltruc haalt haar klokje terug. Ze heeft ook bericht met datums van haar kinderen. Die kunnen dan en dan.
Liever in de avond zegt Vanessa, dan kan dat met een borrel erbij.

Hobby blijft lekker eten. Ze keuvelt eerst wat met de rokers buiten.
Hey Stoere! Zegt ze tegen Laura. Je krijgt de groeten van.. anders krijg ik ruzie.
pi_137742060
Na de peukengate en indansen en indrinken van de Utopianen. Komen er weer een stel dames binnen.

Welkom mooie dames; klinkt er.
Aike: zijn jullie zussen?
De zussen: :Y , wij waren eerst bij de biomarkt. Maar toen waren wij 70 euro kwijt.
Emil: Dat vinden wij niet erg hoor.
De zussen: Dat zijn toch aardappels en brood voor ons hoor, dus het kan niet elke keer. De piepers van de eerste bio-markt waren gigantisch lekker.
De stream gaat weer op het hek
pi_137742209
De man die aankomt lopen zegt. Volgende keer een goed contract opstellen hoor. Ik moet plassen hebben ze een wc hier?
Hij is niet meer te zien op de stream. Ik zie Aike, Joey, Andrea en Emil bij de zussen.
Daniella stelt zich voor aan de groep. Marco, goedenavond.
Andrea: Ga jij nog draaien?
Aike: ja hij gaat zo draaien.
Marco: Ik ga naar binnen ik heb het zoooo koud.
Andrea gilt door de deur. LEUKE MENSEN WHOOT WHOOT leuke mensen *O*
De stream gaat weer naar Aike en Emil.
Aike heeft problemen met namen. Ze heeft een nieuw trucje. Ze herhaald de naam van diegene die zich voorstelt.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:49:43 #174
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137742446
Half 8 en het feestje is in volle gang.......de meeste dansen, Andrea danst of schuift heen en weer met een vrouw in een rolstoel.........
Jimmy draait weer lekker, en het wordt drukker in de loods, komen * jonge * mensen het terrein oplopen.
Emil> Er komen mensen die nog moeten betalen maar ik weet niet welke......
Buiten staan een paar gasten met de bewoners te roken, Aike lacht weer het hardst .......
Aike vraagt of ze met een jongen mee naar binnen moet lopen, Ja graag zegt hij en ze verdwijnen weer in de loods.
Na dit gedoe hou ik meer van Gio..Charlotte heeft kaartje gehad van Gio zijn moeder, dat ze als broer en zus van elkaar houden en dat het goed is...........Gio had vroeger ook al van die fratsen
pi_137742486
Terwijl binnen de muziek klinkt is eigenlijk iedereen buiten.
Aike gilt dat ze een reeks gaan houden. Live in de loods. Dan hebben we steeds een andere artiest die komt optreden.
Emil heeft het een beetje over Rene Froger die kromkommer Henk heeft. Helaas zonder begraven ei.
Aike lacht hard.
Lot vertelt over de armbandjes. We hadden een beetje een gedoe dag hier, maar het is alweer goed. Dat vind ik zo geweldig hier. Ik heb een beetje temperament in me haha. Ze lost dingen sneller op dan hierbuiten. Net als met G. Dat heb je vast gezien. Ik vond het ook gelijk erg. Wij zijn een beetje broer en zus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')