abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137264297
Iemand ervaring met dit soort abonnementen? En bevalt dit?
Ik ben best wel nieuwsgierig naar.
pi_137266519
Deze dame wel maar die vind het eten van 2 crackers al een reuzenmaaltijd dus let niet op de opmerkingen dat het allemaal teveel is. :P grote kans dat het voor een standaard mens net voldoende is. :')

http://www.misslipgloss.nl/hellofresh/
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 1 maart 2014 @ 11:33:43 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137266769
Ik krijg wel eens een kortingskaart voor hellofresh en heb er daarom ook wel eens naar zitten kijken. De bezorging vind ik het grootste struikelblok. Ik geloof dat ze tot half elf 's avonds kunnen bezorgen en daar zit ik niet op te wachten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137270831
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 11:22 schreef trovey het volgende:
Deze dame wel maar die vind het eten van 2 crackers al een reuzenmaaltijd dus let niet op de opmerkingen dat het allemaal teveel is. :P grote kans dat het voor een standaard mens net voldoende is. :')

?? Weight watchersproof ?? Heeft zij een eetstoornis ofzo?? Ze is gewoon slank!

Oh en leveren tot 22:30 is wel laat ja, maar kan je dit niet aangeven ergens?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 14:33:03 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137271169
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:21 schreef quirina het volgende:

[..]

Als ze aangeven te bezorgen tussen 17.15 en 22.30 moet je, denk ik, afwachten hoe laat ze komen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137285908
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:33 schreef Lienekien het volgende:

Als ze aangeven te bezorgen tussen 17.15 en 22.30 moet je, denk ik, afwachten hoe laat ze komen.
Je krijgt van te voren een sms hoe laat ze ongeveer komen (tussen x en y uur is een uur) en je kan je wensen van te voren doorgeven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137298486
quote:

En die dame krijgt een vergoeding voor zo'n artikel dat ze schrijft. Dat maakt een mens altijd wel positief.

Al zijn al die concepten volgens mij allemaal een beetje hetzelfde. Redelijk aan de prijs, hoeveelheden precies voor twee personen en ook echt niet meer dan dat. Maar wel makkelijk, goede producten en genoeg variatie.
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2014 @ 10:20:01 #8
43556 miss_dynastie
pi_137298808
quote:

Ik ben vooral benieuwd waar haar rekenskillz vandaan komen. Eerst heeft ze het over 6.5 pppd en dan komt er ineens een 5.66 pppd voorbij bij de nadelen.... of zou ze bedoelen dat Hello Fresh 5.66 pppd duurder is dan zelf inkopen? Dan is ze een meesterinkoper :P

Ik ken diverse mensen met positieve verhalen over Hello Fresh :Y
Zelf zou ik echt huilen bij zo'n hoeveelheid boodschappen voor zoveel geld, maar eerlijk is eerlijk, dat heb ik in de Ekoplaza ook vaak bij de prijzen daar... zelf heb ik een biologische groentetas en plan daar mijn recepten omheen, ideaal :)
  zondag 2 maart 2014 @ 11:00:52 #9
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_137299749
Ik heb eens zo'n Hello Fresh box gewonnen, ik was niet erg enthousiast. Ontzettend krap p.p. afgemeten en dat schiet met een puber in huis niet op :') Ook vond ik de recepten niet boeiend, vaak best smakeloos. Tel daar bij op dat ik me eigenlijk helemaal niet voor wil laten schrijven wat ik eet en de conclusie is: niks voor mij :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zondag 2 maart 2014 @ 11:13:55 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137300048
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

En die dame krijgt een vergoeding voor zo'n artikel dat ze schrijft. Dat maakt een mens altijd wel positief.

Al zijn al die concepten volgens mij allemaal een beetje hetzelfde. Redelijk aan de prijs, hoeveelheden precies voor twee personen en ook echt niet meer dan dat. Maar wel makkelijk, goede producten en genoeg variatie.
Mwah, wij wilden het eens proberen en zijn met de streekbox begonnen, maar dat wordt m niet nog een keer.
Ik wil gewoon een stuk of 3 maaltijden in zo'n box hebben, met duidelijke recepten, en uit de streekbox kon je ten eerste niet voor 3 dagen maaltijden halen, ten tweede vond ik de recepten niet duidelijk, ten derde was het heel erg van "je kunt dit, dit of dit met de inhoud maken", en ten vierde zit in niet te wachten op dingen die niet bij het avondeten horen maar er voor de biologische oorspong inzitten, ik hoef geen kaas (was het geitenkaas?), yoghurt en zak appels als ik een box voor maaltijden bestel, en ik hoef al helemaal geen kaas, yoghurt en appels als dat vervolgens betekent dat er maar 2 stukjes vlees in de box zitten waar je met 2 personen 2 ŕ 3 dagen maaltijden van zou moeten kunnen maken.

De streekbox wordt hem bij ons dus niet meer, Hellofresh is de volgende die aan de beurt is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137300921
http://www.dekrat.nl heb je ook nog he?
Ik denk dat ik die eens ga proberen. Ziet er goed uit.
  zondag 2 maart 2014 @ 12:09:24 #12
244933 trovey
Nachtoele
pi_137301367
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb er wel meer goede verhalen over gehoord. ;) Ik zou het zelf echter niet doen, vind het gewoon te duur. :')

quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd waar haar rekenskillz vandaan komen. Eerst heeft ze het over 6.5 pppd en dan komt er ineens een 5.66 pppd voorbij bij de nadelen.... of zou ze bedoelen dat Hello Fresh 5.66 pppd duurder is dan zelf inkopen? Dan is ze een meesterinkoper :P

Ik ken diverse mensen met positieve verhalen over Hello Fresh :Y
Zelf zou ik echt huilen bij zo'n hoeveelheid boodschappen voor zoveel geld, maar eerlijk is eerlijk, dat heb ik in de Ekoplaza ook vaak bij de prijzen daar... zelf heb ik een biologische groentetas en plan daar mijn recepten omheen, ideaal :)
Ik koop bij Ekoplaza alleen maar dingen die ik eigenlijk nergens anders kan krijgen en dan nog niet zo vaak. :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:21 schreef quirina het volgende:

[..]

Ze is wel obsessief met eten bezig maar dat zie je de laatste tijd wel vaker in dit soort blogs, ze slaan wat door. :X
Optimist tot in de kist
pi_137301775
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb er wel meer goede verhalen over gehoord. ;) Ik zou het zelf echter niet doen, vind het gewoon te duur. :')

[..]

Ik koop bij Ekoplaza alleen maar dingen die ik eigenlijk nergens anders kan krijgen en dan nog niet zo vaak. :P

[..]

Ze is wel obsessief met eten bezig maar dat zie je de laatste tijd wel vaker in dit soort blogs, ze slaan wat door. :X
Ik doe hellofresh niet omdat t "te bekend" is ( ben lekker dwars) en de krat is wat goedkoper. Zie alleen net dat je meerdere kratten af moet nemen binnen je proefabonnement , dus het is niet even 1 keer een kratje proberen.
Ekoplaza heb ik hier niet in de buurt, wel een biowinkeltje. De groenten zien er altijd verlept uit.
Nou is het wel zo bij bio dat er altijd wat aarde of een vlekje kan zitten maar als bladgroente slap en donkergroen verlept uitziet loop ik verder.
En ach ja beautybloggers die bang zijn dat ze te dik worden, goed dat ze gezond eten enzo maar ze moeten wel bedenken dat ze lezers kunnen hebben die hun als voorbeeld zien en misschien wel een eetstoornis hebben. Mijn achternichtje van 15 weegt bij 1,72 54 kilo en is superslank, maar die eet ook bijna niks omdat ze bang is dik te worden. Maak me er best wel zorgen om.
  zondag 2 maart 2014 @ 12:32:48 #14
244933 trovey
Nachtoele
pi_137302013
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:24 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik doe hellofresh niet omdat t "te bekend" is ( ben lekker dwars) en de krat is wat goedkoper. Zie alleen net dat je meerdere kratten af moet nemen binnen je proefabonnement , dus het is niet even 1 keer een kratje proberen.
Ekoplaza heb ik hier niet in de buurt, wel een biowinkeltje. De groenten zien er altijd verlept uit.
Nou is het wel zo bij bio dat er altijd wat aarde of een vlekje kan zitten maar als bladgroente slap en donkergroen verlept uitziet loop ik verder.
En ach ja beautybloggers die bang zijn dat ze te dik worden, goed dat ze gezond eten enzo maar ze moeten wel bedenken dat ze lezers kunnen hebben die hun als voorbeeld zien en misschien wel een eetstoornis hebben. Mijn achternichtje van 15 weegt bij 1,72 54 kilo en is superslank, maar die eet ook bijna niks omdat ze bang is dik te worden. Maak me er best wel zorgen om.
Kan ik me voorstellen. Ik reageer dan ook kritisch bij dat soort blogs als het ik te ver vind gaan want sommigen hebben wel heel aparte ideeën wat ze moeten eten en wat voedsel is wat slecht is, die eindigen op een paar blaadjes sla per dag. :{ Tot nu toe één keer succes gehad bij iemand die toch wel besefte dat er meer en gevarieerder voedsel op tafel moest komen, de rest stevent rechtstreeks richting een eetstoornis af ben ik bang, zo jammer. Slank zijn is uitstekend maar als je dat denkt te bereiken door essentiële voedingsstoffen uit je menu te halen dan ben je toch niet goed bezig, zeker niet als je in de pubertijd zit en die stoffen gewoon nodig hebt voor een goede ontwikkeling van je lichaam en geest.
Optimist tot in de kist
pi_137302098
Ik twijfel ook over de krat
pi_137342985
geen ervaring, maar voor de liefhebber heb ik nog kortingskaarten liggen, 2 van 20 en 1 van 15 euro
Niet geldig op de probeerbox en minimale afname van 2 boxen, hou daar rekening mee :)

bij interesse pb'en aub
pi_137344761
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 mei 2014 @ 14:03:26 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_139548234
Kassa had er gister een item over http://kassa.vara.nl/tv/a(...)tten-getest/speel/1/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 4 mei 2014 @ 14:46:02 #19
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139549404
Ik vind het aardig prijzig eigenlijk. Ik koop liever mijn spullen bij de Turk, supergoedkoop en vers.
Ook daar neem ik weleens onbekende dingen mee waar ik dan thuis een recept mee google.
Maar 39 euro voor 2 personen, daar komen wij láng niet aan.
L'Enfer, c'est les autres.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 juli 2014 @ 10:17:21 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_141997653
Proefdoos Hellofresh komt volgende week deze kant op. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 7 juli 2014 @ 10:58:19 #21
168739 Red_85
'echt wel'
pi_141998482
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:46 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind het aardig prijzig eigenlijk. Ik koop liever mijn spullen bij de Turk, supergoedkoop en vers.
Ook daar neem ik weleens onbekende dingen mee waar ik dan thuis een recept mee google.
Maar 39 euro voor 2 personen, daar komen wij láng niet aan.
Hier.
Doe hetzelfde. Die turk koopt of direct bij de boeren in in de directe omgeving, of hij gaat naar de veiling 25km verderop.

Lokaal, goedkoper en heeft inderdaad vaak van die onbekende groenten. :9
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 7 juli 2014 @ 11:10:57 #22
37295 Luigi
mario pls
pi_141998730
Wij hebben een abbo op de vitatas (zie proef.nu). 9 vd 10 keer hebben we de combi tas voor 2 personen, je kunt per week switchen, dat is ideaal. Ik haal hem af bij de wereldwinkel die bij ons letterlijk om de hoek zit. En ja, het is niet ultra goedkoop maar ik merk dat we anders echt te weinig (verse) groenten eten en zo wordt je een beetje gedwongen. Plus je proeft nog eens wat anders (anders kopen we echt veel van hetzelfde). Het is een beetje gemaks/discipline dingetje dus.

Ben er wel blij mee op zich (ook al zucht ik wel eens als er weer de zoveelste witte kool in zit, dat is echt een standaard opvulgroente lijkt het :D ).
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:00:40 #23
208890 June.
Seriously?
pi_142099792
Heb me ook maar aangemeld met hellofresh. Had 20,- korting, dus prima om 2 boxen uit te proberen! Wel duur, maar ik denk dat ik dan gevarieerder ga eten. Met meer vis, minder vlees en meer groenten. Heb ook nog een code, dus pm me maar als je ook 20,- korting wil.
Shine bright like a diamond.
pi_142103516
Voor 39 euro eet ik 10 dagen, met verse ingrediënten. Leer een Turkse groentewinkel vinden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_142103829
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:34 schreef probeer het volgende:
Voor 39 euro eet ik 10 dagen, met verse ingrediënten. Leer een Turkse groentewinkel vinden.
Vlees, vis, kip, vegetarisch, pasta, aardappels, rijst etc, groente, kruiden voor 3,90 per dag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')