Ja, ik dacht al... verheven gedoe daar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mits gericht aan mede-users? Maar waarschijnlijker wordt er tenzij bedoeld. Pretentieus taalgebruik.
Gewoon opgezocht in een woordenboek en niet begrepen. Interessantdoenerij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik dacht al... verheven gedoe daar.
Volgensmij lopenj er in Utopia geen kinderen rond, dus het is opzich een veilige actie om deze pedosexueel niet weg te stemmen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Toverheks het volgende:
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:25 schreef mootie het volgende:
Weten jullie het al, van de pedo in Utopia?
??? verklaar je eens nader ik snap je niet welke pedo
Billy? Isa?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij lopenj er in Utopia geen kinderen rond, dus het is opzich een veilige actie om deze pedosexueel niet weg te stemmen.
Jij hebt de gifjes wel ontdekt, hè?quote:
Ja sinds gister heb ik gifjes ontdekt. Schijnt dat er heel veel van zijn. Voor mij is het net zwarte magie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de gifjes wel ontdekt, hè?
Nu nog leren doseren.
Bij overdaad gaat de magie er al snel vanaf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:29 schreef Baconbus het volgende:
Ja sinds gister heb ik gifjes ontdekt. Schijnt dat er heel veel van zijn. Voor mij is het net zwarte magie.
Je klinkt als Evy, de hardloopjuf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de gifjes wel ontdekt, hè?
Nu nog leren doseren.
Maant die ook tot doseren?quote:
Begrijp niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Ik spreek ook niet over wat er mis is aan andermans posts.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij overdaad gaat de magie er al snel vanaf.
.gifquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja sinds gister heb ik gifjes ontdekt. Schijnt dat er heel veel van zijn. Voor mij is het net zwarte magie.
Als Bussumer heb ik ook een halve goosch ejjjquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maant die ook tot doseren?
Als Brabantse ben ik natuurlijk ook wel een halve Belg.
Hoi. gifjes net ondenkt mannetjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is imo een beetje te veel. Af en toe een gifje is leuk, om de haverklap wordt lame. Maar doe vooral wat je niet laten kunt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:32 schreef Baconbus het volgende:
Begrijp niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Ik spreek ook niet over wat er mis is aan andermans posts.
Ik heb niet eens een zachte g. Mensen denken hier altijd dat ik import ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als Bussumer heb ik ook een halve goosch ejjj
Ik vind andere mensen hun posts ook lame. Dan mogen zij zeker ook niet meer posten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo een beetje te veel. Af en toe een gifje is leuk, om de haverklap wordt lame. Maar doe vooral wat je niet laten kunt.
Ik denk dat je weer eens het punt mist. Is niet erg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:34 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind andere mensen hun posts ook lame. Dan mogen zij zeker ook niet meer posten.
Plaatjes ook al.quote:
Doseren is het geheim en recupererenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maant die ook tot doseren?
Als Brabantse ben ik natuurlijk ook wel een halve Belg.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zachte g. Mensen denken hier altijd dat ik import ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |