Je hoeft niet gelijk in de aanval te gaan. Ik probeer je alleen te helpen, zodat jouw ervaring wordt zoals je hem graag zou willen. Verder verdedig ik niks, ik geef alleen de huidige stand van zaken weer en geef zelfs nog opties om je verder te helpen. Maar ik zal het wel verkeerd zien en al die mensen in de cos die zoveel posten zijn ook sukkels. Schiet mij maar lek.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar ik denk niet dat je de aangewezen persoon bent om mij te vertellen waar ik zou moeten lezen.
Dat je niet beter weet is geen reden om de huidige COS te gaan zitten verdedigen.
Flikker toch op zeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:25 schreef Joezi het volgende:
Op het VIVA forum is ook een COS, met echte die hard mods, Veel plezier allemaal!
Nee Apkquote:
Ik LOLde.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kunnen we hier elke week een CENTRAAL! organiseren.
Dat jij nou dol bent op poep- en piesgrapjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:25 schreef Joezi het volgende:
Op het VIVA forum is ook een COS, met echte die hard mods, Veel plezier allemaal!
Ik ben volgens mij gewoon in discussie?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk in de aanval te gaan. Ik probeer je alleen te helpen, zodat jouw ervaring wordt zoals je hem graag zou willen. Verder verdedig ik niks, ik geef alleen de huidige stand van zaken weer en geef zelfs nog opties om je verder te helpen. Maar ik zal het wel verkeerd zien en al die mensen in de cos die zoveel posten zijn ook sukkels. Schiet mij maar lek.
Waarom moet jij APK wassen, hij kan dat niet zelf?quote:
Wacht! Ik wilde nog zeggen dat ik nu aan een broodje mozzarella-pesto-tomaat zit. Bedankt voor de inspiratie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik LOLde.
En ga nu een aflevering of wat van The Shield kijken.
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, waar hangt die uit tegenwoordig?
"Vic Mackey is not a cop, he's Al Capone with a badge"quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik LOLde.
En ga nu een aflevering of wat van The Shield kijken.
Als ze weg isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wacht! Ik wilde nog zeggen dat ik nu aan een broodje mozzarella-pesto-tomaat zit. Bedankt voor de inspiratie.
Nu mag je gaan.
Volgende keer verse basilicum ipv pesto.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
Wacht! Ik wilde nog zeggen dat ik nu aan een broodje mozzarella-pesto-tomaat zit. Bedankt voor de inspiratie.
Nu mag je gaan.
Vond het niet een hele constructieve reactie, geen nieuwe argumenten. Enkel 'vertel me niet wat ik moet doen' en 'ik zit hier langer dus ik ben beter'. Heb ook niet echt zin om er verder op in te gaan, is weer tijd voor gifjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij gewoon in discussie?
Dat gemiep over aanvallen gelijk, waar gaat dit over?
Maar goed, die relt ook een stuk minder sinds hij blauw is.... wat dat betreft wel een goeie zet van rood.... Gert blauw, APK blauw, nog even en die eend is blauwquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
Oh de VIVA vrouwen zijn hier ook aanwezig! Dat dacht ik al!!
[ afbeelding ]
Jullie vroegen mijn aandacht.quote:
Doe ik, en ik had er stiekem nog rauwe ham bij gedaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende keer verse basilicum ipv pesto.
En ik vind je nog steeds lief, hè!
Nee, ik ben niet beter omdat ik hier langer zit, ik laat me simpelweg niet vertellen dat ik de SV maar moet lezen omdat allerlei newbies het normaal vinden om de COS vol te baggeren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vond het niet een hele constructieve reactie, geen nieuwe argumenten. Enkel 'vertel me niet wat ik moet doen' en 'ik zit hier langer dus ik ben beter'. Heb ook niet echt zin om er verder op in te gaan, is weer tijd voor gifjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |