Nee het is gebeurd voor dat wij iets hadden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:27 schreef just_agirl het volgende:
Dus ze is vreemdgegaan met een vriend van jou?
Heb jij haar wel eens bedrogen?
Wat een grap, ze loopt er zelf over te janken naar 2 jaar. Maar jij moet het binnen 5 minuten vergeten. Wat een kut hoer, sorry kan er echt niks anders van maken..quote:Zelf gaf ze aan dat ik het ook gewoon moest vergeten
Maar ik wil haar ook geen pijn doen om er weer over te beginnen..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:30 schreef practics het volgende:
[..]
Wat een grap, ze loopt er zelf over te janken naar 2 jaar. Maar jij moet het binnen 5 minuten vergeten. Wat een kut hoer, sorry kan er echt niks anders van maken..
Dat gaf ze zelf aan. En de reden dat ik het nog al vervelend is omdat ze er over gelogen heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Het was voor jullie relatie dus ik snap het probleem niet echt? En hoezo heeft hij haar gebruikt voor seks? Zei ze dat of trek je zelf die conclusie?
Nee dat wil zij zelf ook niet. Maar mijn beeld van die vriend is zo anders nu..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou het niet gaan aankaarten bij die vriend, dan heb je de poppen helemaal aan het dansen.
Ik denk dat ze vond dat ze het je moest vertellen, maar ik snap wel dat jij hier niks mee kunt.
Of 3 of 4.....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoezo heeft jouw vriend haar gebruikt voor de seks? Wilde zij een relatie met hem dan, was zij verliefd op hem of was het voor haar ook alleen maar voor de seks? Om nu de schuld op je vriend af te schuiven vind ik ook wat kort door de bocht. Takes two to tango.
daarom vertelde ze het dus nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:33 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nee dat wil zij zelf ook niet. Maar mijn beeld van die vriend is zo anders nu..
Wat is voor jou het grootste probleem: dat je vriendin dit nu pas vertelt of dat je nu iets weet over een vriend en je niet weet hoe je je tegenover hem moet opstellen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:33 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nee dat wil zij zelf ook niet. Maar mijn beeld van die vriend is zo anders nu..
Tja liegen is natuurlijk nooit goed in een relatie maar aangezien je reactie hier snap ik wel waarom ze het verzwegen heeft. En ik vind "gebruikt voor seks" nog al een vage term, ze was neem ik aan niet fysiek/emotioneel onder druk gezet of wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:31 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Dat gaf ze zelf aan. En de reden dat ik het nog al vervelend is omdat ze er over gelogen heeft.
Wat maakt het dan uit? gebeurd is gebeurd. Hier verander je niets aan. Zolang ze je verder trouw is zie ik geen probleem.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:29 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nee het is gebeurd voor dat wij iets hadden.
En nee ik heb haar nooit bedrogen of tegen haar gelogen.
Doe dat dan ook niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:31 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Maar ik wil haar ook geen pijn doen om er weer over te beginnen..
kop in het toilet...kan hij afkoelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:21 schreef Euroteller het volgende:
Ik ben nu enorm kwaad in mijn hoofd op die vriend van mij.
Hoe stel je je dat voor dan? De volgende keer dat ze elkaar zien "yooo kerel, hoe was je week? Hier biertje, proost!"quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou het niet gaan aankaarten bij die vriend, dan heb je de poppen helemaal aan het dansen.
Even opgesomd:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:21 schreef Euroteller het volgende:
Zelf gaf ze aan dat ik het ook gewoon moest vergeten. Maar ik kan het heel moeilijk verwerken..
Zij is er over begonnen, dan moet ze het maar uitzitten ook. Het is oneerlijk van haar om je iets te vertellen en je dan te beletten dat je er voor jezelf mee omgaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:31 schreef Euroteller het volgende:
Maar ik wil haar ook geen pijn doen om er weer over te beginnen..
Hoe stel jij het je dan voor?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Hoe stel je je dat voor dan? De volgende keer dat ze elkaar zien "yooo kerel, hoe was je week? Hier biertje, proost!"
Wetende dat die "vriend" z'n vriendin heeft geneukt....man...ik zou helemaal gek worden denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |