Patty tegen Ruud waarom zijn nagels gelakt zijn, ach vrouwen he is het antwoord van Ruud.
Patty vind in Emil een geboren leider, sinds het vertrek van Paul zijn de jongens een soort *bond * aan gegaan.
Emil vind dat Paul en Hakim op een bepaalde manier aanwezig.
patty> iedereen die hier fysiek wat doet, en ik bedoel niet het neuken doelend op Ruud en Billy
Patty > vroeg opstaan en kutsigaretten...Emil moet dingen doorvoeren dat ze een doel moeten bereiken niet MIJN Utopia maar ons Utopia, het begint met een discipline, niet een Vanessa die moeilijk doet over bordjes en kopjes, hoe moeilijk is het om regels op te stellen.
Patty> je kan ook met de mantel der liefde alles te stimuleren..Emil plaats een kanttekening, iets simples om bv opstaan met zijn alle dryuist bij sommige tegen de draad in.
Patty> geld tekort, Paul weg gevallen, het is van het grootste belang dat er stuctuur komt,.....
Patty weer over die sigaretten eruit gooien, gooi ze eruit, extra bonus flikker op met die bnus.Emil> ik was niet voor die bonus.
Patty> grotere hoogte brengen en een lijn inbrengen.vrolijkheid in huis, Gio is ook vrolijk maar gericht..............
Emil had het al zien aan komen om de kar te trekken............sinds ik een klein beetje het voortouw neem in de groep dat iedereen weet waar de centen heen gaan.
Emil> ruggensteun moet Ruud geven, hij heeft dat al laten zien.
Dan Patty........ dat er ook kinderen om half 8 kijken en al dat geneuk van Ruud.....Patty> wat heb je vanmorgen dan gedaan.Ruud heeft vanmorgen niet geneukt zegt hij, Patty begint te lachen.
Patty> wat waren jou afspreken met Billy........Patty houd niet van leugenaars en verklikkers zegt ze, Ruud draait erom heen en geeft vage antwoorden.
Patty vind dat Ruud en Billy gewoon rekening ermee houden, haal die bedden uit elkaar stelt ze voor.
Emil> Billy dwingt Ruud over die bedden, de eerste twee dagen zal Billy er niks over zeggen maar dan begint ze er over .
Patty> Hou ook op met het gelul over de bezoekers, die zien dat later op tv.......Gisteren moest het dus ook gezegd zijn na het kinderfeest zegt Patty.
Iets bewuster dat we alles zien, Rienk heeft Patty best pijn gedaan, raar dat iemand oordeelt die haar nooit heeft ontmoet, en vooral dat ze Rienk op een soort voetstuk had geplaatst en hij dingen over Patty had geroepen.............
Emil vind Rienk niet wijs maar kan makkelijk praten, als de Boeddha het niet voor hem oplost betrekt hij de christen erbij.
Motivatie eindpot ( het geld ) zegt Emil niets........Patty vraagt wat zijn einddoel is in Utopia.
Emil wil heel graag zijn worstel event doen, dat is zijn grootste droom in Utopia.........
Afzien en jezelf tegen komen en dan dit jaar afmaken en terug gaan naar zijn vriendin.
Dan over Andrea, Emil vind dat Andrea zijn vertrouwen geschaad, ze weet niet wat hij aan Andrea heeft, ze gaat niet nog 9 half maand het gaat redde in Utopia.
Patty> zo te horen gaat ze eruit, Emil> dat kan.....die dingen die Anton over Andrea vertelde......dan over de medicatie die ze Ruud gaf, als groep weten we niet wat we aan haar hebben, ik doe mijn best.
Ruud> we zijn geen opvangcentrum hier.
Emil> de buitenwereld komt, als ze hier nog 9 halve maand zit is geen oplossing.
Patty vraagt nu aan Ruud wat hij met Billy wilt.
Billy is super verliefd Ruud niet.Patty ziet het op tv/
Patty> Ruud weet je hoe wij jou betitelen, die gozer met en maakt een gebaar van grote leuter.
Ruud wilt de briefjes zien wat Patty in haar handen heeft, ze heeft vragen op geschreven voor de bewoners.
Ruud moet zich vasthouden om iets te bereiken aan Jimmy en Emil zegt Patty.........
Emil tegen Ruud, je doet nu de koeien hou dat vast, mensen op het feestje hebben gezegd dat Ruud weinig doet.
Patty, je moet je concentreren op geld verdienen voor de kas.......
Ruud> maar ik ben hier voor mezelf....
Emil> vond zich zelf heel erg op zijn tenen moest lopen in het begin voor de groep, gaat over stemmen, integer stemmen, Emil vind dat er nog geen bewoner is die echt zijn respect verdient, dingen aan pakken etc.
Patty vraagt wie of wat voor persoon ze erbij willen hebben in de groep..........
Gaat over Paul, dat de laatste week verdiende Paul echt respect van Emil, ook nadat ze het uitgepraat hadden, een IT jongen ziet Emil wel zitten voor de groep, of een aannemer, of iemand handig is met PR ........
Ruud er tussendoor.....Het is niet dat ik hier niets doe hoor.
Patty gaat ff plassen en dan is Billy aan de beurt..
Niet aan Ruud zitten he roept Patty.
Billy> ik wordt hier zo nerveus van, Ruud vraagt of ze vandaag gerookt heeft.Ja en Billy begint een monoloog, echt echt echt het was de laatste etc ritueel de laatste, what the fuck ritueel.zegt Ruud,Billy geeft Charlotte de schuld omdat Charlotte haar een sigaret aanbood.
Ruud loopt weg....Niet weg lopen Ruud.......Ruud ik ben niet boos op je.
Billy> Gezeik, jawel ik heb iets verkeerds gedaan.