abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137265351
Ik ben vijf jaar getrouwd met een geweldige man, die ik nooit zou kunnen en willen bedriegen. Hij is goed voor me en accepteert me zoals ik ben. Zelfs dat ik momenteel even aan iemand anders denk.

Vraag me niet waarom maar af en toe kan ik wel eens een crush ervaren op een ander. Ik geef trainingen aan volwassen en nu zit er een man bij die ik dus heel aantrekkelijk vind. Ik keek graag naar hem en genoot een beetje in stilte. Gewoon iets fysieks, niets meer en niets minder.
Vorige week bleef hij na de training even zitten met een vraag en hebben we elkaar waarschijnlijk net iets te lang en te diep in de ogen gekeken ... En nu ben ik dus verliefd. Een verliefdheid waar ik wel vanaf wil want het is verder ook totaal mijn type niet en ik ben gewoon gelukkig met mijn man.

Deze andere man weet dat ik getrouwd bent maar heeft natuurlijk best opgemerkt dat er enorme spanning tussen ons is ontstaan. Afgelopen donderdag zocht hij toenadering ... Toen heb ik eerlijk gezegd dat ik hem enorm aantrekkelijk vind en de spanning voelde tussen ons maar dat ik het los moet laten omdat ik al een hele leuke vent thuis heb zitten. Hij lijkt het wel te begrijpen want hij zoekt geen toenadering meer.

Ik voel me alleen een beetje rot over dat ik misschien niet had moeten vertellen dat gevoel wel wederzijds is/ was... Het niet had moeten benoemen. Ik vraag me af of ik wel goed gehandeld heb.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:38:32 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_137265434
dat kun je beter aan hem dan aan ons vragen
pi_137265497
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:38 schreef hugecooll het volgende:
dat kun je beter aan hem dan aan ons vragen
Nee ik ga geen toenadering meer zoeken en het nog groter maken. lijkt me niet verstandig.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:42:48 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_137265540
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:40 schreef TanteTruus het volgende:

[..]

Nee ik ga geen toenadering meer zoeken en het nog groter maken. lijkt me niet verstandig.
Maak je er dan ook niet druk om
Wat een onzin weer op de vroege morgen
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:43:34 #5
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_137265559
ik zeg doen!!
het blijft jullie geheimpje.
:9

Maar je hebt je eigen oplossing?

Wat is je vraag? Wat wil je weten? Waar kunnen wij je nog van dienst zijn TS?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2014 10:49:09 ]
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_137266492
Als je er niets mee wil laat het dan ook helemaal rusten.

Hoe je het hebt opgelost doet er ook niet meer toe.
pi_137266869
Volgens mij heb je het prima gedaan. Niet er omheen gepraat of raar gedragen. Gewoon duidelijkheid geschept ter voorkoming dat fysieke signalen verkeerd worden opgevat en sterker kunnen worden.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 1 maart 2014 @ 13:52:36 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137269976
Dit heb je dus ook aan je man verteld?

Volgens mij ga je er goed mee om. Ja, zeggen dat je hem aantrekkelijk vindt had misschien niet gehoeven, maar dat is nu achteraf.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137270218
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:34 schreef TanteTruus het volgende:
Het niet had moeten benoemen. Ik vraag me af of ik wel goed gehandeld heb.
lijkt me wel. En je hoeft jezelf niet te verwijten dat een ander die gevoelens bij je oproept. Je bent niet dood ofzo.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_137276869
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 11:37 schreef Koral het volgende:
Volgens mij heb je het prima gedaan. Niet er omheen gepraat of raar gedragen. Gewoon duidelijkheid geschept ter voorkoming dat fysieke signalen verkeerd worden opgevat en sterker kunnen worden.
Exact.

Met een beetje geluk weet die andere vent nu ook dat 'ie bij je weg moet blijven (indien hij loyaal is).
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_137320033
Nut van dit topic? Wat wil je horen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')