Zorgen dat zij verhuist.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:17 schreef rstegge het volgende:
[..]
Is helaas geen optie. Ben net gesettled en het kameraanbod in mijn stad is niet superhoog...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je dus gewoon een lul eerste klas zonder ruggengraat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:15 schreef rstegge het volgende:
Ik heb nu gezegd dat we het daar mee zullen moeten doen, maar ik heb er helemaal geen vrede mee.
Wat ben jij voor sukkel zeg. Moet ie er tegen der wil in iets doen ofzo. Vieze verkrachter die je bent.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een lul eerste klas zonder ruggengraat.
Je had gewoon meteen moeten zeggen wat je vind en niet instemmen met iets waar je niet achter staat.
Nee lul. Hij had moeten zeggen dat ie dan geen vrienden meer zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:37 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Wat ben jij voor sukkel zeg. Moet ie er tegen der wil in iets doen ofzo. Vieze verkrachter die je bent.
En ik quote die laatste zin. TS wil klaarblijkelijk helemaal geen vrienden zijn. Hij wil alles of niets. Maar stemt vervolgens wel in met het hele vrienden zijn verhaal. Tegen zijn zin in. En komt dan vervolgens klagen op FOK! en dan moet ik die bullshit lezen. Terwijl mij die ellende allemaal bespaard had kunnen blijven als TS gewoon duidelijk was geweest naar dat vrouwtje in kwestie.quote:Ik zie haar elke dag, en zij is ook echt een vriendin voor mij geworden, en dat gevoel is wel wederzijds en wil zij graag zo houden. Ik heb nu gezegd dat we het daar mee zullen moeten doen, maar ik heb er helemaal geen vrede mee.
quote:
Ik wel. Dat heet "galaplicht".quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:15 schreef rstegge het volgende:
...
Ik snap af en toe nog steeds niet dat er na het gala wel dingen gebeurd zijn maar daarna nooit meer.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |