Vind je het lang duren door je vrienden? het lijkt erop dat je je daar veel van aantrekt terwijl je zelf al aangeeft dat ze alleen hun lul achterna lopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:45 schreef klabauw het volgende:
Ik vind het allemaal nogal erg lang duren..
Mijn vrienden snappen me niet, maarja die gaan ook alleen hun lul achterna. Ze is echt een lief meisje, maar ik mis gewoon deze intimiteit. Het hoort er immers bij.
Nee is niet strafbaar, niks van aantrekken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:50 schreef klabauw het volgende:
s
[..]
strafbaar tjah.. dat is ze wel waard.
Nee niet door mijn vrienden. Ik heb zelf gewoon echt behoefte aan meer. Als we dan samen slapen en je ligt te knuffelen en te zoenen.. dan mag er wat mij betreft wel eens wat meer gebeuren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:50 schreef aequus het volgende:
[..]
Vind je het lang duren door je vrienden? het lijkt erop dat je je daar veel van aantrekt terwijl je zelf al aangeeft dat ze alleen hun lul achterna lopen.
Als 't mijn dochter was zou ik trots op haar zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee is niet strafbaar, niks van aantrekken.
16 is legaal ongeacht jouw leeftijd als man in dit verhaal.
dankjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als 't mijn dochter was zou ik trots op haar zijn.
TS die geile puber
Je hebt het er al een paar keer over gehad? Wat zegt zij erover dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:51 schreef klabauw het volgende:
[..]
Nee niet door mijn vrienden. Ik heb zelf gewoon echt behoefte aan meer. Als we dan samen slapen en je ligt te knuffelen en te zoenen.. dan mag er wat mij betreft wel eens wat meer gebeuren.
zolang zij akkoord gaat is er bij de wet niets strafbaars aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:50 schreef klabauw het volgende:
s
[..]
strafbaar tjah.. dat is ze wel waard.
Ze zegt dat ze t gevoel niet heeft dat ze verder wilt. Toch denk ik dat ze dit gevoel wel heeft, want ik merk ook aan haar dat ze opgewonden wordt en dat ze wil dat ik haar kleding uit doe. Wanneer ik dan verder wil, zegt ze nee. Naar mijn idee vindt ze dit gewoon erg spannend, maar de kans om dit heel langzaam te doen krijg ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je hebt het er al een paar keer over gehad? Wat zegt zij erover dan?
ooit dit gevraagd aan haar en je wensen bekend gemaakt hierover?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:51 schreef klabauw het volgende:
[..]
Nee niet door mijn vrienden. Ik heb zelf gewoon echt behoefte aan meer. Als we dan samen slapen en je ligt te knuffelen en te zoenen.. dan mag er wat mij betreft wel eens wat meer gebeuren.
ja zeker, ze zegt dan dat ze t snapt maar dat ze t zelf niet zo voelt. Ik wil haar juist verwennen.. dat ze iets bij mij doet, interesseert me eigenlijk niet eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:56 schreef aequus het volgende:
[..]
ooit dit gevraagd aan haar en je wensen bekend gemaakt hierover?
-edit ik zie dat iemand anders dat ook al vroeg
opgewonden zijn en seks willen zijn natuurlijk twee verschillende dingen he...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:55 schreef klabauw het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze t gevoel niet heeft dat ze verder wilt. Toch denk ik dat ze dit gevoel wel heeft, want ik merk ook aan haar dat ze opgewonden wordt en dat ze wil dat ik haar kleding uit doe. Wanneer ik dan verder wil, zegt ze nee. Naar mijn idee vindt ze dit gewoon erg spannend, maar de kans om dit heel langzaam te doen krijg ik niet.
Nee ik ben haar eerste vriendje, ben ook degene waar ze het eerst mee gezoend heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:56 schreef aequus het volgende:
[..]
Heeft ze al eerder sex gehad of vriendjes voor jou? of is ze nieuw nog met alles?
Nee zeker niet.quote:
quote:
Ik heb t ook helemaal niet over seks.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
opgewonden zijn en seks willen zijn natuurlijk twee verschillende dingen he...![]()
Ze wil gewoon nog niet, dat zégt ze nota bene.
Dat en veel meer valt er niet over te zeggen. Geduld hebben dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze is er nog niet aan toe, dat heb je maar gewoon te respecteren natuurlijk.
Of niet en dan maak je t uit en ga je op zoek naar iemand die dat wel is.
seriously.....zoals ik eerder zei, been there done that.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef klabauw het volgende:
[..]
Nee ik ben haar eerste vriendje, ben ook degene waar ze het eerst mee gezoend heeft.
[..]
Nee zeker niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |