abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137837560
Ze zou heel erg graag als haar schema het toelaat te blijven voor een week. Maar het gaat nu niet anders dan even met elkaar 1 op 1. Bijvoorbeeld dat Vanessa iets anders moet doen dan dat ze thuis ook al doet. Dat ze het zo lief doen met een arm om Andrea heen. Ze moeten elkaar ook dingen gunnen.

Dat ze meer moeten knallen. Vanavond gaat ze ook op tv promoten voor Live in de loods.

Emil haakt erop in. Er moet soms geraasd worden, maar ze maken het altijd goed.
Vanessa: Ik denk dat ze bedoelt niet achter de rug om ouwehoeren.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137837837
Lot vind Emil ook veranderd. Eerst vond ik je niet leuk, maar nu echt wel. Zelf ben ik ook veranderd, maar jij ook. Soms ben ik alleen mijzelf een beetje kwijt. Je staat weer op en je doet weer dit je doet weer dat. Nu zijn we bezig met het merk en dat vind ik weer helemaal leuk.
Brard: Je moet een schemaatje maken.
Lot: Ja, misschien moet ik dat doen.
Brard: Je moet voor jezelf goals stellen. Structuur is belangrijk. Als je verdrietig bent ga je aan de pillen om niet te voelen. Dat deed ik ook. De wereld gaat door.
Gio: Je zegt de koeien melken en dan.. maar iedereen heeft een eigen leven. Ik bijvoorbeeld ben een nachtmens. Ik ga bijvoorbeeld om 2 uur naar bed, hier om 1 uur. Isabel bijvoorbeeld gaat er vroeg uit voor de koeien. Dan is er toch altijd geluid van een ander. Maar zij moet er toch uit.
Brard: Kan daar geen oplossing voor komen?
Emil: Slaap overdag dan bij? haha
Brad: Ik roep maar wat. Als je toch wakker bent?
Isa: Als het zo donker is werkt dat deprimerend. Ik zou idd meer moeten doen aan bijvoorbeeld yoga.
Brad: Nicolien pakt die energie zo goed
Nico: Dat heb ik toch wel enorm gemist de laatste tijd
Brad: misschien beginnen van een yoga klas. Nico heeft een goed doorzettingsvermogen.
Isa: Ik ben echt zooo geen ochtendmens, Hoe moet ik dat doen?
Billy: Om 8 uur opstaan, dat is echt niet mijn leven. Dat is niet wat ik wil
Brard: heel nederland is dan al wakker
Billy: Ik wil niet mijzelf voorbij lopen.
Brard: Dat doe jij echt niet. Waarom doen jullie het niet met elkaar samen? Kom op we gaan even.. De jongens zijn de enige met de grappen en grollen. Dat komt deels door de discipline van het trainen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 13:15:59 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 17 maart 2014 @ 12:47:43 #228
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137837896
Patty > Het heeft ook iets te maken als je in een andere omgeving zit......
Charlotte > sleur hier en sleur thuis, die wordt ff boos, je raakt dan zo een dingetje, sporten etc. nu dat ze bezig zijn met het Merk..........Patty vraagt of ze ook een schema heeft, Dat zou ik moeten doen zegt Charlotte.
Patty adviseert dat ze elke dag een schema maakt, iets met bord ontrafelen en dan einde van de dag kijken wat je die dag bereikt hebt.
Structuur heb je nodig, niet grijpen naar de pillen................
Gio nu over de koeien melken, en dat sommige laat naar bed gaan, Gio is een nachtmens zegt hij, over Isabella die vroeg op moet voor de koeien, ze proberen daar wel rekening mee te houden qua schreeuwen etc.
Nicoline krijgt een veer over haar yoga oefeningen, als je je ochtend begint met een yoga of work out daar moet je je dag mee beginnen.
Billy> Ik ben in de ochtend echt niet te genieten....
Patty> Dan zorg je maar dat je te genieten bent.
Patty> Heel Nederland gaat er vroeg uit..Patty probeert Billy er van te over tuigen dat ze gewoon mee moet doen aan bv de yogalessen met Nicoline.
Emil> dat hadden we ook een wekelijkse sportdag.........Patty> Waarom niet dagelijks.
Dan dat Nicoline verliefd is en daarom er zo gezond uit ziet.
Patty> Dan had Ruud er ook goed uit moeten zien _O- Doelend op het gewip van Billy en Ruud.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_137837905
Brard: Ik zou graag zien dat jullie vrolijk zijn.
Emil: We hadden al een wekelijks.
Brard: Wat dacht je van dagelijks?
Emil: Ik dacht voor de rustige opbouw?
Brard: Maar zij is de enige die er goed uitziet! (doelt op Nico)
Emil: maar zij is verliefd
Brard: Dan zou Ruud er nog beter uit moeten zien. Maar ik vind haar er echt goed uit zien. Gezond.
Nico: Dank je.
Brard: Ik denk als iemand echt depressief voelt, zorg dan dat je haar meeneemt. Dat je het samen doet. Zij doet het al.. maar ze kan niet iedereen stimuleren. Als ik naar jouw huid kijk bijvoorbeeld van hoe je er eerst in kwam. Dat is zo zonde!

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 13:15:43 ]
pi_137838126
Gio: Ik begin met administratie om 3 uur en dan ga ik door. Als ik in de ochtend wakker word moet ik echt een uur wakker worden. Als ik pas om 9 uur eruit kom kan ik gelijk knallen.
Brard: Ik zeg ook niet dat het verkeerd is. Ik zie alleen de spirit anders is. In het begin zag ik mensen zo hard timmeren en ik zie nu nog steeds mensen heel hard timmeren en anderen...
Nico: Ik hoor juist dat van buitenaf gezien word als
andrea in 2001 was mijn vriend de huisarts overleden. Hij had mij alles geleerd van het vak. Toen stuurde hij mij naar Bonaire om daar te duiken en examens te doen en toen kreeg ik een fax van ga naar huis met 9/11. Ik kon pas een paar dagen na zijn dood terug vliegen en stortte mijn wereld in. Ik moest mijn huis uit. Kon mijn kind niet verzorgen doordat de beurs ingestort was en ik een miljoen kwijt was. Ik kon niet meer zorgen voor mijn hond of mijzelf. Ik heb weken in bed gelegen met pillen. Ik wilde niet meer.
Ik wilde dit eigenlijk niet vertellen, maar ik heb mijn kind toen 10 jaar niet gezien omdat ik niet voor haar kon zorgen. Ik wilde de boel weer oppakken en dat is nu gelukt. Ik ben weer gaan masseren enzo. De essentie ervan is waarom ik mijn kind niet heb gezien en het verdriet er zo uit komt.
Brard: Het is eigenlijk waarom we het gesprek hebben. Je zit ergens anders en krijgt andere impulsen.
AndreaL Je moet zo diep gaan. Ik probeer put the oil in the lamp. Ik ben wel altijd vrolijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 13:15:30 ]
pi_137838229
Brard: Als zij zo aangeeft dat ... Kijk dat je ipv heb je haar weer of je denkt schatje.. morgen ga je elke dag op de yoga mat zitten of je nou wil of niet. En dat kijk je een tijd aan. Allemaal.. En gezonder eten. Dat is geen aanval. Maar gewoon wat lekkerder. Het initiatief vind ik super.
Nico: We zijn nog niet begonnen.
Brard: er is dus niets mis mee.
Billy: Ik denk dat je gelijk hebt. Jimmy heeft dat ook al vaker geopperd. Ik ben er zelf een van die weinig discipline heeft.
Brard: Jullie zien er vandaag leuk en lekker uit. En dat komt omdat je een impuls krijgt. Daar moet je structuur in aanbrengen om iets te doen en regelmaat te maken. Dan slaap je beter, zie je er frisser uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 13:15:09 ]
pi_137838408
Andrea: toen we in het begin in een cementbak zaten en dat we liever voor elkaar waren. Toen in het begin waren we echt liever tegen elkaar. Weet je nog Isa toen ik je onder mijn arm nam. Het land op?
Isa: Ja hoor
Andrea: En nu laat je mij vallen
Isa: Nee hoor, dat heb ik niet gedaan
Vanessa; Dat is een een op een gesprek.
Isa; ik heb er niets meer op te zeggen.
Brard: Ik vind ook dat Andrea veel verhalen heeft, maar dat is iets anders. Maar ik denk kom op ga een rondje rennen.
Isa: ik heb besloten afstand te nemen. Je kunt het niet met iedereen vinden. En ik speel eerlijk. Ik geef ook gewoon aan dat ik Andrea de minste vind.
lot: mag ik daar wat over zeggen?
Laura: Laat haar uitspreken
Lot: maar elke keer stamp je haar op haar gebroken hart.
Isa mag niet verder praten.
Billy: Misschien heeft Patty nog wel een tip daarvoor.
Brard: Het heeft geen zin om oordeel te vellen. Als je rust nodig hebt, dan moet je de rust nemen. Ik denk dat 1 op 1 gesprekjes houden beter is. En promoten van concerten, dansfeesten komen eraan :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 13:15:19 ]
pi_137838494
Brard: Laat maar zien: Dit is wat wij flikken. Dit is ons Utopia. Lekker schoon en fris. Positief een kant op. Als ik jullie daarmee kan helpen.. kom maar.
Ruud: Ik wil ook wat horen. Met wie ga je praten ;)
Brard: jij bent een oude snoepert.
Jimmy: ik zou graag als eerste gaan , dan kan ik daarna weer werken?
Brard: That's the spirit.
Billy: ga lekker in de keuken.
Brard: mag ik het theezakje nog eens?

Jimmy neemt haar mee naar haar werkruimte.
Brard: ouwe beer. je bent zo lief.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 13:14:57 ]
pi_137838722
Jimmy ik kan niet boren en praten tegelijkertijd. Hij pakt een krukje voor haar.
Brard: ik heb van iedereen een profieltje gemaakt. Wat een mooi prachtig krukje. Wat ik zo leuk vind aan jou is dat je alles probeert op te lossen. Net als met Andrea. Dat was te zoet om naar te kijken. Hoe je over haar ontfermde. Dat je de enige was die het begreep.

Vanessa onderbreekt.

Brard: Wat ik als tip wil meegeven. Je bedoelt het goed maar daarmee ga je ook confrontaties uit de weg. Zoals ga dan maar even niet bij haar, kom maar bij mij. Je mag ook best wel iemand tot de orde komen. Je lieve kant is belangrijker nu op dit moment?
Jimmy: Heb je meegekregen wat ik twee dagen terug tegen Andrea heb gezegd? Ze heeft dingen geroepen tegen en over Anton waarover ik vroeg of ze wel waar zijn. Ze waren niet waar.
Brad: Waarom geloof je ANton wel?
Jimmy: Hij geeft een ander antwoord en als ik ernaar vraag zegt ze dat ze erover heeft gelogen.
Brad: Andrea heeft nog meer nodig dan wie dan ook om met de straffe hand aangepakt worden.
Jimmy: Ik weet niet welke kant ik met haar op moet. Ik ben niet boos op haar ik ben teleurgesteld in haar.
Brard; wat denk jij dat er mis is met haar
Jimmy: ik heb geen idee, ik ben het kwijt.
Brard: Ik denk dat ze behoorlijk in de war is. Dat ze veel heeft meegemaakt in haar leven en de geleidelijkheid kwijt is. Ik denk dat als zij fysiek aan haarzelf zou werken..... denk dat het aan jou is om haar uit haar bed te rollen. Laat haar de woede eens kwijt boksen.
Jimmy: Ik kan het wel, maar ik ben ook maar mens. Ik heb ook tot hier en niet verder. Ik kan wel voor haar staan, maar wie staat er voor mij dan? Ik ben aan het uitzoeken wat die twee kanten met mij doet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 13:17:31 ]
  maandag 17 maart 2014 @ 13:07:42 #235
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137838816
Patty heeft veel contacten in de buitenwereld, ze wil hun helpen met events........
Het zou hartstikke goed wezen als ze Nederland een poepie laten ruiken, schoon fris geen ruzie positief alle neuzen 1 kant op etc zegt Patty.
Ze wil praten met alle bewoners die dat willen.
Ruud wil graag iets horen over hoe de buitenwereld over hun denken.
Ze gaan een apart plekje zoeken voor de 1 op 1 gesprekken....Ga gewoon je ding doen zegt patty..
Patty gaat met Jimmy mee naar zijn werk ruimte......Ouwe Beer , zegt e tegen Jimmy.
Patty> ga lekker je ding doen, nee antwoord Jimmy ik ga niet boren en een gesprek onder tussen aan.
Patty vind dat Jimmy erg lief was voor Andrea, haar beschermde als 1 van de weinige.
Als tip geeft ze aan Jimmy> je bedoelt het allemaal goed, maar je gaat ermee confrontaties uit de weg.ik vind dat je ook wel mensen tot de orde mag roepen.
Jimmy> of Patty wel mee gekregen heeft van twee dagen terug...Nee zegt Patty, Jimmy begint over het gesprek wat hij met Andrea had, Patty heeft het wel mee gekregen antwoord ze nu.
Jimmy legt uit aan Patty, dat hij teleurgesteld is in Andrea leugens etc.
Patty denkt dat Andrea behoorlijk in de war is, dat ze veel mee gemaakt heeft in haar leven, ze moet fysiek aan zich zelf werken.
Patty denkt dat als Jimmy elke morgen Andrea uit haar bed haalt om te gaan boksen dat dat goed voor haar is.
Jimmy is aan het uit zoeken hoe Andrea zich nu opstelt tegenover Jimmy, omdat hij een gesprek met haar heeft gehad hoe ze nu gaat ontwikkelen.
Patty vind Andrea labiel maar Patty vind ook dat Jimmy Andrea op een goeie manier moet aanpakken, en niet alleen Andrea maar alle bewoners, de slonzigheid hier.
Patty> Dat mijn Utopia is zo naar om te horen, het is ons Utopia vind Patty.
Patty vind Jimmy een goed hart hebben, rot ze hun nest uit ............
pi_137838831
Jimmy: Ga je nu wel eerlijk zijn tegen mij?
Brard: we weten eigenlijk dat als iemand die zo labiel is zoals zij is.. dat je niet veel van diegene hoeft te verwachten. Ik denk dat als je moet denken wie ze is wat ze is.. dat je gewoon moet aanpakken. Bijvoorbeeld de slonzigheid van iedereen aanpakken.
jimmy: Iedereen moet eens nadenken om dezelfde doelen te krijgen. Dezelfde kanten op te gaan.
Brard: Dat mijn Utopia is zo vervelend.
Jimmy: Die vraag heeft Aike nu ook, waar gaan we heen.
Brard: dat is the key question. Je bent goed en hard maar laat ze zien wie je bent. Geef elke dag een bootkamp. Ga je nest uit om 9 uur. Kijk ik snap ook dat Gio in de nacht administratie zit, maar dat hoeft niet elke nacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 13:13:47 ]
pi_137838968
Brard: Laat ze een beetje regelmaat...
Jimmy: Ik denk dat ze al een beetje aan het bekomen zijn.
Brard: vergis je niet dat je die lieve schat van paul er even niet is. Ga een goede veiling regelen. De kas moet gespekt worden. Je kunt niet alleen op Paul steunen. Ga werken! Geen 24 uur per week. Je werkt aan wat prachtigs, je hebt een top kans. Toon dus meer ballen. Zet je over dingen heen. Trommel die wijven eruit. Hoezo ligt er iemand rokend op de grond.... flikker die sigaretten eruit.
Jimmy: Ik hoop dat het bij iedereen in het gesprek eruit komt dat ik dat best kan.
Brard: ga er niet over nadenken, stop je energie erin.
Jimmy: Je moet er mee leren omgaan
Brard: Je moet je er over heen zetten
Jimmy: waarover heen?
Brard: Denken dat ze je beledigt heeft, maar denken dat ze ziek is. Ze is in de war.

Jimmy geeft aan dat hij echt nieuwe schoenen moet regelen.
Brard gaat dat voor hem bekijken (maat 45 sportschoen) maar dan moet de slonzigheid eruit bij iedereen en regelmaat krijgen en nog wat. drie dingen.
Jimmy: Drie dingen.. duidelijk
Brard: niet zeggen Patty zegt dat.... maar ongemerkt.
Jimmy: Wil je hier praten met Vanessa?

* Dottey heeft even afgesproken de gesprekken om en om te doen met Heksie O+ Toverheks aan de beurt met Vanessa (uitzondering is Andrea..)
  maandag 17 maart 2014 @ 13:14:43 #238
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137839164
Dotje en ik gaan het proberen de gesprekjes om en om te doen...Ik mag Vanessa doen en ja hoor een SL _O-
Ja en terug........we zagen het Autotje van Patty nog wel langs scheuren op het terrein.
Vanessa en Patty in het werkhok.
Vanessa moet dingen doen die ze thuis niet doet, ze is de mama en papa van Utopia zegt Patty, Dat Vanessa zo verdriet had toen Paul weg ging heeft Patty met Vanessa mee gehuild.
Vanessa vertelt, ze beloven van alles opruimen etc maar een uur later zijn ze het vergeten.
De sfeer, de disipline de hygiëne en het opruimen.
Als ze smorgens haar rondje maakt moet ze alle kopjes etc opruimen die iedereen overal laat staan.
Laat dat, laat ze het uitzoeken zegt Patty.
Meld je bij Jimmy om 8 uur en ga sporten, laat je niet de sloof in Utopia laat maken, die sloof ben je in Helmond al, sorry hoor, laat ze zelf opruimen en ga alleen koken.
Vanessa krijgt ook een kadotje van Patty zegt Patty...gooi die sigaretten eruit.
Vanessa > voelt zich best op haar plaats,Patty> maar je gaat wel erg ver ....
Jimmy staat erbij....Sporten met zijn alle zegt patty tegen hem, dan niet die en dan niet die.
Douche heeft ze het ook over, dan gewoon van zo tot zo laat, Vanessa legt uit dat iedereen elke dag doucht, Vanessa moet ophouden met roken, cremetje op haar gezicht en dan voelt ze zich veel beter, Patty kijkt af en toe naar Vanessa en denkt dan ohhhhhhh.
Dan over Charlotte, die is dik geworden van al die aardappels.........Patty probeert Vanessa duidelijk te maken dat er gezonder gegeten moet worden.
Vanessa nu over dat er voor het naar bed gaan er gewoon 5 pannenkoeken door de bewoners naar binnen wordt geschoven...Jimmy moet met ze gaan sporten herhaald Patty, al moet ik de sport schoenen nu gaan halen.
Patty> Lekker wijf tegen Vanessa..gesprek is afgelopen en ze loopt met Andrea naar buiten, Andrea wil naar haar kruiden tuintje......er klinkt een onbekende stem dat ze plaats moeten nemen op het bankje voor de loods.

Dotje kom er maar in !!!!!

[ Bericht 41% gewijzigd door Toverheks op 17-03-2014 13:30:23 ]
pi_137840294
Vanessa roept de volgende. Wie wil graag met Patty praten.
Billy: altijd!

Brard: Ga je eerst je ding doen, Ruud? Kom jij dan mee Andrea?
Andrea: Kom we gaan naar de kruidentuin.
B: Wat heb je toch veel meegemaakt in je leven.
Ze gaan op het bankje zitten

B: Een seconde.. ik moet wel even Ze zoekt haar kaartje erbij.
A: ik wil de kruiden laten zien. Het kwam er net een beetje rommelig uit. Kijk Anton was naar de krant gegaan en dat vond ik verraad.
B: Jimmy zei net dat jij wat dingen bij elkaar gefantaseerd had.
A: Nee hoor Anton kwam al boos binnen. Ik had gezegd een stukje grond ipv land. Is dat zo erg?
B: Is dat het enige?
A: Dat ik in een hut had gewoond. voor mij was het een hut.
B: Een ding. We laten het allemaal achter ons liggen. Je ziet er gezond uit. Je haar zit in een staartje, gesprek gehad. Gooi het van je af. Vertel eens waar je naartoe wil. Wat wil jij bereiken.
A; ik wil een samenleving, met liefde en vrolijkheid. Dat we onze projecten hebben en daar allemaal aan samen werken. Je moet je eigen bord pakken. Het word al iets beter, maar allemaal met elkaar en liefde hebben
B: Hoe denk je dat te bereiken.
A; ik heb depressie en dat is moeilijk voor de groep. Ik probeer sterk te zijn maar die wond is er.
B: Hoe denk je die te dichten
A: Door te schilderen en werken. Sterk en rechtop te staan. Opstaan als eerste. Ik ben altijd de eerste. Koffie zetten, mail bekijken aan de slag. Doeken bestellen. Ik heb 2 opdrachten. 1 3D en voor een healthcentre aan de slag. Ik voel me heel erg alleen en teleurgesteld in mijn Utopia. Dat was van het begin toen het niets was, mijn ideale samenleving. Omdat er niets was daarom was de liefde daar. ik had de controle. En dat is niet meer. Het is ook mijn eigen ding. Ik had niet zo moeten praten over mijn relatie.
B: Misschien wel goed. Je hebt alles weggestopt. Maar nu ben je aan het verwerken en er zijn een aantal mensen die je goed gezind zijn. Zoals Jimmy hij was eerst zo lief voor je. Hij mag best streng nu zijn. Als hij dat nu eens met je gaat doen?
A: Dat doen ze nu niet meer. Zoals het slapen. Alles wat negatief is komt dubbel zo hard binnen. Ik wil wel graag maar de emotie ligt open.
B: Sterker zijn? Maar fysiek lekker heftig aan de slag en uit dat isolement te werken. Jimmy was effe teleurgesteld maar die wil er alles aan doen om je te helpen. Houd je er aan vast. Ga per dag kijken wat je...
A: Maar in die krant ..
B: Daar ga je weer.. dat is het verleden.
A: Ja, maar als ik straks weg gestemd ga worden. Dan gaat de buitenwereld. Net als wat ANton zegt. dan krijg ik alles over mij heen.
B: Je moet daar schijt aan hebben. Je moet jouw geluk gaan zoeken. Je moet denken aan NU ben je hier, niet aan wat als straks. Je ziet niet aan NU. Jij bent diegene die positieve energie aan mij moet geven? Je zit je druk te maken. Nu bent NU NU NU ..
A: ik ben daar angstig voor.
B:> Je probeert je leven op te bouwen en duidelijk een goed Utopia te maken. Wees een voorbeeld voor alle mensen die in een depressie zitten. Ga in het Nu zitten, niet in het verleden of in de toekomst. Ga lekker sporten met Jimmy, beter eten
A: lekker helpen (met een klein stemmetje)
B: Als jij een kruidentuin en een cabana op een akker.
A: Maar ik heb dat toch al gezegd
B: Maar mokkend! Laat het gaan. Ga lekker yoga doen! Je voelt je er beter bij
A: Vrijdag heb ik lekker gedanst. Van niemand wat negatiefs gehoord. Dan voel ik mij goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 13:44:19 ]
pi_137840481
Vanessa had gevraagd of zij een rondje mocht scheuren in de auto.
B: in zijn 1 he... nu naar voren. Staat hij op de handrem?
V: NOU!
B: Niet zo kattig he? Je staat met je voet op de rem!
V: O hoeft dat niet? ze scheurt weg.

A: En als ik eruit ga?
B: Je zit weer niet in het nu. dat maakt je hoofd gek, wat ga je daaraan doen? Wat is je doel van vandaag?
A: schilderen. Ik probeer dingen te maken. Ook op Bonaire. Langs de zee, sjouwen met bamboe. Ik kan dat niet loslaten. Ik ben bezig met een hut bouwen. Ik moet dat voelen. Ik voel die liefde niet.
B: liefde moet je uit jezelf halen, wat je van buitenaf extra krijgt is meegenomen.
A: ik weet dat dit ook voorbij gaat, maar ik moet het wel voelen. Dan ga ik weer terug. Net als gisterenavond. We gaan dit we gaan dat. Ik ben van het delegeren, maar de pijn is zo vers. Het is vorige week gebeurd.
B: opruimen
A: Dat weet ik. Het moet weg. Gisteren zei een sterke vrouw dat tegen mij. Stop het in de kist. Weg ermee
B: Weg ermee. Houd je niet vast. Weet wat je te doen staat!
A: Dat heb ik. Daar komt zand en een zwembad. Lot die de cocktails maken. Kunst bij de H&M. (mag de naam niet noemen) maar we lazen het in de krant. Groot aanpakken. Grote dansfeesten.
B: In het Nu. Geen geld. Geen Paul. Rienk zijn keuzes gespreid. Dat gaat de kist in met een rotgang. Dat wil ik niet meer zien. Is dat een afspraak?
Ze knuffelen elkaar.
B: Beloofd? Zing even voor me..
A: oil in the lamp...
B zingt mee. Luister naar Jimmy.
A; Eeuwige bron ken je wel he? Hij weigert in het collectief te leven.
haha
  maandag 17 maart 2014 @ 13:44:19 #241
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137840545
Ondertussen gaat Vanessa met de auto van Patty er van door...........
Vanessa vind zo een auto maar niks, zekwam niet vooruit en Patty kwam er aan gelopen, Je staat met je voet op de rem.
Vanessa gaat even achter in het bos roken..........
Rienk en Nicoline staan op de akker hun ding te doen.........
Nicoline ontdekt een wormpje....Nicoline wil ergens anders over praten inplaats van over haar zelf zegt ze tegen Rienk.
Vanessa komt aan lopen, Het begint echt ergens op te lijken he doelend op de akker.....
Leuk toch zegt Vanessa.....
Vanessa nu over Patty......ze vind het wel leuk allemaal maar als Patty nu nog iets leuks vertelt inplaats van opruimen etc, dat wist ze al.

Nu met Emil en Ruud bij Patty.
  maandag 17 maart 2014 @ 14:11:20 #242
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_137841580
Patty tegen Ruud waarom zijn nagels gelakt zijn, ach vrouwen he is het antwoord van Ruud.
Patty vind in Emil een geboren leider, sinds het vertrek van Paul zijn de jongens een soort *bond * aan gegaan.
Emil vind dat Paul en Hakim op een bepaalde manier aanwezig.
patty> iedereen die hier fysiek wat doet, en ik bedoel niet het neuken doelend op Ruud en Billy _O-
Patty > vroeg opstaan en kutsigaretten...Emil moet dingen doorvoeren dat ze een doel moeten bereiken niet MIJN Utopia maar ons Utopia, het begint met een discipline, niet een Vanessa die moeilijk doet over bordjes en kopjes, hoe moeilijk is het om regels op te stellen.
Patty> je kan ook met de mantel der liefde alles te stimuleren..Emil plaats een kanttekening, iets simples om bv opstaan met zijn alle dryuist bij sommige tegen de draad in.
Patty> geld tekort, Paul weg gevallen, het is van het grootste belang dat er stuctuur komt,.....
Patty weer over die sigaretten eruit gooien, gooi ze eruit, extra bonus flikker op met die bnus.Emil> ik was niet voor die bonus.
Patty> grotere hoogte brengen en een lijn inbrengen.vrolijkheid in huis, Gio is ook vrolijk maar gericht..............
Emil had het al zien aan komen om de kar te trekken............sinds ik een klein beetje het voortouw neem in de groep dat iedereen weet waar de centen heen gaan.
Emil> ruggensteun moet Ruud geven, hij heeft dat al laten zien.
Dan Patty........ dat er ook kinderen om half 8 kijken en al dat geneuk van Ruud.....Patty> wat heb je vanmorgen dan gedaan.Ruud heeft vanmorgen niet geneukt zegt hij, Patty begint te lachen.
Patty> wat waren jou afspreken met Billy........Patty houd niet van leugenaars en verklikkers zegt ze, Ruud draait erom heen en geeft vage antwoorden.
Patty vind dat Ruud en Billy gewoon rekening ermee houden, haal die bedden uit elkaar stelt ze voor.
Emil> Billy dwingt Ruud over die bedden, de eerste twee dagen zal Billy er niks over zeggen maar dan begint ze er over .
Patty> Hou ook op met het gelul over de bezoekers, die zien dat later op tv.......Gisteren moest het dus ook gezegd zijn na het kinderfeest zegt Patty.
Iets bewuster dat we alles zien, Rienk heeft Patty best pijn gedaan, raar dat iemand oordeelt die haar nooit heeft ontmoet, en vooral dat ze Rienk op een soort voetstuk had geplaatst en hij dingen over Patty had geroepen.............
Emil vind Rienk niet wijs maar kan makkelijk praten, als de Boeddha het niet voor hem oplost betrekt hij de christen erbij.
Motivatie eindpot ( het geld ) zegt Emil niets........Patty vraagt wat zijn einddoel is in Utopia.
Emil wil heel graag zijn worstel event doen, dat is zijn grootste droom in Utopia.........
Afzien en jezelf tegen komen en dan dit jaar afmaken en terug gaan naar zijn vriendin.
Dan over Andrea, Emil vind dat Andrea zijn vertrouwen geschaad, ze weet niet wat hij aan Andrea heeft, ze gaat niet nog 9 half maand het gaat redde in Utopia.
Patty> zo te horen gaat ze eruit, Emil> dat kan.....die dingen die Anton over Andrea vertelde......dan over de medicatie die ze Ruud gaf, als groep weten we niet wat we aan haar hebben, ik doe mijn best.
Ruud> we zijn geen opvangcentrum hier.
Emil> de buitenwereld komt, als ze hier nog 9 halve maand zit is geen oplossing.
Patty vraagt nu aan Ruud wat hij met Billy wilt.
Billy is super verliefd Ruud niet.Patty ziet het op tv/
Patty> Ruud weet je hoe wij jou betitelen, die gozer met en maakt een gebaar van grote leuter.
Ruud wilt de briefjes zien wat Patty in haar handen heeft, ze heeft vragen op geschreven voor de bewoners.
Ruud moet zich vasthouden om iets te bereiken aan Jimmy en Emil zegt Patty.........
Emil tegen Ruud, je doet nu de koeien hou dat vast, mensen op het feestje hebben gezegd dat Ruud weinig doet.
Patty, je moet je concentreren op geld verdienen voor de kas.......
Ruud> maar ik ben hier voor mezelf....
Emil> vond zich zelf heel erg op zijn tenen moest lopen in het begin voor de groep, gaat over stemmen, integer stemmen, Emil vind dat er nog geen bewoner is die echt zijn respect verdient, dingen aan pakken etc.
Patty vraagt wie of wat voor persoon ze erbij willen hebben in de groep..........
Gaat over Paul, dat de laatste week verdiende Paul echt respect van Emil, ook nadat ze het uitgepraat hadden, een IT jongen ziet Emil wel zitten voor de groep, of een aannemer, of iemand handig is met PR ........
Ruud er tussendoor.....Het is niet dat ik hier niets doe hoor.
Patty gaat ff plassen en dan is Billy aan de beurt..
Niet aan Ruud zitten he roept Patty.
Billy> ik wordt hier zo nerveus van, Ruud vraagt of ze vandaag gerookt heeft.Ja en Billy begint een monoloog, echt echt echt het was de laatste etc ritueel de laatste, what the fuck ritueel.zegt Ruud,Billy geeft Charlotte de schuld omdat Charlotte haar een sigaret aanbood.
Ruud loopt weg....Niet weg lopen Ruud.......Ruud ik ben niet boos op je.
Billy> Gezeik, jawel ik heb iets verkeerds gedaan.
pi_137841610
Patty gaat eerst plassen. Billy zegt ik ga alvast zitten.
P: Hij moet je wat vertellen

Billy: Ik word er nerveus van
Ruud: Heb je gerookt vandaag?
Billy: Ja, maar ik wil echt stoppen. Ik ga echt mijn best doen. Vanochtend de laatste en net bood Andrea er een aan en die weigerde ik.
Ruud: Anders ga ik ook echt stoppen met sporten met je! Wat nou ritueel de laatste?
Billy: verheft haar stem.. Dat was echt mijn laatste! Ik ben ECHT gestopt
Ruud loopt weg en doet het af
Billy: Niet weg lopen nu.. niet boos zijn.
Ruud: Ik ben niet boos zegt hij geïrriteerd.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 14:24:05 ]
pi_137842016
Billy wacht buiten op Patty
Ze kijkt geïrriteerd en snuift heel hard adem. Ze stift haar lippen nog even en doet haar paas ei strik om.

Je hoort Vanessa met Patty even keuvelen.
P: Je hebt het ook niet gemakkelijk Vanas!
B: Ik ZIT HIER!!
Patty komt aangelopen en kijkt op haar kaartjes.
B: Ik word een beetje nerveus. Dat zit in mijn aard.
P: Hoe gaat het>? Ben je verliefd?
B: Ja! Goed. En Ja verliefd.
P: Komt het van twee kanten?
B: Ja dat denk ik wel. Ik ga hem niet pushen. Ik voel dat er iets zit en dat het goed gaat. Daar geniet ik van.
P: Wij genieten mee he?
B: Ja, daar heb ik niet zo veel problemen mee.
P: Ja ik vind het ook niet zo ... erg, maar er kijken wel kinderen mee.
B: Ja, we proberen wel andere woorden te gebruiken. Ik heb het wel moeilijk dat mijn moeder meekijkt, maar ze weet wie ik ben. Dat we hier sex hebben, dat doet iedereen toch>?
P: is het sex of liefde
B: Ik ben voorzichtig omdat het de setting is. Ik wete niet of ik hierbuiten ook zo zou voelen. Maar ik ben een gevoelsmens. Ik voel het wel of niet.
P: Hoe is het met het plan om de bedden uit elkaar te houden? Dat is maar 1 dag gelukt.
B: Ja.. maar als we iets niet willen.... als Ruud iets niet wil, dan geef ik hem daar de ruimte in. Ik zal er rekening mee houden. Ik ben 7 jaar ouder en ik wil niet als iets geforceerd gaat. Als het goed gaat dan gaat het goed.
P: Heel veel mensen vinden jou lief, maar ook een draaikont. Hoe komt dat?
B: Een draaikont.. euhm. Als iemand tegen over mij zit met een goede onderbouwing, dan vind ik het niet mijn taak daar tegen in te gaan. Dat staat dan als een huis en dan waai ik mee als de wind. Wie ben ik om niet mee te gaan?
P: Hoe zit het met jouw roken met Andrea?
B: Ik wil stoppen, maar ik heb de discipline niet. Ik vind het erg lekker. Ik geniet er echt van. Ik ben gestopt met mijn medicijnen en rook geen jointjes meer zoals thuis. Dat is heel erg veel.
P: De kut wiet zou je rustiger maken, maar...
B: Dat mis ik ook niet. het is de sigaret. Ik heb ruud net verteld dat ik vanochtend een sigaret heb gerookt. Lot kwam met een sigaret.
P: wat zei hij?
B: Dat hij niet meer wilde sporten dan.. dat raakt mij echt. Ik heb geen discipline. Echt.
P: Waarom sta je niet op? Pak handschoenen.
B: Je hebt gelijk. Het is makkelijker gezegd dan gedaan.
P: Ga echt.. ik ga echt Jimmy sportschoenen geven. Zorgen dat de neuzen dezelfde kant uit staat.
B; ik heb echt goed gesport op hoog niveau ik weet wat het met je doet. Maar dat draaikonten he.....
P: niet perse negatief maar je zegt vaak OHhhhhhhhhhhhhhhhh ohhhhh.. ik vertel hoe het thuis overkomt he.
B: Ik kan er niet tegen als iemand verdriet heeft. Dan zorg ik graag dat iemand zich weer fijn voelt. Ik kan het niet helemaal afleren. Ik voel me daar goed bij.
P: wat is jouw grotere plaatje?
B: Meer als Nico. Zelfbewust duurzaam dat wil ik graag overbrengen.
pi_137842076
Het hoeft niet stoffig en geiten wollen sokken. We hebben genoeg spullen. Dat kunnen we hergebruiken. Daarin kan ik mij vinden met nico.
P: Heb met Jimmy en Emil een gesprek gehad over discipline. Ben je bereid je over te geven aan...
B: Ja tuurlijk. Ik ben wel heel dwars. Maar daar heb ik zelf genoeg last van.
P: Wat wil je veranderen?
B: Het roken, het please gedrag ten koste van mijzelf. Wat in het aard van het beestje zit ram je er niet zomaar uit.
P: Het hoeft ook niet van de een op de andere dag. Probeer een gezamenlijk Utopia te maken en niet mijn mijn mijn.
B: Dat is ook mijn uiteindelijk doel. Ik heb dat niet in mijn opvoeding gehad.
pi_137842344
* Dottey zegt Toverheks moest er even tussenuit. Dus ik ga wel even door.

Laura zegt dat ze de positieve peptalk nodig had.
P: Mijn homosexuele vriendjes zeggen ZO die zet potten weg... dat gemopper, zorg dat ze liever is.
L: Heb je leuke vriendinnen?
P: IK heb wel wat leuke vriendinnen.

Ze heeft hele leuke cadeautjes bij.
Isa wilde nog even een beetje praten.
P: Doe dat maar na de cadeaus.
P tegen Vanessa. Ik mag toch helemaal geen lasagna, kijk naar mijn heupen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 14:45:54 ]
pi_137842658
Patty gaat met Lot op de bank in de woonkamer zitten.
Lot: Oh jee.
P: Lieve schat, wat ben je daar allemaal aan het doen?
L: armbandjes, T-shirts gewoon zijn.
P: verkoopt het een beetje?
L: Het varieert zo. De ene keer veel de andere keer weinig.
P: Heb je leuke armbandjes?
L: Ik heb er ook een voor jou gemaakt.
P: Wat is je grote plan?
L: wachten nu op budget voor mijn lijn, maar dan zou ik graag willen zingen. Isabel der droom is musical, mijn droom is gewoon echt zingen.
P: Speel je ook gitaar?
L: Nee, ik maak niet alles af om te leren omdat ik alles leuk vind. Ik probeer hier dingen wel af te maken. Ik probeer ook te sporten en af te vallen, maar ik heb vaak geen zin.
P: Je moet het echt doen. En dat eten.
L: Ik ben ook echt aangekomen. Ik ben normaal altijd bezig en iets doen. Daarom ben ik hier ook. Ik wil vriendschappen opbouwen met andere mensen. Dingen leren kennen. We gaan beter met elkaar om. Ik heb ook echt dat meisjes gedrag, dan voel ik mij aangevallen. net zoals de bezem. We zijn eruit hoor. Ik kan niet goed tegen pesterijen. Hier leer ik LAAT HET GAAN het is niet erg.
P: hebben we de echte Lot al gezien?
L: ik denk het wel, maar niet helemaal . Ik weet niet hoe ik dat moet doen.
P: gewoon jezelf zijn. Doe je eigen ding. Houd je vast aan die Jimmy. Als je staat te boxen ben je zo leuk. Zorg dat je goed eet. Geen bakken aardappelen en vijf pannenkoeken voorje naar je bed gaat. Probeer de armbandjes naar een hoger plan te brengen.
L: Leuk die armbandjes, maar ik probeer het echt naar de lijn toe te brengen. Maar toen kwam de kleding. En dat vind ik ook erg leuk.
P: kleding doe je met Billy he?
L: Ja. Ik moet ook echt even leren om mij niet zo te hechten aan iemand. Ik ben dat gewend.
P: je komt uit een beschermde omgeving?
L: Ja. En ik roep heel vaak ik wil het zelf en kan het zelf, maar vind het echt moeilijk. Ik mis heel erg mijn vader en mijn moeder. *huilt half*
pi_137842790
Laura en Aike tillen een tafel langs... dit gaat het podium worden voor Miss Montreal.

P: Ik zou het zo fijn vinden als jullie aan het einde van de rit een fantastisch voorbeeld zullen zijn.
Er zijn bijvoorbeeld zo veel mensen waar ANdrea een voorbeeld voor zou kunnen zijn door zich te herpakken. Niet constant in het verleden te leven. Jij kunt ook laten zien dat je met weinig centjes en zonder mama en papa kan functioneren.
L: ik denk dat ik het goed doe
P: je kunt altijd beter
L: Moet ik harder werken?
P: Net zoals Paul nu weg is dat je denkt wat de ander nodig heeft. Niet alleen denkt armband. Of net als Vanessa niet alleen de keuken. Probeer lekker het gemeenschappelijk goed beter te bekijken ipv je op te sluiten in je armbandjes wereld.
L: Ik dacht juist met die armbandjes wat anders te doen. Moet dus andere plannen ook meewerken. ik voel mij veilig daar. Kwetsbaar opstellen, daar houd ik niet zo van *lacht*
pi_137843046
Lot doelt op Jimmy.. ze fluistert. Ze dacht dat het te veel werd en dat het richting Billy en ruud ging. Dat probeer ik tegen te houden en dat vind ik dan ook een dingetje. En met dat feestje vrijdag. Dat is niet helemaal gezien. En dat gebeurd dan.
P: Met wie?
L: iets met Aike. Dat is uit geiligheid. En de volgende dag zit hij te knuffelen op de bank met haar. Hij doet een beetje leuk naar mij met een knipoogje. en toen deed hij sssst. Dus ik zei dat doen we niet. Hij draaide zich om. Ik doe heel netjes zo ssst tegen jou. Doe zo niet tegen mij.
P: Hebben we het nu over Jimmy of Joey?
L: Jimmy. Ik mocht het niet zeggen, maar dat doe ik nu wel.

mooie (aangepaste)cap van Joezie

L: Ik dacht daar te gaan slapen want die hebben vriendinnetjes, dan zit ik veilig.
P: En Joey?
L: Lekker ding, maar ik heb iemand nodig die zegt HUP. Hij is een lieverdje. Hij zei in het begin gaf je mij aandacht en nu.. dat is een dingetje.. dus ik dacht hahah.
P: kom dus uit je armbandjes.
L: ik ga het wel even in de groep gooien. Over Jimmy. Proberen zo lekker.... te doen en dat gebeurd en dan ga je knuffelen op de bank met een ander. En dan zeggen tegen mij dat ik mijn mondje moet houden. Hij houd zich heel rustig en een masker op.
Ik prikte daar in het begin al doorheen. Jij bent een beetje een stouterd.

Jimmy Zenderkamer.

Patty gilt het uit. "Ik ga weg"

[ Bericht 6% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 14:56:57 ]
pi_137843440
Patty loopt naar Rienk en Nico.
Ik heb jullie nog niet gehad. Zal ik jullie met zijn tweeën?

Ze laat een cadeau zien. Een sapmaker / blender.
Nico: Dat is fantastisch. Wortelsap, bietensap.
P: ook voor jullie plan, met klokhuizen enzo. Stop hem in de juicer.
Rienk: dat is top.
Nico: het wa shet plan, maar we moesten sparen.
P: Vanessa kan jij even bij de lasagna weg? Alles wat je weg wilt gooien doe dat in overleg met Nico. Dan heb je interactie.

Patty doet gelijk alle cadeautjes.
5kg tarwegras.
en voor gezondheid een boek. Topkoks voor thuis. koken voor dummies.
en hier: stoppen met roken boek
vanessa lacht als een boer met kiespijn.
Detol fles houd Patty omhoog. En cremespoeling
En speciaal voor Billy soa test

Billy: ik ga dan wel op het internet grotere kopen.
Ze pakt weer verpakkingen voor in de shakes.
nico wordt er wild van. Bessen en zaden!
Ruud hannest met de soa test. Hoe moet ik dat doen?
P: voor dat dode haar van je... tegen Billy
Billy lacht. Ze pakt een dikke paarse vibrator uit. WAT LEUK!
Ruud: Hij tipt er niet aan
Patty: Opschepper!
Billy: sorry mam!
Patty voor Vanessa: e-smoker
Vanessa; Super!
Billy: Mag ik er ook een? Hij kan de boom in. Dat is toch gezond?
Emil: gezonder bedoel je?
Billy: Als tussenstap.
Isa: roken is roken
Vanessa; Nee dat is niet waar.
Patty pakt de hoeveelheid condooms uit.
Isa: Ga weg met dat ding. Ik vind het moeilijk maar wil het volhouden (e-smoker)
Ze haalt enorm veel kleding truitjes voor koningsdag uit een tas.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dottey op 17-03-2014 14:59:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')