abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137267878
Ik heb al een lange tijd een relatie. Mijn vriendin en ik vertellen elkaar alles. Naar mijn idee had zij alleen seks gehad met een jongen voor mij. En ik nam aan dat ze daar gewoon eerlijk over was.

Gister toen we al enige tijd in bed lagen vroeg ze aan mij: "ben jij over alles eerlijk?". En ik antwoorde meteen ja aangezien ik over alles eerlijk ben. Daarna vroeg ik het zelfde aan haar en ze had even wat tijd nodig om het antwoord te zeggen. Ik vond het heel verdacht en ze begon al diep te zuchten en te snikken. Wat blijkt: ze heeft 2 jaar terug een paar keer seks gehad met een vriend van mij.

Waarom doe ik hier zo stom over in mijn hoofd? Ten eerste omdat ze het nooit verteld heeft. Ze heeft er dus over gelogen. Maar het tweede punt is dat die vriend van mij haar gewoon gebruikt heeft voor de seks. Ik ben nu enorm kwaad in mijn hoofd op die vriend van mij. Maar ik vind het ook heel vervelend dat ze dit altijd voor zich heeft gehouden. Ze wil er niet meer over praten omdat ze zich hier al een lange tijd overheen heeft gezet.

Zelf gaf ze aan dat ik het ook gewoon moest vergeten. Maar ik kan het heel moeilijk verwerken..
pi_137268058
Dus ze is vreemdgegaan met een vriend van jou?
Heb jij haar wel eens bedrogen?
pi_137268087
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:27 schreef just_agirl het volgende:
Dus ze is vreemdgegaan met een vriend van jou?
Heb jij haar wel eens bedrogen?
Nee het is gebeurd voor dat wij iets hadden.
En nee ik heb haar nooit bedrogen of tegen haar gelogen.
pi_137268098
quote:
Zelf gaf ze aan dat ik het ook gewoon moest vergeten
Wat een grap, ze loopt er zelf over te janken naar 2 jaar. Maar jij moet het binnen 5 minuten vergeten. Wat een kut hoer, sorry kan er echt niks anders van maken..
pi_137268114
Het was voor jullie relatie dus ik snap het probleem niet echt? En hoezo heeft hij haar gebruikt voor seks? Zei ze dat of trek je zelf die conclusie?
pi_137268116
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:30 schreef practics het volgende:

[..]

Wat een grap, ze loopt er zelf over te janken naar 2 jaar. Maar jij moet het binnen 5 minuten vergeten. Wat een kut hoer, sorry kan er echt niks anders van maken..
Maar ik wil haar ook geen pijn doen om er weer over te beginnen..
pi_137268129
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Het was voor jullie relatie dus ik snap het probleem niet echt? En hoezo heeft hij haar gebruikt voor seks? Zei ze dat of trek je zelf die conclusie?
Dat gaf ze zelf aan. En de reden dat ik het nog al vervelend is omdat ze er over gelogen heeft.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:32:04 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137268140
Ik zou het niet gaan aankaarten bij die vriend, dan heb je de poppen helemaal aan het dansen.

Ik denk dat ze vond dat ze het je moest vertellen, maar ik snap wel dat jij hier niks mee kunt.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:32:52 #9
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137268153
Heeft zij hem niet gebruikt voor de seks dan...?

En was je geen relatie begonnen als je het wel had geweten...?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137268159
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou het niet gaan aankaarten bij die vriend, dan heb je de poppen helemaal aan het dansen.

Ik denk dat ze vond dat ze het je moest vertellen, maar ik snap wel dat jij hier niks mee kunt.
Nee dat wil zij zelf ook niet. Maar mijn beeld van die vriend is zo anders nu..
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:33:58 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_137268172
Hoezo heeft jouw vriend haar gebruikt voor de seks? Wilde zij een relatie met hem dan, was zij verliefd op hem of was het voor haar ook alleen maar voor de seks? Om nu de schuld op je vriend af te schuiven vind ik ook wat kort door de bocht. Takes two to tango.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:35:00 #12
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137268196
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoezo heeft jouw vriend haar gebruikt voor de seks? Wilde zij een relatie met hem dan, was zij verliefd op hem of was het voor haar ook alleen maar voor de seks? Om nu de schuld op je vriend af te schuiven vind ik ook wat kort door de bocht. Takes two to tango.
Of 3 of 4..... 8-)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137268204
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:33 schreef Euroteller het volgende:

[..]

daarom vertelde ze het dus niet
Kun je je daarin niet verplaatsen en begrijpen dat ze dacht het juiste te doen Door het niet te zeggen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:36:20 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137268222
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:33 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Wat is voor jou het grootste probleem: dat je vriendin dit nu pas vertelt of dat je nu iets weet over een vriend en je niet weet hoe je je tegenover hem moet opstellen?
pi_137268234
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:31 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Dat gaf ze zelf aan. En de reden dat ik het nog al vervelend is omdat ze er over gelogen heeft.
Tja liegen is natuurlijk nooit goed in een relatie maar aangezien je reactie hier snap ik wel waarom ze het verzwegen heeft. En ik vind "gebruikt voor seks" nog al een vage term, ze was neem ik aan niet fysiek/emotioneel onder druk gezet of wel?
pi_137268285
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:29 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Nee het is gebeurd voor dat wij iets hadden.
En nee ik heb haar nooit bedrogen of tegen haar gelogen.
Wat maakt het dan uit? gebeurd is gebeurd. Hier verander je niets aan. Zolang ze je verder trouw is zie ik geen probleem.

quote:

[..]

Doe dat dan ook niet.
pi_137268483
Ze vertelde mij dat ze hem enorm leuk vond en dacht dat hij haar ook leuk vond. Maar uiteindelijk gaf hij niks om haar. Maar ik ben diep van binnen gewoon boos op die vriend omdat het mijn vriendin is. En ik weet dat het verleden tijd is. Maar ook dat ze gelogen heeft vind ik heel kut want we hadden afgesproken elkaar alles te vertellen.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:53:30 #18
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_137268613
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:21 schreef Euroteller het volgende:
Ik ben nu enorm kwaad in mijn hoofd op die vriend van mij.
kop in het toilet...kan hij afkoelen. :9 :')

verder...het is gebeurd. was voor jou, van vreemdgaan is geen sprake.
gewoon doorgaan. Verder gaat alles goed toch?

Liegen wil ik het ook niet noemen trouwens. Ze heeft wat voor jou verborgen gehouden. Eerlijk dat ze het nu verteld maar verder kun je er ook niks mee....forget it. :{w
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_137268664
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:32 schreef Lienekien het volgende:

Hoe stel je je dat voor dan? De volgende keer dat ze elkaar zien "yooo kerel, hoe was je week? Hier biertje, proost!"

Wetende dat die "vriend" z'n vriendin heeft geneukt....man...ik zou helemaal gek worden denk ik :`)
pi_137268719
Kan zij er wat aan doen?
Ze heeft seks gehad, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.
Ik heb ook ooit een lelijke trui gekregen van een tante maar zoiets kan ik dan moeilijk weigeren. Is het dan mijn fout dat die trui nog steeds in mijn kledingkast ligt?
pindazakje
pi_137268827
Ohh ff voor de duidelijkheid... is dit tijdens of voor jullie relatie gebeurd?

Anders is het nou een keer zo en heeft het niet echt veel zin je er druk over te maken.
pi_137268886
welkom in de echte wereld ts!
nee echt niet !
pi_137268931
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:21 schreef Euroteller het volgende:
Zelf gaf ze aan dat ik het ook gewoon moest vergeten. Maar ik kan het heel moeilijk verwerken..
Even opgesomd:
- voordat ze een relatie had, heeft ze seks gehad met een vriend van je
- ze voelt zich misbruikt
- jullie zouden elkaar alles vertellen, ze heeft dit een lange tijd voor je verborgen gehouden

Het is niet iets waar ze trots is op ze te zien en heeft het daarom niet meteen verteld. Wat gebeurt is, is gebeurd, om nu in *jullie* relatie hier energie aan te verspillen gaat jullie niet helpen. Ik zou het van de positieve kant zien: ze kiest ervoor om het alsnog met je delen.

Wees begripvol, ga het niet overanalyseren, cut her some slack en richt je op de toekomst. Het heeft echt geen enkele nut om dit groter te maken dan het is.

En wat betreft dat misbruikt voelen: ze heeft er zelf voor gekozen om seks te hebben met die gozer. Het iets te makkelijk om alles op hem af te schuiven.
pi_137268975
quote:
Zij is er over begonnen, dan moet ze het maar uitzitten ook. Het is oneerlijk van haar om je iets te vertellen en je dan te beletten dat je er voor jezelf mee omgaat.

Persoonlijk zou ik het er wél met die vriend over hebben. Ik snap niet zo goed waarom hij ook niks tegen je heeft gezegd.
En aangezien je zegt dat je beeld is veranderd: je weet helemaal niet hoe hij het heeft beleefd, conclusies trekken kan altijd nog.

Dit lijkt me niet per se een dealbreaker te hoeven worden, maar ik zou het ook kut vinden als mij niks was verteld.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 13:10:13 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137269007
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Hoe stel je je dat voor dan? De volgende keer dat ze elkaar zien "yooo kerel, hoe was je week? Hier biertje, proost!"

Wetende dat die "vriend" z'n vriendin heeft geneukt....man...ik zou helemaal gek worden denk ik :`)
Hoe stel jij het je dan voor?

"Yooo kerel, je hebt mijn vriendin geneukt voor de seks. Ik sla je op je bek, man!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')