Dat aanvoelen van die timing is nog best moeilijk dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Heel belangrijk is de timing op dat vlak
eh? dat klinkt vrij wanhopig eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, begrijp me niet verkeerd, als de dame in kwestie me vanavond mee naar haar huis sleurt ga ik (waarschijnlijk) geen nee zeggen. Tenzij er gewoon geen klik is, of ik haar niet aantrekkelijk vind. Die twijfel ziet meer op een mogelijk vervolg.
Klopt vandaar: geduldig zijn .quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat aanvoelen van die timing is nog best moeilijk dan.
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef yats het volgende:
Over timing gesproken, ik ga jullie verlaten. Veel plezier allen vanavond, ik laat nog weten hoe het ging!
Good huntingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef yats het volgende:
Over timing gesproken, ik ga jullie verlaten. Veel plezier allen vanavond, ik laat nog weten hoe het ging!
have fun dude. neuk ze.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef yats het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef yats het volgende:
Neuken op eerste date , ...... okquote:
Sommigen zijn gewoon heel snel. Zelf doe ik het eigenlijk liever rustiger aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Neuken op eerste date , ...... ok
Ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon heel snel. Zelf doe ik het eigenlijk liever rustiger aan
ik hou van wederkerigheid, maar niet als verplichting, eerder als uiting van wederzijds respect.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt vandaar: geduldig zijn .
Als yats wat dat betreft net zo stekeblind is als ik, dan kan hij dat beter nog even achterwege latenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
en vergeet haar niet te zoenen als de timing en de aantrekkingskracht goed zit
ieder zijn ding. niet mijn ding, maar weleens gedaan. omdat ze me besprong.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Neuken op eerste date , ...... ok
Zelfs een blinde voelt aantrekkingskrachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als yats wat dat betreft net zo stekeblind is als ik, dan kan hij dat beter nog even achterwege laten
tenzij ie tegen een boom oploopt. dan voelt ie even helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Zelfs een blinde voelt aantrekkingskracht
Ik heb welgeteld het één keer goed ingeschat, ik ben dus op z'n minst slechtziend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Zelfs een blinde voelt aantrekkingskracht
of juist allesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef perro. het volgende:
[..]
tenzij ie tegen een boom oploopt. dan voelt ie even helemaal niks meer.
Als je niet kunt inschatten dan vraag je het , je hebt een mond om te praten en nog veel meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld het één keer goed ingeschat, ik ben dus op z'n minst slechtziend.
Dan had zij geen mond. Maar volgende keer weet je wat doen hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef Capstan het volgende:
Ter verduidelijking: ik schatte het in EN vroeg het vervolgens. Dat ging dus die ene keer goed. Daarna nog wel eens de vraag gesteld, maar geen bevestigend antwoord meer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |