Die van mij heten gewoon Grijsje en Witje. Mijn 2 valse krengetjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een Russische dwerghamster kopen en hem dan Poetin/Putin noemen
Mijn beestjes wonen nog niet in Westerlee. Inspecties worden er ook nog niet gedaan. Ben alleen bezig te zoeken waar ik ze kan laten chippen om inbeslagname te voorkomen. Maar volgens mij is dat chippen nog niet eens mogelijk, beetje vreemd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Pas maar op, de inspectie is net bezig met het postcodegebied waar Westerlee onder valt. Hoorde ik gisteren bij de slager in Sappemeer.
Geen idee, maar vind die lijst met verboden dieren een beetje vreemd.quote:
gestreepte skunk verbodenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:26 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Geen idee, maar vind die lijst met verboden dieren een beetje vreemd.
Deze dieren mogen niet meer:
Loewak
Kleine mara
Bergkangoeroe
Tayra
Beermarter
Mara
Steppezebra
Grijze reuzenkangoeroe
Genetkat
Red-tailed squirrel
Witstaartstekelvarken
Noord-Amerikaanse vliegende eekhoorn
Steppevos
Poolvos
Japanse eekhoorn
Amerikaanse rode eekhoorn
Dwergmangoeste
Capybara
Vosmangoest
Dertienstreepgrondeekhoorn
Zebramangoeste
Wasbeerhond
Rode neusbeer
Siberische hamster
Suikereekhoorn
Siberische grondeekhoorn
Rocky-Mountainsprairiehond
Degoe
Wasbeer
Rode reuzenkangoeroe
Krabbenetende wasbeer
Zwarte beer
Rolstaartbeer
Gestreepte skunk
Zwartstaartprairiehond
Nijlroezet
Bizon
Witbuikegel
Utahprairiehond
Witstaartprairiehond
Bruine beer
Woestijnspringmuis
Mexicaanse prairiehond
Dingo (verwilderde hond)
Fennek
Goudhaas
Vos
Eland
Serval
Luipaardkat
Peruaanse witnekeekhoorn
Maar deze wel:
Konijn
Bruine rat
Tamme muis
Cavia
Goudhamster
Gerbil
Nerts
Paard
Ezel
Varken
Geit
Rund
Waterbuffel
Damhert
Middeneuropees edelhert
Schaap
Hond
Kat
Ken geen mens die een dier zoals een waterbuffel of rund als huisdier houdt.
Want dat vind je zo'n geschikt huisdier?quote:
Nee, maar vroeger had een van mijn klasgenoten een skunk en ook chinchilla's.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want dat vind je zo'n geschikt huisdier?
Ze verwachten dat de nieuwe regeling per juli in gaat, maar 100% zeker is het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:36 schreef Seven. het volgende:
Vooralsnog geen uitsluitsel over fretten dus.
Als het een dwerghamster is ja, zoals nu lijkt vanaf juli. Maar je mag het beest wel houden tot ie dood gaat.quote:
Ik heb er twee, had als kind ook altijd dwerghamster en die waren heel lief. De twee die ik nu heb zijn vreselijk vals.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:04 schreef Dobberleafhawwer het volgende:
Ik heb vroeger altijd Russische Dwerghamsters gehad, leuke beestjes. Vind het jammer dat ze straks verboden worden maar ik kan het ook wel weer een beetje begrijpen. Het zijn wel dieren en helaas kunnen ze gemakkelijk als speeltjes gezien worden... Overigens was de hamster die ik kreeg voor mijn 9e verjaardag mijn mooiste cadeautje ooit!
Vraag me af wat dat moet gaan kosten. Hamster kost bij Welkoop 10euro. Die chip laten plaatsen zal duurder zijn denk ik.quote:
Voor dat beest is het net alsof er een moederbord in je nek geschoten wordtquote:
En dan een nucleaire bom op z'n kooitje droppenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een Russische dwerghamster kopen en hem dan Poetin/Putin noemen
Lolquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voor dat beest is het net alsof er een moederbord in je nek geschoten wordt
Mental imagequote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voor dat beest is het net alsof er een moederbord in je nek geschoten wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |