quote:
Op zaterdag 1 maart 2014 00:15 schreef rstegge het volgende:Hoi iedereen,
Ik heb me goed in de nesten gewerkt. Ik woon in een studentencomplex met vrij veel mensen (stuk of 20) op mijn gang en ik kwam er in de loop van de tijd achter dat ik mijn buurvrouw stiekem toch wel erg leuk vond. Ik heb haar 6 weken geleden meegevraagd naar het gala en daarna zijn er dingen gebeurd. Vervolgens zijn wij met zijn tweeën het een beetje gaan uitvogelen: een spannende periode, want zij wist niet precies wat zij voelde en dat maakte het voor mij vaak wel lastig. Toch zijn in deze periode mijn gevoelens nog sterker geworden. We zijn een beetje in cirkeltjes gaan lopen en uiteindelijk kwam zij vandaag tot de conclusie dat zij alleen wat vriendschappelijk voor mij voelt. Au.
Het probleem is dus dat ik nog steeds naast haar woon. Ik zie haar elke dag, en zij is ook echt een vriendin voor mij geworden, en dat gevoel is wel wederzijds en wil zij graag zo houden. Ik heb nu gezegd dat we het daar mee zullen moeten doen, maar ik heb er helemaal geen vrede mee. Ik snap af en toe nog steeds niet dat er na het gala wel dingen gebeurd zijn maar daarna nooit meer. Op dit moment ben ik echt even ten einde raad, want zoals het er nu naar uitziet ga ik mijn gevoelens voor haar in deze situatie nooit kwijtraken. Heeft iemand advies voor mij over hoe ik nu met de hele situatie moet omgaan of er naar moet kijken?
Blijkbaar lees je alle reacties die enigszins normaal zijn in deze situatie toch niet omdat je enkel wil horen wat je wil horen, maar ik ga het ook proberen.
Wat verwacht je nu zelf? Dat ze op een moment toch weer terugkomt? Dat kan, als ze de halve studentenvereniging of wat dan ook heeft afgewerkt op d'r kamer en iemand nodig heeft voor een goed gesprek (en niks anders!).
Doordat je (zoals Geralt ook al zei) geen paal en perk hebt gesteld ben je dus zelf in deze situatie terecht gekomen omdat je stiekem hoopt dat het goed komt wat toch niet zal gaan gebeuren.
Ga verder met student zijn, pik een willekeurige studente op tijdens een feest en neem d'r mee naar je kamer om d'r eens flink uit te wonen. Want dat zal je buurvrouw ook doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"